Μαζί με την ψηφιακή κατάληψη της ζωής μας, είδαμε την Τεχνητή Νοημοσύνη να γίνεται όλο και πιο ισχυρή, ικανή να αλλάξει τις αλληλεπιδράσεις και τις διαδικασίες μας, τόσο στις επιχειρήσεις όσο και εκτός αυτών. Μια σημαντική εξέλιξη ήταν η άνοδος των chatbots – εργαλείων με τεχνητή νοημοσύνη που μπορούν να μιμηθούν την ανθρώπινη συνομιλία είτε με φωνητική επικοινωνία είτε με επικοινωνία μέσω κειμένου και έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν στην επίλυση προβλημάτων.
Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν τα chatbots για να επικοινωνούν με τους πελάτες παράλληλα με τα κλασικά κανάλια εξυπηρέτησης πελατών, όπως το τηλέφωνο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά τα χρησιμοποιούν επίσης όλο και περισσότερο για εσωτερικές επικοινωνίες, για να φέρουν τις ομάδες πιο κοντά και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την ευτυχία στο χώρο εργασίας.
Η ουγγρική startup Talk-a-Bot έχει πρωτοστατήσει στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Η startup ιδρύθηκε το 2016 και τώρα έχει λάβει νέα χρηματοδότηση, καθώς σχεδιάζει να επεκταθεί και να αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν της, CHEQ. Η χρηματοδότηση έγινε υπό την καθοδήγηση της Szechenyi Funds και προστίθεται στην προηγούμενη επένδυση της Rakuten-Viber.
Το σύστημα Talk-a-Bot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη αυτοματοποιεί την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία των εταιρειών, με αποστολή να επιφέρει αλλαγή κουλτούρας στις εταιρείες. Η επικοινωνία μπορεί να είναι μια έγκαιρη και δαπανηρή διαδικασία για τις εταιρείες. Το Talk-a-Bot στοχεύει να την κάνει πιο απλοποιημένη, μετατρέποντας τις ψηφιακές επιχειρηματικές συνομιλίες σε ασφαλείς υπηρεσίες που μοιάζουν με εφαρμογές τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εργαζόμενους. Αυτό επιτρέπει την πραγματοποίηση ουσιαστικών μετατροπών και την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη επικοινωνία.
Το ιδιόκτητο εργαλείο επικοινωνίας, CHEQ, αναπτύχθηκε αρχικά για βιομηχανικές, εφοδιαστικές και εμπορικές εταιρείες. Τα πολύγλωσσα bots υποστηρίζουν εγγενώς 100+ γλώσσες και είναι κατασκευασμένα από πάνω από 30 ενοποιήσιμες ενότητες λειτουργιών. Η startup ισχυρίζεται ότι η τεχνογνωσία της σε θέματα περιεχομένου-επικοινωνίας βοηθά τους πελάτες να επιτύχουν τουλάχιστον 85%-95% ποσοστό ακρίβειας απαντήσεων με τα chatbots τους.
Σήμερα, τα chatbots της Talk-a-Bot εφαρμόζονται για πολλά διεθνή εμπορικά σήματα πέραν των τοπικών οργανισμών, όπως η Ουγγρική Κεντρική Τράπεζα, η Auchan, η Burger King, η πολωνο-ουγγρική σχολή κωδικοποίησης Codecool και η Erste Bank. Αυτό συμβαίνει παράλληλα με κατασκευαστικές εταιρείες όπως η Bosch και η GoodMills.