Η αναβάθμιση των εργαζομένων και η παροχή της ευκαιρίας στις ομάδες να μάθουν και να αναπτυχθούν μαζί είναι ένας τρόπος όχι μόνο να βελτιωθεί η εμπειρία και η ικανοποίηση των εργαζομένων, αλλά και να βοηθηθούν οι επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Επιτρέπει τη διατήρηση των εσωτερικών ταλέντων και σημαίνει ότι μπορούν να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την επιτυχία της εταιρείας – μια επωφελής λύση για όλους. Παραδοσιακά, όμως, η προπόνηση στο χώρο εργασίας ήταν αρκετά υποτονική και όχι τόσο σχετική με τον κόσμο της απομακρυσμένης και υβριδικής εργασίας.
Η εταιρεία HowNow με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο έχει αναλάβει την αποστολή να ταρακουνήσει τα πράγματα, με στόχο να κάνει τη μάθηση των εργαζομένων πιο ελκυστική και συνεργατική – κατάλληλη για τον σύγχρονο κόσμο. Η εταιρεία μόλις εξασφάλισε μια νέα επένδυση και αντικατοπτρίζει την ανάπτυξη της αγοράς, η οποία έχει γνωρίσει άνθηση τα τελευταία χρόνια, και αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος.
Η νεοφυής επιχείρηση εξασφάλισε 4,6 εκατ. ευρώ (5 εκατ. δολάρια) από την Mercia Asset Management και την κορυφαία εταιρεία μάθησης στον κόσμο, την Pearson. Από την αρχική της χρηματοδότηση σποράς πριν από δύο χρόνια, η εταιρεία έχει διπλασιάσει τα έσοδά της και έχει εντάξει πάνω από 100 οργανισμούς σε περισσότερες από 150 χώρες.
Η πλατφόρμα μαθησιακής εμπειρίας (LXP) της HeyNow, που ιδρύθηκε το 2016, βοηθά τις εταιρείες να εντάξουν, να αναβαθμίσουν και να υποστηρίξουν τους υπαλλήλους τους ταχύτερα, ανεξάρτητα από τον τόπο εργασίας τους. Το ξεκίνημα στηρίζεται στην πεποίθηση ότι η μάθηση αποτελεί θεμελιώδες μέρος της προώθησης της επιχειρηματικής απόδοσης και κρίσιμο μέρος της ενδυνάμωσης των εταιρειών ώστε να δεσμεύουν, να διατηρούν και να αναπτύσσουν τους καλύτερους ανθρώπους τους. Η εταιρεία αναφέρει ποσοστά δέσμευσης που είναι 5 φορές υψηλότερα από τον μέσο όρο.
Η εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο φέρνει τη μάθηση και την ανάπτυξη σε έναν χώρο για να συνδέσει κάθε εργαζόμενο με ευκαιρίες μάθησης, δεξιότητες και γνώσεις στη ροή της εργασίας. Μέχρι στιγμής, έχει χρησιμοποιηθεί για εταιρείες όπως οι Depop, Vanmoof, Permutive και Checkout.com καθώς και από εταιρικούς πελάτες όπως οι Mercer, Telenor, Sanofi και Investec.
Τώρα, με αυτή τη νέα επένδυση, η εταιρεία σχεδιάζει τη διεθνή επέκτασή της. Η HowNow θα συνεχίσει επίσης να αναπτύσσει χαρακτηριστικά που κλιμακώνουν την ανταλλαγή γνώσεων, διευκολύνουν τη μέτρηση του αντίκτυπου και συνδέουν τη μάθηση και τις δεξιότητες με τη συνολική εμπειρία των εργαζομένων.