Η κατανόηση των καταναλωτών είναι θεμελιώδης για τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ παγκοσμίως. Η γνώση του κοινού-στόχου και, στη συνέχεια, η δυνατότητα προσαρμογής στρατηγικών που μπορούν να κερδίσουν πελάτες είναι το ψωμί και το βούτυρο μιας ομάδας πωλήσεων και μάρκετινγκ. Είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των πελατών και την επιχειρηματική ανάπτυξη επίσης.
Η Neurons Inc διαμορφώνει αυτόν τον χώρο από το 2013. Αντί να κατανοεί απλώς τον πελάτη και τις επιθυμίες και τις ανάγκες του, η Neurons δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προβλέπουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη και τις νευροεπιστήμες.
Η δανέζικη startup ανακοίνωσε μια αρχική επένδυση άνω των 6 εκατομμυρίων ευρώ – ένας εντυπωσιακός αριθμός, δεδομένου ότι οι παγκόσμιοι κύκλοι εκκίνησης τείνουν να είναι γύρω στα 5 εκατομμύρια ευρώ.
Η Fairpoint Capital ενώθηκε με τη Vækstfonden και τη Finance Zealand για να καλύψει αυτήν την επένδυση.
Λειτουργώντας από το 2013, η Neurons υπήρξε πρόδρομος στον χώρο πρόβλεψης καταναλωτών. Η startup εφαρμόζει εργαλεία και γνώσεις νευροεπιστήμης για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τόσο τις ασυνείδητες όσο και τις συνειδητές απαντήσεις των καταναλωτών – δίνοντας μια πρακτική εικόνα για την προσοχή, την εστίαση, τις γνωστικές απαντήσεις και τη δέσμευση των καταναλωτών. Όλα αυτά παρέχονται με αναφερόμενη ακρίβεια 95% μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Ο Thomas Zoega Ramsøy, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Neurons Inc, δήλωσε: «Σε όλη την ιστορία, προσπαθούσαμε να προβλέψουμε την ανθρώπινη συμπεριφορά, με κρυστάλλινες μπάλες και χρησμούς, αλλά αυτός ο νέος συνδυασμός νευροεπιστήμης και τεχνητής νοημοσύνης το κάνει πραγματικά δυνατό και σε υψηλό βαθμό της ακρίβειας. Αυτή η επένδυση μάς επιτρέπει να κλιμακώσουμε τα προγνωστικά μας εργαλεία και να πάρουμε κάτι που είναι εξαιρετικά περίπλοκο όπως ο εγκέφαλος και η τεχνητή νοημοσύνη και να το δώσουμε στους πελάτες στην παλάμη του χεριού τους. Με αυτόν τον τρόπο, δίνουμε στις εταιρείες τη δύναμη να δημιουργούν, να εμπορεύονται και να πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη γνωρίζουν ότι θέλουν οι πελάτες τους. Κανείς άλλος δεν το κάνει αυτό στην πραγματικότητα. προβλέποντας τη συμπεριφορά των ανθρώπων μέσα σε δευτερόλεπτα».
Τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της Neurons κατασκευάζονται και ενημερώνονται συνεχώς χρησιμοποιώντας την κορυφαία βάση δεδομένων νευροεπιστήμης των καταναλωτών και, λόγω αυτού, αντικατοπτρίζουν τις τάσεις της αγοράς. Η ομάδα της Δανίας ηγείται του χώρου της πληροφόρησης των καταναλωτών συνδυάζοντας τη δύναμη της νευροεπιστήμης και της τεχνητής νοημοσύνης – παρέχοντας πιο ακριβή δεδομένα καταναλωτών με ένα κλάσμα του κόστους και με γρήγορο ρυθμό.
Η Neurons παρέχει την πρωτοποριακή της τεχνολογία σε εταιρείες του Fortune 500 όπως η Google, η Coca Cola, η Mercedes, η Capital One και η Ikea από την κυκλοφορία της. Η εταιρεία δεσμεύεται να φέρει το προϊόν στη μαζική αγορά ενσωματώνοντας την τεχνολογία της σε πολλές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Adobe, Chrome και Figma, καθώς και με τη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών.
Τους επόμενους μήνες, η ομάδα Neurons σχεδιάζει να ανοίξει νέους δρόμους κυκλοφορώντας λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης που θα επιτρέπει στις εταιρείες να προβλέψουν όχι μόνο τι θα κοιτάξουν οι πελάτες, αλλά και πώς θα αισθάνονται.
Η επένδυση θα τροφοδοτήσει αυτά τα σχέδια αλλά θα χρησιμοποιηθεί και για την προσέλκυση νέων ταλέντων. Η startup στοχεύει να κλιμακώσει έως και 200 υπαλλήλους και να δημιουργήσει μια σημαντική αύξηση του ARR έως το 2025.