To ελληνικό brand φυσικών καλλυντικών μπαίνει στην αγορά με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με πάνω από 60 προϊόντα για τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα, όλα με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Amerikas.
Ήδη η αμερικανική εταιρεία διανομής εμπορικών σημάτων διανέμει δημοφιλή brands όπως η Bioderma, η Embryolisse και η Benamοr ενώ μέσα από τη νέα συνεργασία προσβλέπει στην ενίσχυση του τομέα Health & Beauty του χαρτοφυλακίου της.
Σημειώνεται ότι εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Puig, ισπανικού ομίλου στον έλεγχο του οποίου έχει περάσει η Apivita από το 2017. Η συμφωνία προβλέπει την ανάπτυξη της μάρκας και της φιλοσοφίας ολιστικής προσέγγισης που την χαρακτηρίζει στην ομορφιά και την αειφορία στο αμερικανικό καταναλωτικό κοινό. Η τοπική αγορά πάντως δεν είναι άγνωστη για το ελληνικό σήμα, καθώς είχε αναπτύξει θυγατρική, χωρίς όμως να δημιουργήσει συνεργασίες ικανές να της δώσουν το προσδοκώμενο μερίδιο.