Η δημοφιλία της start-up Clubhouse το τελευταίο διάστημα, έχει προκαλέσει αίσθηση τόσο μεταξύ των χρηστών των social media, αλλά κατά πώς φαίνεται και στους ανταγωνιστές του.
Η εφαρμογή Clubhouse προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να πραγματοποιούν μια συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, την οποία μπορούν να την παρακολουθούν οι χρήστες που ακολουθούν τους ομιλητές. Αυτό το «γκελ» που έκανε το Clubhouse δεν πέρασε απαρατήρητο και ήδη το Instagram γίνεται το πρώτο μεγάλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προσαρμόζει τις υπηρεσίες του στα νέα δεδομένα.
Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, μέσω της λειτουργίας Live Rooms δίνει τη δυνατότητα σε τέσσερις χρήστες να δημιουργούν το δικό τους chat room και να συνομιλούν σε πραγματικό χρόνο. Μέχρι πρότινος μέσω αυτής της λειτουργία μόνο δύο χρήστες μπορούσαν να μιλήσουν σε πραγματικό χρόνο.
Το θέμα όμως δεν είναι η ταυτόχρονη συνύπαρξη τεσσάρων συνομιλητών σε ένα chat room, αλλά ότι τη συνομιλία μπορούν να την παρακολουθούν οι ακόλουθοι των ομιλητών επίσης.
Κι αν το Clubhouse δίνει τη δυνατότητα για την ταυτόχρονη παρουσία δέκα ομιλητών, το Instagram προσφέρει το Live Rooms μαζί με εικόνα (είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργήσει), κάτι που δεν συμβαίνει με το Clubhouse που έχει μόνο ήχο.
Επιπρόσθετα όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Instagram, η λειτουργία αυτή θα προσφέρεται τόσο σε λειτουργικό iOS, όσο και σε Android, όταν το Clubhouse λειτουργεί μόνο στο πρώτο περιβάλλον.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενίσχυση της λειτουργίας Live Rooms, γίνεται από το Instagram (ιδιοκτησίας του Facebook), του οποίου εξ αρχής η λογική του ήταν ότι είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες του εκφράζονται μέσω των προσωπικών φωτογραφιών που ανεβάζουν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς.
moneyreview.gr με πληροφορίες από techcrunch