Τα σχέδια των startup για καλύτερες μέρες στην προσωπική φροντίδα

Για πολλούς από εμάς ο τελευταίος χρόνος κύλισε σαν μια ήταν μια μεγάλη σειρά από κακιές μέρες. Ένα από τα πρώτα πράγματα που παραμελήσαμε ήταν η προσωπική μας φροντίδα και περιποίηση. Προφανώς είναι κακό κούρεμα δεν ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιουργήθηκε μέσα στην χρονιά σε αντίθεση με την  αναστάτωση λόγω της πανδημίας την αβεβαιότητα και πολλά άλλα ουσιαστικά προβλήματα. Παρόλα αυτά η φροντίδα του εαυτού μας, μας επηρεάζει σημαντικά σε πολλά επίπεδα και για αυτό τον λόγο είδαμε πολλές startup στο χώρο την περιποίησης των μαλλιών να γεννιούνται και μάλιστα να εξασφαλίζουν χρηματοδοτήσεις άνω των $240 εκατομμυρίων.

Εταιρίες προσωπικής φροντίδας, περιποίησης ακόμη και θεραπείας και ανάπτυξης νέων  μαλλιών, αποτελούν μια μεγάλη αγορά με πάνω από $2 δισεκατομμύρια κύκλο εργασιών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τι αλλάζει;

Φυσικά ο κορωνοϊός άλλαξε πολλές συνήθειες στο κομμάτι αυτό, όπως η περιποίηση των μαλλιών στο σπίτι με θεραπείες που τις φτιάχνει ο κάθε ένας μόνος μέσω βίντεο ή και η αγορά ορισμένων προϊόντων μέσω ειδικών διαδικτυακών πλατφορμών. Για κάποιους αυτό είναι αποτελεί ένα φαινόμενο που θα εκλείψει μετά το πέρας την πανδημίας, για άλλους όμως αυτή είναι η ευκαιρία για αλλαγή.

Ένα από τα σημαντικότερα θέματα είναι αυτό της βαφής των μαλλιών. Πριν τον κορωνοϊό το ποσοστό που το έκανε μόνο του σπίτι και αυτό που προτιμούσε την επαγγελματική φροντίδα ήταν μοιρασμένο ακριβώς στην μέση.

Η εταιρία Madison Reed, που ειδικεύεται στην βαφές μαλλιών, αναφέρει ότι υπήρξε μια αύξηση της τάξης του 127% σε πωλήσεις προϊόντων φροντίδας για οικιακή χρήση καθώς η εφαρμογή και δημιουργία τέτοιων προιόντων από τον ίδιο τον χρήστη πέραν του ότι του δημιουργούν το αίσθημα της ικανοποίησης αποτελούν και μια σαφώς πιο οικονομική λύση.

Σύμφωνα με την Amy Errett, CEO της Madison Reed, οι αγορές προϊόντων βαφής μαλλιών έχουν διπλασιαστεί από την αρχή της πανδημίας κάτι που υποδηλώσει μια αλλαγή της ρουτίνας των χρηστών αυτών και όχι απλά μια λύση της μιας φοράς.

Μεταξύ των πολύ πετυχημένων startup είναι και η εταιρία Function of Beauty, η οποία προσφέρει προσωποποιημένα προϊόντα φροντίδας των μαλλιών και ταυτόχρονα τους βοηθούν να θέτουν στόχους και να τους πετυχαίνουν. Η εταιρία μάλιστα εξασφάλισε $150 εκατομμύρια στον 2ο γύρο χρηματοδότησης της.

Μια ακόμη εταιρία στον ίδιο τομέα είναι η Keeps, η οποία στοχεύει σε προϊόντα που βοηθούν στην μείωση της πτώσης των μαλλιών λόγω ηλικίας. Η εταιρία με έδρα την Νέα Υόρκη προσφέρει φαρμακευτικές αγωγές, σαμπουάν αλλά και προϊόντα τοπική χρήσης. Μάλιστα έχει λάβει συνολική χρηματοδότηση ύψους  $70 εκατομμυρίων.

Που πηγαίνουν τα λεφτά

Στον παρακάτω πίνακα μπορούμε να δούμε 13 εταιρίες που ειδικεύονται στον τομέα της περιποίησης των μαλλιών καθώς και την χρηματοδότηση που έχουν λάβει.

Εξαγορές

Δεν βλέπουμε συχνά εταιρίες αυτού το τομέα να εισάγονται στο χρηματιστήριο ούτε όμως να πετυχαίνουν και σημαντικά κέρδη παρόλα αυτά η εξαγορά αυτών είναι συχνή και υποδηλώνει το μεγάλο ενδιαφέρον των επενδυτών σε αυτό τον χώρο.

Η Hims & Hers είναι μια εταιρία η οποία προσφέρει διαδικτυακά προϊόντα προσωπική φροντίδα όπως θεραπείες πτώσης μαλλιών και πρόληψης, εισήχθη στο χρηματιστήριο με αρχική αποτίμηση $4.3 δισεκατομμύρια.

Δύσκολοι καιροί

Παρόλο που βλέπουμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον στην αγορά για τις εταιρίες προσωπικής φροντίδας είναι σημαντικό να σημειώσουμε την δύσκολη συγκυρία την πανδημίας που οδήγησε στο κλείσιμο πολλών κέντρων περιποίησης που αποτελούν ιστορικά έναν μεγάλο πάροχο θέσεων εργασίας. Όσες επιχειρήσεις κατάφεραν να παραμείνουν ανοιχτές αναγκάστηκαν να συμμορφωθούν με μια σειρά από αυστηρούς κανόνες, όπως μείωση χωρητικότητας ώστε να μειώσουν την ενδεχόμενη εξάπλωση του κορωνοϊού.

Μετά το πέρας της πανδημίας αναμένεται σταδιακή επαναφορά στην πρότερα κατάσταση με στόχο την ικανοποίηση των πολιτών που πλέον το βλέπουν σαν ύψιστη πολυτέλεια την δυνατότητα της φροντίδας των μαλλιών τους από έναν επαγγελματία.

Περιμένοντας λοιπόν την επιστροφή στην κανονικότητα πολλοί από εμάς μπορεί να αρκεστούν στις διαδικτυακές πλατφόρμες με προϊόντα περιποίησης των μαλλιών. Σίγουρα το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι όπως το επαγγελματικό αλλά είναι αρκετό για να εμφανιζόμαστε περιποιημένοι στις διαδικτυακές συσκέψεις μας.

Exit mobile version