Η τεχνολογική νεοφυής εταιρεία Impact+ με έδρα το Παρίσι επηρεάζει τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στην ψηφιακή διαφήμιση μέσω της πλατφόρμας της, η οποία μετρά και αξιολογεί τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας των διαφημιζόμενων, ώστε να μπορούν να κάνουν έξυπνες επιλογές κατά τη διεξαγωγή των εκστρατειών τους.
Η εταιρεία συγκέντρωσε 2 εκατ. ευρώ σε γύρο χρηματοδότησης Seed με επικεφαλής την Elevation Capital Partners. Τα σχέδια είναι να χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να “χτίσει την πλατφόρμα που βασίζεται σε συνδρομή, να επεκτείνει την ομάδα έρευνας και ανάπτυξης ιδιόκτητης τεχνολογίας και να επιταχύνει τη διεθνή επέκτασή της”.
Ομάδα Impact+
Η Impact+ κατονομάζει μεταξύ των πελατών της τις L’Oréal, LVMH, Heineken, BMW, P&G, Danone και Nestlé.
“Από την έναρξή της το 2020, η Impact+ έχει επανειλημμένα αποδείξει ότι το έργο μας ωφελεί σημαντικά τη διαφημιστική βιομηχανία και το περιβάλλον. Για πάρα πολύ καιρό, το ψηφιακό οικοσύστημα έκανε τα στραβά μάτια όσον αφορά το αποτύπωμα άνθρακα, άλλοι λόγω έλλειψης γνώσης και άλλοι λόγω έλλειψης καθοδήγησης. Θέλουμε να γεφυρώσουμε το χάσμα μεταξύ εκείνων που κάνουν τη δουλειά και εκείνων που δεν ξέρουν από πού να ξεκινήσουν. Η συνεχής επιχειρηματική μας επέκταση αποδεικνύεται ζωτικής σημασίας για την ευαισθητοποίηση και την προώθηση της αλλαγής στον κλάδο και δεν μπορούμε να ευχαριστήσουμε αρκετά τους επενδυτές μας για την ψήφο εμπιστοσύνης που μας έδωσαν και που βοήθησαν να κάνουμε το όραμά μας πραγματικότητα”, λέει ο Vincent Villaret, διευθύνων σύμβουλος της Impact+.