Ο CEO και Πρόεδρος της PayPal, Daniel Schulman, αποκάλυψε τα στοιχεία μίας έρευνας κατά την οποία τα 2/3 των χαμηλόβαθμων υπαλλήλων τους και όσων εργάζονται στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας είναι οικονομικά ανασφαλείς. Τι έκανε, λοιπόν, η εταιρία για να επιλύσει το πρόβλημα των υπαλλήλων της και πώς πιστεύει ότι οι αλλαγές που εισήγαγε θα βελτιώσουν τις επιστροφές από μετοχές;
“Η έρευνα αποτέλεσε σοκ για όλα τα στελέχη της εταιρίας. Συνειδητοποιήσαμε ότι ο καπιταλισμός δεν λειτουργεί για αυτό το τμήμα του πληθυσμού,” δήλωσε ο Schulman, αφού επεσήμανε ότι η αποστολή της εταιρίας πρέπει να περιλαμβάνει όλους τους υπαλλήλους της. “Αποστολή μας, ως εταιρία, είναι να εκδημοκρατίσουμε τις οικονομικές υπηρεσίες, που σημαίνει ότι η διαχείριση και μεταφορά χρημάτων θα πρέπει να είναι δικαίωμα όλων των πολιτών – και όχι προνόμιο των πλουσίων.”
Η εταιρία, λοιπόν, έθεσε ως στόχο να ανεβάσει το καθαρό διαθέσιμο εισόδημα από 4% – 6% σε 20% μέσω μίας σειράς νέων πρωτοβουλιών. Για τους οικονομικά ασθενείς εργαζομένους της, η Paypal μείωσε τα κόστη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Επίσης, βρήκε υπηρεσίες προσαρμοσμένης αγωγής υγείας για εργαζομένους και δημιούργησε τρόπους λήψης καθαρής θέσης στην εταιρία για να προάγει την μακροπρόθεσμη αποταμίευση.
“Οι ενέργειές μας αποτελούν επένδυση στους υπαλλήλους μας και η ανταπόδοση στην εταιρία είναι ότι μειώνεται το ποσοστό παραιτήσεων και απουσιών, και αυξάνεται η αφοσίωση στην εταιρία και η υπερηφάνια των εργαζομένων για αυτό που κάνουν και για την επιτυχία της εταιρίας,” σχολίασε ο Schulman. “Αυτό μεταφράζεται ως χαμηλότερα κόστη σε άλλες περιοχές. Επίσης μεταφράζεται ως μεγαλύτερη εστίαση στους πελάτες και στην ικανοποίησή τους. Για να μπορεί οποιαδήποτε εταιρία να γίνει από “καλή”, “άριστη”, θα πρέπει να έχει τους πιο ταλαντούχους, παθιασμένους και ασφαλείς εργαζομένους.”
Τόσο ο Schulman όσο και άλλα στελέχη της PayPal αντιμετωπίζουν τις αλλαγές ως επένδυση που θα αποφέρει οικονομικά οφέλη. “Οι εργαζόμενοι πρέπει να πιστέψουν ότι η εταιρία θα τους φροντίσει και ότι μπορούν να επωφεληθούν από την επιτυχία της. Αν το πιστέψουν, θα εξυπηρετούμε τους πελάτες καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον και αν το κάνουμε αυτό, θα εξυπηρετούμε τους μετόχους καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον επίσης.”