Σήμερα, η γαλλική νεοφυής επιχείρηση Kamino Retail ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε προ-σποράς κεφάλαια ύψους 1,25 εκατ. ευρώ.
Η Kamino Retail, που δημιουργήθηκε στις αρχές του 2023, έχει ως στόχο να δώσει στους λιανοπωλητές την ανεξαρτησία, την ευελιξία και την καινοτομία, ώστε να μπορέσουν τα προγράμματα νομισματοποίησης των μέσων τους να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
Η πλατφόρμα της εταιρείας συνοδεύεται από μια σειρά λύσεων που βοηθούν τους λιανοπωλητές να ξεκλειδώσουν το πλήρες δυναμικό των προγραμμάτων νομισματοποίησης των μέσων λιανικής τους.
Τα μέσα λιανικής πώλησης είναι μια εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή ψηφιακή διαφήμιση. Επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να εμπλέκουν τους καταναλωτές τους, απευθείας στο σημείο πώλησης.
“Ωστόσο, είναι εκπληκτικό να παρατηρούμε ότι μόνο ένας μικρός αριθμός τεχνολογικών παικτών ηγείται αυτής της αγοράς, χωρίς να αντιμετωπίζουν πλήρως τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού των λιανοπωλητών”, λέει η Marianne Schneider, συνιδρύτρια της Kamino Retail.
Η βελτιστοποίηση των προγραμμάτων μέσων λιανικής, εμπορικού μάρκετινγκ και αυτοπροβολής βοηθά τους λιανοπωλητές να μεγιστοποιήσουν τα ποσοστά πληρότητας και την αξία των ψηφιακών τους ακινήτων. Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός απαιτεί από αυτούς να δημιουργήσουν μοναδικές και καινοτόμες προσφορές νομισματοποίησης, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία των πελατών.
Ο Samir Daoud, συνιδρυτής & CPO της Kamino Retail, μοιράστηκε: “Η Kamino Retail είναι μια εταιρεία που έχει την ικανότητα να παρέχει υπηρεσίες και υπηρεσίες για την προώθηση των προϊόντων της:
“Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια πλατφόρμα που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς: καινοτόμες διαφημιστικές μονάδες, αποτελεσματική στόχευση, σχετικές αναφορές, βελτιωμένη ροή εργασιών, απλοποιημένη ενσωμάτωση και συνδέσεις API”.
Στο γύρο συμμετείχαν οι εταιρείες 50 Partners και Better Angle funds μαζί με αρκετούς σειριακούς Γάλλους επενδυτές.
Σύμφωνα με τον Elie Aboucaya, συνιδρυτή της Kamino Retail:
“Αυτή η συγκέντρωση κεφαλαίων θα μας επιτρέψει να διασφαλίσουμε το σχέδιο προσλήψεων Ε&Α και να επιταχύνουμε την κυκλοφορία νέων χαρακτηριστικών της πλατφόρμας.
Σχεδιάζουμε να πραγματοποιήσουμε μια σειρά Α το επόμενο έτος για να υποστηρίξουμε την εμπορική μας ανάπτυξη στην Ευρώπη και να αναπτύξουμε τεχνολογικές συνεργασίες. Οι λεπτομέρειες αυτού του δεύτερου γύρου δεν έχουν ακόμη καθοριστεί”.