Ανεβάζοντας στροφές στην έρευνα αγοράς καταναλωτικών αγαθών ταχείας κυκλοφορίας, η Algori συγκεντρώνει 3,3 εκατ. ευρώ

Προσφέροντας στις εταιρείες FMCG δεδομένα καταναλωτών σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την επένδυση για να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Ισπανία και να επεκταθεί σε νέες αγορές σε ολόκληρη τη Δυτική Ευρώπη.

Η νεοφυής επιχείρηση martech Algori με έδρα τη Μαδρίτη συγκέντρωσε 3,3 εκατομμύρια ευρώ σε ένα γύρο εκκίνησης. Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας δεδομένων της νεοφυούς εταιρείας, καθώς η εταιρεία κλιμακώνει τις δραστηριότητές της στην Ισπανία και στοχεύει σε πρόσθετες εισόδους στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης.

Ο γύρος χρηματοδότησης seed της Algori ύψους 3,3 εκατ. ευρώ έγινε υπό τη συνδιοίκηση της Shilling Capital της Λισαβόνας και της Change Ventures του Ταλίν, ενώ στο γύρο συμμετείχε επίσης η Flashpoint VC. Όπως ήταν αναμενόμενο, στον γύρο συμμετείχαν επίσης αρκετοί επενδυτές-άγγελοι, κυρίως το πρώην μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Numerator και διευθύνων σύμβουλος της Infoscout, Jared Schrieber, ο οποίος οδήγησε την Numerator σε έξοδο 1,5 δισ. δολαρίων στην Kantar, τον Γολιάθ έναντι του Δαβίδ της Algori.

Σύμφωνα με τη McKinsey, οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών έχουν 3,5 φορές περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιούν λεπτομερή δεδομένα για να προωθήσουν την επιτυχία. Δεν υπάρχουν μεγάλα μυστικά εδώ, ωστόσο, η τρέχουσα κατάσταση των δεδομένων που προσφέρονται από τους φορείς του κλάδου στερείται κοκκομετρίας και ταχύτητας.

Οι πάροχοι δεδομένων για τα σημεία πώλησης (POS) αποκλείουν καταστήματα όπως η Lidl και η Aldi (μικρές τιμές, αλλά μεγάλο μερίδιο αγοράς) και, ως εκ τούτου, δεν έχουν ολιστική εικόνα της αγοράς λιανικής. Επιπλέον, δεν μπορούν να αναφέρουν στοιχεία πωλήσεων για συγκεκριμένους λιανοπωλητές, παράγοντας μόνο συγκεντρωτικά στοιχεία.

Επιστρέφοντας στον “παραδοσιακό” τρόπο συλλογής δεδομένων της αγοράς, τα πάνελ καταναλωτών δεν διαθέτουν επαρκή μεγέθη δείγματος για την παροχή εξαιρετικά συγκεκριμένων, ακριβών δεδομένων για μεμονωμένα προϊόντα. Για παράδειγμα, το πάνελ καταναλωτών της Kantar διεκδικεί 12.000 νοικοκυριά σε όλη την Ισπανία, με σκοπό να παρέχει ακριβή μέτρηση ενός πληθυσμού περίπου 47 εκατομμυρίων.

Σε αυτό το σημείο μπαίνει στη μάχη η Algori.

Αξιοποιώντας την επιστήμη των δεδομένων, τη μηχανική μάθηση και τη δική της εφαρμογή για τους καταναλωτές, η οποία ανταμείβει τους χρήστες με χρήματα σε αντάλλαγμα για την παροχή των δεδομένων αγορών τους, η Algori συγκεντρώνει περίπου 50.000 εβδομαδιαίους αγοραστές, επιτρέποντάς της να καταγράφει 1 στις 400 αποδείξεις παντοπωλείου στην Ισπανία.

Σύμφωνα με την εταιρεία, κατά μέσο όρο, οι χρήστες της εφαρμογής της Algori χρειάζονται 12 δευτερόλεπτα για να υποβάλουν μια απόδειξη και να καταχωρήσουν τα πλήρη δεδομένα του καλαθιού αγορών τους, αριθμός σημαντικά ταχύτερος από τα 8 λεπτά που απαιτούνται όταν χρησιμοποιούνται οι συμβατικοί σαρωτές γραμμωτού κώδικα του οικιακού πίνακα.

 

Στη συνέχεια, η εταιρεία αναγνωρίζει τα στοιχεία του καλαθιού αγορών σε επίπεδο προϊόντος, χωρίς να απαιτείται η ενσωμάτωση οποιουδήποτε συστήματος πωλήσεων λιανοπωλητών. Τα δεδομένα του καλαθιού εμπλουτίζονται περαιτέρω με δημογραφικά και ψυχογραφικά στοιχεία του αγοραστή, ιστορικό προηγούμενων αγορών, τοποθεσίες καταστημάτων και άλλα πολύτιμα σημεία δεδομένων. Η όλη διαδικασία συμβαίνει σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας τελικά στους πελάτες τη δυνατότητα να αλλάζουν ταχύτατα τις ταχύτητες όταν αρχίζουν να εμφανίζονται τάσεις.

 

Exit mobile version