Η Viva Wallet άνοιξε στο Βερολίνο υποκατάστημα αναδεικνύοντας την εξωστρεφή πολιτική της εταιρείας που θέλει να κάνει δυναμική είσοδο στην «υποανάπτυκτη» αγορά των ηλεκτρονικών πληρωμών της Γερμανίας. Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι τέλος του χρόνου να έχει παρουσία σε 23 ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Όπως αναφέρει η Deutsche Welle, πελάτες της Viva Wallet δεν είναι οι καταναλωτές αλλά όσοι δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο, είτε πρόκειται για φυσικά είτε για ηλεκτρονικά καταστήματα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του νέου υποκαταστήματος στο Βερολίνο Γιάννη Σαλαβόπουλο οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία «είναι ένας συνδυασμός ψηφιακών παροχών όσο και συσκευών τερματικών πληρωμών προκειμένου οι έμποροι να μπορούν να δέχονται πληρωμές με κάρτες – και με επαφή και χωρίς επαφή». Τα τερματικά πληρωμών της Viva Wallet δέχονται όλες τις πιστωτικές κάρτες, είτε αυτές της Visa, της Mastercard ή άλλης εταιρείας.
Η Viva Wallet εκτιμά ότι η γερμανική αγορά προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες για εταιρείες FinTech, καθώς η Γερμανία θεωρείται σε σχέση με άλλες χώρες σχεδόν «υποανάπτυκτη» σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές πληρωμές, αν και δραστηριοποιούνται ήδη εταιρείες όπως η PayPal, η Amazon Pay, η Pay Direct, η Apple Pay.
Παρά ταύτα ο Γιάννης Σαλαβόπουλος είναι πεπεισμένος ότι το προϊόν που προσφέρει η εταιρεία του είναι πιο ελκυστικό και αναφέρει στην DW πως «στη Viva Wallet έχουμε μόνο ένα κόστος το μήνα, το οποίο είναι πιο ανταγωνιστικό από κάθε άλλη εταιρεία στη Γερμανία». Για το ξεκίνημα στην αγορά της Γερμανίας ο κ. Σαλαβόπουλος αναφέρει πως «έχουμε ένα πλεονέκτημα δεδομένου ότι ένα κομμάτι του λιανεμπορίου στη Γερμανία είναι και ελληνικό. Είναι γνωστό ότι η Γερμανία έχει τους περισσότερους Έλληνες λιανεμπόρους σε χώρα του εξωτερικού, είτε μιλάμε για εστιατόρια, είτε για τη γαστρονομία, είτε για μίνι μάρκετ».
Η Viva Wallet δεν πρόκειται όμως να περιοριστεί στους ομογενείς και στους Γερμανούς εμπόρους, αναφέρει η DW. Στον κλάδο του γερμανικού λιανεμπορίου δραστηριοποιείται ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων με καταβολές από την Τουρκία, τις αραβικές και αφρικανικές χώρες, την Ασία και αλλού. Προκειμένου να τους κερδίσει ως πελάτες ο Γιάννης Σαλαβόπουλος κρίνει αναγκαίο το προσωπικό που θα εργάζεται στο υποκατάστημα του Βερολίνου να αποτελείται από διαφορετικές εθνικότητες. Αυτή η επιλογή συνάδει άλλωστε με τον αυτοπροσδιορισμό της Viva Wallet: «Είμαστε μια διεθνής εταιρεία με ελληνικές ρίζες».