Wednesday, May 21, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Ροζ ποτά, ελαφριές μπύρες και κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα: Η Gen Z ξέρει τι θέλει και οι εταιρείες τροφίμων τρέχουν

in LIFESTYLE, THEINSIDER, TOPNEWS, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
0
Ροζ ποτά, ελαφριές μπύρες και κοτόπουλο χωρίς κόκκαλα: Η Gen Z ξέρει τι θέλει και οι εταιρείες τροφίμων τρέχουν

Πιο ελαφριές μπύρες, πιο πολύχρωμα αναψυκτικά, πιο κρύοι καφέδες και κοτόπουλο παντού. Η Generation Z έχει διαθέσιμο εισόδημα 360 δισ.  δολαρίων, αλλά και διαφορετικά γούστα από τις προηγούμενες γενιές. Για αυτό και τα μεγάλα brands τροφίμων  σπεύδουν να της προσφέρουν αυτό ακριβώς που θέλει.

Όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012, μέλη της λεγόμενης Generation Z, έχουν συνηθίσει να έχουν περισσότερες επιλογές μπροστά τους και είναι λιγότερο διατεθειμένοι να συνεχίσουν να καταναλώνουν κάτι που δεν θα τους αρέσει από την πρώτη φορά. Εάν οι προηγούμενες γενιές υπερηφανεύονται ότι έμαθαν σιγά-σιγά να τους αρέσει η πικρή γεύση της μπύρας, όπως συνήθισαν σταδιακά τον καφέ και την μαύρη σοκολάτα, οι σημερινοί 20άρηδες δεν θέλουν να το κάνουν αυτό.

Οι μεγάλες εταιρείες τροφίμων το έχουν ήδη διαπιστώσει και έτσι, αντί να ξοδεύουν εκατομμύρια προσπαθώντας –μάταια- να κάνουν ελκυστικό ένα παραδοσιακό προϊόν στη νέα γενιά μέσω του marketing, ακολουθούν ένα διαφορετικό δρόμο.  Αναπτύσσουν νέα προϊόντα, ειδικά σχεδιασμένα για τα γούστα της Generation Z.

Η βιομηχανία των fast food, για παράδειγμα, που μέχρι σήμερα πόνταρε τα πάντα στο μοσχάρι, αναγκάζεται να στραφεί στο κοτόπουλο. «Αυτή τη στιγμή, ένα μεγάλο ποσοστό της δραστηριότητάς μας είναι στο μοσχάρι. Και τώρα, ο καταναλωτής της Gen Z θέλει κοτόπουλο», είπε ο CEO της αλυσίδας Taco Bell, Mark King, μιλώντας σε επενδυτές τον Δεκέμβριο, σημειώνει η Wall Street Journal. Αναγνωρίζοντας ότι η νέα γενιά ενδιαφέρεται πολύ για τις κλιματικές επιπτώσεις της εκτροφής μοσχαριών, η Taco Bell φρόντισε να προσθέσει περισσότερα είδη με κοτόπουλο στο μενού της.

Αυτό που διαπίστωσαν τα στελέχη των εταιρειών τροφίμων είναι ότι δεν έχει νόημα να προσπαθούν να πουλήσουν παραδοσιακά προϊόντα εάν η Gen Z δεν τα θέλει. Οι νέοι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να έχουν άπειρες επιλογές, μπαίνουν μέσα σε ένα σούπερ μάρκετ με το κινητό στο χέρι, τσεκάρουν τις αξιολογήσεις και θα πάρουν αυτό ακριβώς που θέλουν. Είναι μία διαφορετική νοοτροπία σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.

Και όπως έχει δείξει η πρόσφατη ιστορία, εάν ένα παραδοσιακό brand επιχειρήσει να απευθυνθεί στην Gen Z, αυτό μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Όπως στην περίπτωση της μπύρας Bud Light. Η εταιρεία είχε αναγνωρίσει από πέρυσι ότι η στρατηγική marketing της εστιάζει σε ένα παρωχημένο χιούμορ, που ταιριάζει καλύτερα στις αδελφότητες των αμερικανικών πανεπιστημίων μιας άλλης εποχής. Όμως, όταν προσπάθησε να συνεργαστεί με την Dylan Mulvaney, μια 26χρονη τρανς influencer, οι συντηρητικοί αγοραστές της Bud Light αντέδρασαν, προχωρώντας σε μποϊκοτάζ και ρίχνοντας σημαντικά τις πωλήσεις.

Για αυτό και κάποιες εταιρείες προτιμούν να φτιάξουν νέα brands που απευθύνονται στην Gen Z. Η PepsiCo, για παράδειγμα, αντικατέστησε το αναψυκτικό Sierra Mist με το Starry, που έχει παρόμοια γεύση και στοχεύει να ανταγωνιστεί την Sprite της Coca Cola.

Η Heineken έχει παρουσιάσει την Heineken Silver, ένα παγκόσμιο brand που απευθύνεται στους πιο νέους καταναλωτές, αυτούς που θέλουν μια πιο ελαφριά μπύρα, με λιγότερο πικρή γεύση και χαμηλότερες θερμίδες. Άλλωστε, η νέα γενιά πίνει λιγότερο αλκοόλ από τις προηγούμενες και οι εταιρείες έχουν κατανοήσει καλά την επιθυμία της για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Όμως, όπως μειώνεται το αλκοόλ στις μπύρες, έτσι μειώνονται και τα κόκκαλα στο κοτόπουλο. Τα KFC διαπίστωσαν ότι η Generation Z δεν θέλει πολλά κόκκαλα στο φαγητό της, για αυτό και ενισχύουν την παρουσία των nuggets στο μενού τους.

Στις εταιρείες καφέ, η μόδα της εποχής ζητά παγωμένα ροφήματα, με τα Starbucks να προσφέρουν τα Iced Shaken Espresso και Pink Drink (που έγινε και viral στα social media) και την Keurig να παρουσιάζει την σειρά K-Iced, που εστιάζει στους παγωμένους καφέδες.

Πηγή: moneyreview.gr

Share2Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Η «χρυσή» μετοχική εξάδα του 2021, ποιες είναι οι κορυφαίες επιλογές των ειδικών

    Η «χρυσή» μετοχική εξάδα του 2021, ποιες είναι οι κορυφαίες επιλογές των ειδικών

    20 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Προϋπολογισμός: 8,6% πάνω από τον στόχο τα έσοδα από φόρους στο 6μηνο

    22 shares
    Share 9 Tweet 6
  • Σκλαβενίτης: Στην πρώτη θέση της λιανικής και το 2023 – Τα 3 σημεία που υπεροχής

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    151 shares
    Share 60 Tweet 38
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    90 shares
    Share 36 Tweet 23
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    48 shares
    Share 19 Tweet 12
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    422 shares
    Share 169 Tweet 106
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    151 shares
    Share 60 Tweet 38
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    90 shares
    Share 36 Tweet 23
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ