Sunday, June 4, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Covid-19: Πώς άλλαξε τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών

in SLIDER, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
0
Covid-19: Πώς άλλαξε τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών

Πάνω από το 85% των Αμερικανών έχει αλλάξει τις διατροφικές του συνήθειες εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα του International Food Information Council’s (IFIC).

Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά στο 60% των καταναλωτών, οι οποίοι δηλώνουν ότι μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι από την πανδημία και μετά. Ένας στους τρεις δηλώνει ότι τρώει περισσότερο μεταξύ των γευμάτων, το 1/4 ότι σκέφτεται το φαγητό με μεγαλύτερη συχνότητα και γύρω στο 20% ότι κάνει πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές.

Η ανάλυση του IFIC αποδεικνύει ότι η ομάδα των καταναλωτών που επηρεάστηκε περισσότερο από την πανδημία αφορά στους νέους, με πάνω από το 40% των καταναλωτών ηλικίας κάτω των 35 να αναφέρουν ότι “τσιμπολογούν” πιο συχνά από πριν και, μάλιστα, κυρίως ανθυγιεινές τροφές.

“Αυτό που μένει να δούμε είναι αν οι συγκεκριμένες επιδράσεις της πανδημίας είναι μόνο προσωρινές,” σχολιάζει ο CEO του IFIC, Joseph Clayton. “Ωστόσο, δεν μπορούμε να θυμηθούμε κανένα άλλο πρόσφατο γεγονός που να είχε τόσο εκτεταμένες επιδράσεις στο πώς αγοράζουμε, ετοιμάζουμε και καταναλώνουμε τις τροφές και, μάλιστα, σε τόσο σύντομο διάστημα.”

Όπως ήταν αναμενόμενο, η πανδημία άλλαξε και τον τρόπο αντιμετώπισης της ασφάλειας των τροφίμων. Βασική ανησυχία αποτελεί πλέον η διαχείριση και η προετοιμασία των τροφών, ενώ πέρυσι στην κορυφή της λίστας βρίσκονταν τα τροφιμογενή νοσήματα και οι χημικές ή καρκινογόνες ουσίες στα τρόφιμα.

Οι τάσεις της τελευταίας δεκαετίας.

Η έρευνα του IFIC αποκάλυψε σημαντικές τάσεις στη διατροφική συμπεριφορά των καταναλωτών από το 2010 μέχρι σήμερα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις γύρω από την αγορά των τροφίμων έχουν παραμείνει γενικά σταθεροί: Πρώτη θέση κατέχει πάντα η γεύση, και ακολουθεί η τιμή, η υγεία και η ευκολία.

Φέτος, σημαντικός παράγοντας για τις αγοραστικές αποφάσεις του 39% των καταναλωτών είναι η περιβαλλοντική επίδραση της κάθε τροφής, και πάνω από το 40% θεωρεί σημαντική τη “δέσμευση των παραγωγών τροφίμων απέναντι στη βιωσιμότητα και στις οικολογικές μεθόδους καλλιέργειας”.

Τα τελευταία χρόνια έχει, επίσης, παρατηρηθεί μία αύξηση στη δημοτικότητα των διατροφών (43% των καταναλωτών το 2020), με τη διαλειμματική νηστεία στην κορυφή των επιλογών.

Η λίστα των διατροφικών τάσεων της τελευταίας δεκαετίας έχει εμπλουτιστεί με τις νέες επιλογές του φυτικού κρέατος και των φυτικών γαλακτοκομικών, οι οποίες αποκτούν σταθερά περισσότερους οπαδούς. Σε γενικές γραμμές, ένα προϊόν που περιγράφεται ως “φυτικό” θεωρείται ως πιο υγιεινή επιλογή, ακόμα κι αν έχει τα ίδια διατροφικά στοιχεία με συμβατικά προϊόντα.

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Enterprise Greece: Χρονιά «ορόσημο» το 2022 για τις ελληνικές Startups

    Enterprise Greece: Χρονιά «ορόσημο» το 2022 για τις ελληνικές Startups

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Τι περιμένουν κορυφαίοι CEOs για την οικονομία των ΗΠΑ: «Ιστορικά δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η Aibidia συγκεντρώνει 13 εκατ. ευρώ για να φέρει επανάσταση στην παγκόσμια τιμολόγηση των μεταφορών

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Νέες επενδύσεις 300 εκατ. ευρώ για 5στερο τουρισμό σε προορισμούς – έκπληξη (pics)

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Agrotech: Η νέα εποχή του αγροτικού τομέα είναι εδώ

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Στη λίστα του Forbes με τις 100 πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στις ΗΠΑ οι Rihanna, Taylor Swift και Beyoncé

Στη λίστα του Forbes με τις 100 πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στις ΗΠΑ οι Rihanna, Taylor Swift και Beyoncé

June 4, 2023
Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

June 4, 2023
Interamerican: Οι λόγοι που αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

Interamerican: Οι λόγοι που αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

June 4, 2023
Η κατανάλωση «κερδίζει» έδαφος για τον δείκτη οικονομικού κλίματος

Η κατανάλωση «κερδίζει» έδαφος για τον δείκτη οικονομικού κλίματος

June 4, 2023
Η Successeve συγκεντρώνει 1,8 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών

Η Successeve συγκεντρώνει 1,8 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών

June 3, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    119 shares
    Share 48 Tweet 30
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    270 shares
    Share 108 Tweet 68
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    168 shares
    Share 67 Tweet 42
  • Green Earth Impact Fund: Το νέο Fund που προωθεί τις «πράσινες» επενδύσεις προσφέροντας «ανάσα» στο περιβάλλον

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ