Friday, May 16, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Έρευνα GLAMI: Πώς επηρεάζονται οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων από τον πληθωρισμό και τις οικονομικές εξελίξεις

in DONTMISS, THEINSIDER, TOPNEWS, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Έρευνα GLAMI: Πώς επηρεάζονται οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων από τον πληθωρισμό και τις οικονομικές εξελίξεις

Το βλέπουμε στις ειδήσεις, το ακούμε στα νέα, το διαβάζουμε στον Τύπο: Το τελευταίο τρίμηνο του 2022 θα αποτελέσει μία ακόμη πρόκληση για την παγκόσμια αγορά, με τις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών να επηρεάζονται άμεσα και σε σημαντικό βαθμό. Πώς όμως διαμορφώνεται η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων με βάση τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες σε σχέση με τα είδη ένδυσης και υπόδησης; Το GLAMI, μία κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, παρουσιάζει τη νέα έρευνα Fashion (Re)search που καταγράφει την επίδρασή του πληθωρισμού και της ενεργειακής κρίσης στους Έλληνες καταναλωτές.

Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου μέσα από το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν 4.216 χρήστες (Έλληνες χρήστες του GLAMI.gr – το 79% του δείγματος ήταν γυναίκες, το 19% άνδρες και το 2% δεν θέλησε να προσδιορίσει το φύλο του). Μελετώντας τα αποτελέσματα καταλαβαίνει κανείς πως οι αγορές μόδας μάλλον δεν θα είναι η πρώτη «πολυτέλεια» που θα πληγεί από τον πληθωρισμό και την τρέχουσα οικονομική κατάσταση.

Πληθωρισμός και αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως ανεξάρτητα από τον υψηλό πληθωρισμό και την ασταθή παγκόσμια οικονομική κατάσταση, μόνο το 27% των ερωτηθέντων Ελλήνων καταναλωτών σχεδιάζει να περιορίσει τα έξοδα που αφορούν σε αγορές μόδας. Το μεγαλύτερο ποσοστό, και συγκεκριμένα το 51%, υπολογίζει να ψάξει για προσφορές, αλλά δεν σκοπεύει να σταματήσει να ξοδεύει σε σημαντικό βαθμό. Στοιχεία ιδιαίτερα ενδιαφέροντα εάν συνυπολογίσουμε πως το 76% των ερωτηθέντων παρατήρησε αύξηση (μικρή ή μεγάλη) στις τιμές που αφορούν την ένδυση και την υπόδηση – 7% υψηλότερη σε σύγκριση με τα αποτελέσματα που αφορούν την ίδια ερώτηση στην έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI τον Απρίλιο του 2022.

Ποιοι είναι όμως οι λόγοι που παρά την οικονομική κρίση και τη γενικευμένη αίσθηση αβεβαιότητας, οι Έλληνες απάντησαν πως δεν σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδά τους; Το 28% των συμμετεχόντων ανέφερε τη θετική ψυχολογική επίδραση της διαδικασίας του shopping ως τον σημαντικότερο παράγοντα. Αναφορικά με το ζήτημα των εκπτώσεων και των πολύ συχνών – πλέον – εποχιακών προσφορών, το 24% δηλώνει ότι επιθυμεί να επωφεληθεί από αυτές ενώ ένα 21% υποστηρίζει ότι πάντα αγόραζε τα απολύτως απαραίτητα και έτσι δεν είναι εφικτό να περιορίσει κι άλλο τις αγορές του.

Πότε θα αγοράσουν χειμωνιάτικα οι Έλληνες;

Eάν από τα παραπάνω στοιχεία νομίζατε πως ο Σεπτέμβριος ή ο Οκτώβριος είναι η στιγμή που οι Έλληνες εφοδιάζουν τη «βαριά» χειμερινή γκαρνταρόμπα τους, σκεφτείτε το ξανά. Παράλληλα, με το ελληνικό κλίμα που συμβάλλει στη «μετακίνηση» της ανάγκης για πιο βαριά χειμωνιάτικα ρούχα προς τους πιο χειμερινούς μήνες, το 43% απάντησε πως επιλέγει να περιμένει τις μεγάλες εκπτώσεις του Νοεμβρίου που γίνονται στο πλαίσιο της Black Friday για τις «επίσημες» χειμερινές αγορές τους.

Και πώς θα ζεσταθούμε τον χειμώνα;

Η ερώτηση που απασχολεί κάθε ρεπορτάζ την τρέχουσα χρονική περίοδο δεν θα μπορούσε να μείνει αναπάντητη και στο κομμάτι της ένδυσης. Όταν ερωτήθηκαν εάν σκέφτονται να προχωρήσουν σε μείωση χρήσης θέρμανσης στην κατοικία τους και να ντύνονται με πιο ζεστά ρούχα, το 43% των Ελλήνων απάντησε πως σχεδιάζει να μειώσει τη χρήση θέρμανσης και να επιστρατεύσει περισσότερα και πιο ζεστά ρούχα. Ακολουθεί ένα 26% που αναμένει την οριστικοποίηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος για να κρίνει πώς θα πράξει ενώ ένα 15% των ερωτηθέντων απάντησε πως έκανε ήδη πιο συντηρητική χρήση ενέργειας και άρα δεν γίνεται να τη μειώσει κι άλλο.

Fun – ή και όχι τόσο – Fact: Το 59% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πρόκειται να φορά ζεστές πιτζάμες κατά τη διάρκεια του ύπνου για να αντιμετωπίσει το κρύο όταν βρίσκεται στο σπίτι του.

Τα παραπάνω αποτελέσματα είναι μέρος του Fashion (Re)search, της έρευνας μόδας του GLAMI που αποτελεί ένα «εργαλείο-κλειδί» για όλους όσους επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στις πιο εξειδικευμένες και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το online shopping. Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας βασίζονται στην τακτική συλλογή δεδομένων με στόχο να αναδείξουν τα πιο δημοφιλή trends σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές.

Μέσα από το www.fashion-research.gr θα ανακαλύψετε μία ολοκληρωμένη καταγραφή της αγοράς της online μόδας, με πλούσιο και αναλυτικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με οτιδήποτε έχει να κάνει με το shopping.

Πηγή: startupper.gr

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    818 shares
    Share 327 Tweet 205
  • Η ιταλική επιχείρηση κάθετης καλλιέργειας Planet Farms εξασφαλίζει 40 εκατ. δολάρια σε αποτίμηση 500 εκατ. δολαρίων

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Daily taste: «Μυρίζει» deal μετά τη μετατροπή της σε Α.Ε. – Τι έδειξε η έκθεση αποτίμησης

    16 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Ψηφιακοί φοροφυγάδες: Πώς η ΑΑΔΕ έστησε το ελεγκτικό «σαφάρι» στα social media

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Στη γερμανική αγορά έκανε είσοδο η Viva Wallet

    16 shares
    Share 6 Tweet 4
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    47 shares
    Share 19 Tweet 12
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    422 shares
    Share 169 Tweet 106
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    150 shares
    Share 60 Tweet 38
  • Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας ανέβασε στο 16% τα επιτόκια

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ