Η Billy Grace θέτει την τεχνολογία που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη στα χέρια των εμπόρων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιτύχουν καλύτερη απόδοση της επένδυσης στις πληρωμένες ψηφιακές διαφημίσεις. Η εταιρεία γεννήθηκε από την απογοήτευση των Robin Friend, Mitch Voskuilen και Tjadi Peeters το 2021, όταν δυσκολεύονταν να βρουν αξιοπρεπείς πληροφορίες που να μπορούν να δράσουν, αποφάσισαν ότι η τεχνητή νοημοσύνη ήταν ο δρόμος προς τα εμπρός.
Η νεοφυής επιχείρηση με έδρα το Άμστερνταμ συγκέντρωσε χρηματοδοτικό γύρο ύψους 2,3 εκατ. ευρώ, ο οποίος περιλαμβάνει επενδύσεις από την Fortino Capital. Η νέα χρηματοδότηση θα δώσει στην Billy Grace την ευκαιρία να επεκταθεί τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.
“Η Billy Grace κάνει χρήση δύο σημαντικών τάσεων. Πολλές ομάδες μάρκετινγκ αγωνίζονται με ελλείψεις προσωπικού και παλεύουν με την απόδοση των κονδυλίων των εκστρατειών. Συχνά μαντεύουν ποια κανάλια οδηγούν την ανάπτυξη. Το Billy Grace προσφέρει αυτοματοποίηση μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και είναι εξαιρετικά επεκτάσιμο. Χρησιμοποιείται πλέον τόσο από παραδοσιακές εταιρείες όσο και από νεαρές νεοφυείς επιχειρήσεις. Ανυπομονούμε να βοηθήσουμε την Billy Grace και την ομάδα να κλιμακωθεί (δια)εθνικά”, λέει ο Wouter Goossens, διευθυντής επενδύσεων της Fortino Capital.
Ο γύρος περιλαμβάνει επίσης επενδύσεις από πλήθος επενδυτών-αγγέλων, όπως οι Raymond Spanjar και Floris Rost van Tonningen (ιδρυτές των Hyves και IEX), Patrick και Robert Jan de Laive (The Next Web), David Vermeulen (Inner Circle), Higinio Raventos (Google Ισπανία/Πορτογαλία), Dennis Goedegebuure (eBay, Paypall και Airbnb) David Wyler (Tinder) και Quintin Schevernels (πρώην Funda-CEO).
Η πλατφόρμα εγκαινιάζεται ένα χρόνο και μετρά τις Vanilia, Intersport Twinsport, TrainMore και Patta στο μητρώο των χρηστών της.
“Περάσαμε χρόνια χτίζοντας την Billy Grace, δοκιμάζοντας την πλατφόρμα μας με περιορισμένο αριθμό συνεργατών και τώρα είμαστε έτοιμοι να επεκταθούμε. Επωφελούμαστε από το γεγονός ότι οι εταιρείες είναι περίεργες για τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. Οι ομάδες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν έξυπνους αυτοματισμούς έχουν περισσότερο χρόνο για τις εργασίες στις οποίες οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, όπως η δημιουργικότητα και η ανθρώπινη επαφή. Νομίζω ότι μόλις τώρα ανακαλύπτουμε τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. Σε λίγα χρόνια, κάθε ομάδα μάρκετινγκ θα χρησιμοποιεί AI για να κάνει το μάρκετινγκ της “εξυπνότερο”, λέει ο Voskuilen.