Η Bolt, η οποία αναπτύσσει μία πλατφόρμα που θα προσφέρει στους χρήστες της την εμπειρία του one-click checkout, συγκέντρωσε άλλα $75 εκατομμύρια μέσω του Series C επενδυτικού γύρου της. Το επιπλέον κεφάλαιο ανεβάζει το συνολικό συγκεντρωθέν ποσό του γύρου στα $135 εκατομμύρια.
Η Bolt ιδρύθηκε το 2014 για να προσφέρει στους εμπόρους και στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές μαζί με μεγαλύτερο έλεγο και ευελιξία στις συναλλαγές τους, τόσο στην front-end εμπειρία όσο και στο τελικό βήμα του checkout.
Στον τελευταίο γύρο, επικεφαλής ήταν η Westcap και η General Atlantic, με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών της εταιρίας, Activant Capital και Tribe Capital, και μίας ομάδας angel investors. Μέχρι στιγμής, η Bolt έχει συγκεντρώσει συνολική χρηματοδότηση $215 εκατομμυρίων.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και CEO της Bolt, Ryan Breslow, η εταιρία διαχειρίστηκε πάνω από $1 δις σε εμπορικές συναλλαγές το 2020 και δεκαπλασίασε το δίκτυο των πελατών της. Μόλις τον προηγούμενο μήνα, η Bolt ανακοίνωσε μία στρατηγική συνεργασία με την εταιρία brand management Authentic Brands Group που ως στόχο έχει την παροχή βέλτιστης εμπειρίας checkout στους εμπόρους που εξυπηρετεί (Forever21, Lucky Brand, Brooks Brothers, κ.α.).
Από τη στιγμή που η αγορά στράφηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου στο online shopping λόγω της παγκόσμιας πανδημίας, τα brands δεν είχαν άλλη επιλογή από το να εστιάσουν στην εμπειρία πελάτη. Προφανώς, οι επενδυτές δεν μπορούν να μην παρατηρούν τις startups που αναπτύσσουν τα κατάλληλλα εργαλεία για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής εμπειρίας.