Η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία πέρασε ένα γεμάτο καλοκαίρι και δεν έχει τελειώσει ακόμα! Μετά από μερικούς μήνες ταξιδιωτικού χάους καθώς οι ταξιδιώτες επέστρεψαν στους ουρανούς και τις θάλασσες αναζητώντας λίγη περιπέτεια, χαλάρωση και χρόνο μακριά από το σπίτι, ο κλάδος απολαμβάνει συνεχή ανάπτυξη. Ο ταξιδιωτικός χώρος έχει επίσης υποστεί μερικές ενδιαφέρουσες εξελίξεις τα τελευταία δύο χρόνια, με τη χρήση τεχνολογίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών να είναι μια τάση που ξεχωρίζει.
Γεννημένος σε μια από τις τουριστικές πρωτεύουσες της Ευρώπης, τη Βαρκελώνη, η Exoticca είναι ένας ταξιδιωτικός πράκτορας επόμενης γενιάς που ειδικεύεται σε πολυήμερα πακέτα εκδρομών – και μόλις έλαβε νέα χρηματοδότηση.
Η Exoticca ανακοίνωσε το κλείσιμο ενός γύρου χρηματοδότησης επιχειρηματικού χρέους ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ. Επικεφαλής του γύρου ήταν η Claret Capital Partners και η Sabadell Venture Capital. Προστίθεται στην αύξηση 25,2 εκατομμυρίων ευρώ το 2021, στην οποία συμμετείχαν οι 14W, Mangrove CapitalPartners, Aldea Ventures και άλλοι. Με τη νέα αυτή επένδυση, η νέα εταιρεία συγκέντρωσε 66 εκατ. ευρώ. Παρά το παγκόσμιο lockdown που έπληξε πολλές startups της ταξιδιωτικής τεχνολογίας, η Exoticca γνώρισε σταθερή ανάπτυξη όλα αυτά τα χρόνια – με μέσο σύνθετο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 100% από το 205. Η εταιρεία αναμένει να κλείσει το 2022 με έσοδα 120 εκατ. ευρώ.
Η Exoticca, που ιδρύθηκε το 2013, βασίζεται στο όραμά της για την οικοδόμηση ενός ταξιδιωτικού πράκτορα επόμενης γενιάς που πρωτοστάτησε στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ταξιδιών και του τουρισμού. Βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της χρήσης τεχνολογίας για τη δημιουργία ταξιδιωτικών εμπειριών με επίκεντρο τον καταναλωτή και αυτή η χρηματοδότηση αντανακλά τη διαρκή εμπιστοσύνη στην προσέγγισή της.
Η πλατφόρμα της Exoticca επιτρέπει την ηλεκτρονική πώληση σύνθετων ταξιδιών με πολλαπλά στοιχεία σε ένα μέρος. Βασικά, επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κράτηση για πτήσεις, ξενοδοχεία, μεταφορές, δραστηριότητες κ.λπ. σε έναν χώρο – προσφέροντας μια εμπειρία αγοράς χωρίς τριβές και εγγυώνται καλύτερες τιμές. Η τεχνολογία παρέχει επίσης βελτιωμένη υποστήριξη πελατών στον προορισμό με παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Επί του παρόντος, η πλατφόρμα πουλά ταξίδια σε περισσότερους από 60 προορισμούς παγκοσμίως σε ταξιδιώτες σε 7 αγορές – ΗΠΑ, Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Μεξικό. Αυτή η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης, με σχέδια για προσγείωση στην Αμερική.
Η ομάδα μόλις κυκλοφόρησε επίσης έναν κλάδο B2B για να παρέχει στα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία νέας τεχνολογίας και ανταγωνιστικά ταξιδιωτικά προϊόντα.