3 τρόποι που το A.I. μεταμορφώνει τον κλάδο της φιλοξενίας

Λίγες βιομηχανίες έχουν πληγεί τόσο σκληρά από την πανδημία όσο η βιομηχανία φιλοξενίας. Σύμφωνα με μια μελέτη του Ιανουαρίου 2022 από την Εθνική Ένωση Εστιατορίων, το 74 %  των managers εστιατορίων δήλωσε ότι η επιχείρησή τους είναι λιγότερο κερδοφόρα τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία και το 63% είπε ότι ο όγκος των πωλήσεών τους το 2021 ήταν χαμηλότερος από το 2019.

 

Η τεχνητή νοημοσύνη (Α.Ι) θα μπορούσε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις φιλοξενίας που είναι  υποστελεχωμένες και χωρίς πολλά οικονομικά περιθώρια. Αρκετές εταιρείες προσφέρουν τώρα λύσεις βασισμένες σε A.I. για τη βελτίωση και τον εξορθολογισμό τόσο των εμπειριών επισκεπτών όσο και των εσωτερικών διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης αποθέματος και εφοδιαστικής αλυσίδας, βελτιστοποίησης μενού, προφίλ επισκεπτών και ελέγχου πλήθους.

 

  1. Εξορθολογισμός της ανάλυσης δεδομένων

Το CrunchTime, μια πλατφόρμα λειτουργιών που ιδρύθηκε το 1995, συνεργάζεται με αλυσίδες εστιατορίων όλων των μεγεθών για να απλοποιήσει τις λειτουργίες χρησιμοποιώντας A.I. και μηχανική μάθηση. Οι πελάτες περιλαμβάνουν κολοσσούς του κλάδου όπως οι Dunkin’, Wendy’s και Shake Shack, αλλά και εκατοντάδες μικρές επιχειρήσεις.

Ένας από τους λόγους που τα εστιατόρια είναι έτοιμα για μια A.I. εφαρμογή είναι ότι μια μεμονωμένη συναλλαγή μπορεί να παράγει σημαντικό όγκο δεδομένων, όπως πόσοι επισκέπτες βρίσκονται σε ένα εστιατόριο ανά πάσα στιγμή, τι αγοράζουν κτλ, σύμφωνα με τον ιδρυτή της CrunchTime Bill Bellissimo. Παραδοσιακά, όλα αυτά τα δεδομένα θα καταγράφονται και θα αναλύονται από τον γενικό διευθυντή για να χρησιμοποιηθούν σε λειτουργίες τήρησης βιβλίων και διαχείρισης αποθεμάτων, μια διαδικασία που συνήθως ολοκληρώνεται με αργή, μη αυτόματη εισαγωγή των δεδομένων σε υπολογιστικό φύλλο ή σε χαρτί. Με την έλευση της μηχανικής μάθησης, αυτές οι εργασίες μπορούν να εκσυγχρονιστούν εύκολα, αφήνοντας στους ιδιοκτήτες εστιατορίων περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν σε αυτά στα οποία οι άνθρωποι διαπρέπουν: φαγητό και εμπειρίες.

 

  1. Εξατομίκευση της εμπειρίας του επισκέπτη

Η Cendyn  προσφέρει μια πλατφόρμα λογισμικού που βασίζεται σε σύννεφο που συγκεντρώνει τα δεδομένα που παράγονται από ξενοδοχεία και επιτρέπει στους πελάτες να εξατομικεύουν και να βελτιστοποιούν την εμπειρία των επισκεπτών προσαρμόζοντας τις αλληλεπιδράσεις και τις εμπειρίες σε μεμονωμένους επισκέπτες. Οι πελάτες της περιλαμβάνουν αλυσίδες όπως οι Marriott, Hyatt και Hilton, μαζί με εμβληματικά ξενοδοχεία όπως το Ritz London και το Caesar’s Palace στο Λας Βέγκας. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Cendyn, Tim Sullivan, βλέπει την τυπική ταξιδιωτική εμπειρία γεμάτη με δυνητικά χρήσιμα δεδομένα. Από την αναζήτηση ενός προορισμού μέχρι την κράτηση, την άφιξη και την αναχώρηση, “συνήθως αλληλεπιδράτε με περίπου δώδεκα διαφορετικά συστήματα και αφήνετε τεράστιο όγκο δεδομένων στο ψηφιακό σας πέρασμα”, λέει ο Sullivan. Προσθέτει ότι σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και πιο ψηφιακός από την πανδημία, τα ξενοδοχεία έχουν περισσότερες ευκαιρίες να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα σε μικρές αλληλεπιδράσεις που μπορεί να είναι πολύ χρήσιμες όταν προσπαθούν να δημιουργήσουν αφοσίωση στην επωνυμία με τους επισκέπτες.

 

  1. Αυτοματοποιημένος έλεγχος πλήθους

​Η Omnico Group, μια εταιρεία τεχνολογίας αφοσίωσης πελατών που επικεντρώνεται στα θεματικά πάρκα, τα καζίνο και τους ζωολογικούς κήπους, παρέχει τεχνολογία για να δώσει στους χειριστές μια πλήρη εικόνα του ταξιδιού κάθε συμμετέχοντα στα πάρκα τους για να αυξήσει τις δαπάνες και να εξατομικεύσει την εμπειρία του πελάτη. Οι πελάτες περιλαμβάνουν το Six Flags, την εταιρεία Legoland Merlin Entertainment και το Dubai Parks and Resorts. Ο επικεφαλής εσόδων της Omnico, Keith Dunphy, λέει ότι οι επισκέπτες του πάρκου επιθυμούν περισσότερη εξατομίκευση στις εμπειρίες τους, καθώς το 80% των επισκεπτών πιστεύει ότι οι χώροι πρέπει να κάνουν περισσότερα για να τους κερδίσουν. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν ένας στους τέσσερις επισκέπτες θα ήταν πρόθυμος να ξοδέψει περισσότερα εάν λάμβανε εξατομικευμένες προσφορές. Ένα παράδειγμα αυτής της εξατομίκευσης, λέει ο Dunphy, είναι να στέλνει αυτόματα προσφορές στους επισκέπτες για προσφορές σε εστιατόρια με χαμηλότερη επισκεψιμότητα για να ανακουφίσει την πίεση από τους πιο πολυσύχναστους προορισμούς στα πάρκα. Προσθέτει ότι αυτό βοηθάει τους επισκέπτες να είναι ευχαριστημένοι επειδή νιώθουν ότι παίρνουν μια καλή προσφορά και δεν χρειάζεται να περιμένουν πολύ για το φαγητό τους. Οι εργαζόμενοι είναι επίσης λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα της λειτουργίας ενός υπερπληθυσμένου εστιατορίου, όπως οι θυμωμένοι πελάτες και η πίεση να εξυπηρετούν περισσότερους ανθρώπους από όσους μπορούν.

Exit mobile version