Χρηματοδότηση 1.2 εκατομμυρίων δολαρίων εξασφάλισε η πλατφόρμα Promoty, η οποία συνδέει εμπορικά brands με influencers που είναι διαθέσιμοι να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Η εταιρεία, με έδρα το Ταλίν της Εσθονίας, είχε στόχο τα 800.000 ευρώ, ωστόσο ο γύρος χρηματοδότησης γρήγορα ανέβηκε λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος από επενδυτές. Της χρηματοδότησης ηγήθηκε η Vijay Sharma μαζί με τις Pierre-Louis Raust και Ernesto Suarez, ενώ συμμετείχαν και ιδιώτες επενδυτές.
Τα νέα κεφάλαια αναμένεται να χρησιμοποιηθούν για την ενδυνάμωση τις πλατφόρμες στις αγορές της Σκανδιναβίας, της Βαλτικής και της Ολλανδίας. Παράλληλα, με αυτά τα χρήματα η εταιρεία θέλει να κερδίσει έδαφος έναντι των μεγαλύτερων αντιπάλων της που είναι το TikTok και το YouTube.
Σημειώνεται ότι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Promoty, σύμφωνα με την ίδια, είναι το γεγονός ότι συνδέει απευθείας τους influencers με τις εταιρείες, χωρίς να χρειάζεται έτσι κάποιος τρίτος, μεσολαβητής, που συνήθως κοστίζει τόσο σε χρήματα όσο και σε χρόνο.