Η Viceversa, η νεοσύστατη επιχείρηση που εισήγαγε στην Ιταλία τη χρηματοδότηση βάσει εσόδων για την υποστήριξη της ανάπτυξης των ψηφιακών εταιρειών, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση ενός γύρου χρηματοδότησης Σειράς Α ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ. Επικεφαλής της συμφωνίας ήταν η CDP Venture Capital μέσω του Service Tech Sub-Fund του Corporate Partners I Fund, στους περιορισμένους εταίρους του οποίου περιλαμβάνονται η BNL – BNP Paribas μαζί με σημαντικούς συνεπενδυτές όπως οι Azimut Libera Impresa SGR, Kairos Partners SGR, Italian Angels for Growth, Fabrick, Raffaele Terrone (ιδρυτής της Scalapay) και Paolo Galvani (ιδρυτής της Moneyfarm).
Αυτή η νέα άντληση κεφαλαίων ακολουθεί τον seed γύρο που έκλεισε η fintech στα τέλη του 2021, του οποίου ηγήθηκε η Fasanara Capital, και ανεβάζει το συνολικό ποσό χρηματοδότησης της Viceversa στα 33 εκατ. ευρώ σε μετοχικό και δανειακό κεφάλαιο.
Η Viceversa, η οποία ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2021 από τους Matteo Masserdotti και Pedro Salvi, δραστηριοποιείται μέσω γραφείων στο Μιλάνο και το Δουβλίνο και απευθύνεται σε εταιρείες που διαχειρίζονται μια διαδικτυακή επιχείρηση, όπως αγορές, ηλεκτρονικό εμπόριο B2C και B2B ή συνδρομητικές υπηρεσίες, με στόχο να καταστήσει την ανάπτυξή τους βιώσιμη. Για να το πετύχει αυτό, η Viceversa εισήγαγε στην Ιταλία μία από τις πρώτες ευρωπαϊκές εταιρείες που εισήγαγε τη χρηματοδότηση βάσει εσόδων, ένα εργαλείο για την πρόσβαση σε γρήγορα και ευέλικτα κεφάλαια, το οποίο χαρακτηρίζεται από τον επιμερισμό ενός ποσοστού των ακαθάριστων εσόδων της χρηματοδοτούμενης εταιρείας για την αποπληρωμή των ποσών που επενδύθηκαν. Πρόκειται για μια εναλλακτική χρηματοδοτική λύση που έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια και παρέχει στις εταιρείες το κεφάλαιο που χρειάζονται και τους επιτρέπει να συνεχίσουν να αναπτύσσονται με βιώσιμο τρόπο.
Η πρόταση της Viceversa ολοκληρώνεται με μια προηγμένη πλατφόρμα ανάλυσης και διορατικότητας, η οποία, συνδέοντας τα κανάλια πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας (Amazon, Meta, Stripe κ.λπ.), επιτρέπει την παρακολούθηση των βασικών KPIs μάρκετινγκ, επιτρέποντας στις εταιρείες να έχουν ανά πάσα στιγμή τον πλήρη έλεγχο των επιδόσεών τους. Το πιο πρόσφατο προϊόν είναι μια ενσωματωμένη οικονομική λύση σχεδιασμένη για τους ηγέτες του ηλεκτρονικού εμπορίου και της αγοράς.
Η επιλογή των επενδύσεων, καθώς και η δημιουργία πληροφοριών, είναι πλήρως καθοδηγούμενες από τα δεδομένα και βασίζονται σε ιδιόκτητα μοντέλα μηχανικής μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης. Σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο από την έναρξή της, η Viceversa έχει φτάσει σε συνολική αξία χαρτοφυλακίου άνω των 25 εκατομμυρίων ευρώ, με πελάτες σε 6 διαφορετικές χώρες (Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, Ιρλανδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο) και με μέσο ρυθμό ανάπτυξης που καταγράφουν οι εταιρείες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, που υπερβαίνει το 150%. Η ομάδα, μεταξύ των γραφείων στο Μιλάνο και το Δουβλίνο, αριθμεί περισσότερα από 30 άτομα με υπόβαθρο σε τομείς όπως η χρηματοδότηση, η επιστήμη των δεδομένων, η μηχανική λογισμικού, το μάρκετινγκ και η διαχείριση κινδύνου.
Ο Matteo Masserdotti, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Viceversa, δήλωσε: “Το πρώτο πλήρες έτος δραστηριότητας μας επέτρεψε να καθιερώσουμε το προϊόν μας σε έξι χώρες της Ευρώπης. Τώρα είμαστε έτοιμοι να εισέλθουμε στην επόμενη φάση της επέκτασής μας, πάντα με επίκεντρο την ανάπτυξη λύσεων με βάση τα δεδομένα για την καλύτερη υποστήριξη της ανάπτυξης των εταιρειών του μέλλοντος. Μία από αυτές, η νέα μας λύση λευκής ετικέτας, θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο για πολλούς ηγέτες του ηλεκτρονικού εμπορίου και των αγορών που επιθυμούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες τους, ακριβώς σε μια εποχή όπως αυτή, όπου οι εταιρείες αντιμετωπίζουν εξαιρετική δυσκολία στην άντληση κεφαλαίων. Η τεχνολογία μας δημιουργεί εξαιρετικό αντίκτυπο, τόσο όσον αφορά την πρόσβαση σε κεφάλαια όσο και τις επιδόσεις”.