Το GLAMI, προχωρώντας στην εξαγορά του Stileo, του πιο επιτυχημένου Ιταλικού fashion aggregator, δημιουργεί μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μόδας στην Ευρώπη! Με παρουσία σε 14 ευρωπαϊκές αγορές, το GLAMI και το Stileo, με περισσότερους από 47 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα, δημιουργούν περισσότερες από 500.000 παραγγελίες μηνιαία στα συνεργαζόμενα eshop, φιλοδοξώντας να αυξήσουν αυτόν τον αριθμό, στο ένα εκατομμύριο.
Το GLAMI ξεκίνησε το 2013 στην Τσεχία ως μία μηχανή αναζήτησης μόδας, η οποία με το πέρασμα του χρόνου κατάφερε να συνδεθεί με περισσότερα από 3.200 ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας σε 13 χώρες. Χάρη στη συνεχή επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την αξιοποίησή της για έξυπνη κατηγοριοποίηση και στιλιστικές επιλογές προσαρμοσμένες σε κάθε χρήστη, το GLAMI διευκολύνει σημαντικά στην αναζήτηση αλλά και την αγορά νέων προϊόντων μόδας. Σημειώνοντας σχεδόν 40 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα, δίνει στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ ανάμεσα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια προϊόντα και περισσότερa από 25 χιλιάδες brands.
To Stileo ιδρύθηκε το 2014 με ένα παρόμοιο όραμα – να συγκεντρώσει και να οργανώσει όλες τις προσφορές fashion προϊόντων στη διεθνή «Μέκκα της Μόδας», την Ιταλία. Η εταιρεία διατηρεί την έδρα της στην Πολωνία και αυτή τη στιγμή απασχολεί μια ομάδα 30 επαγγελματιών, από το κομμάτι του business development έως το μάρκετινγκ. Συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους online προορισμούς μόδας στην Ιταλία με 7 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, οι οποίοι μπορούν να ανακαλύψουν προϊόντα από περισσότερα από 220 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Μεταξύ των πιο σημαντικών συνεργατών του είναι τα Amazon, Farfetch, Escarpe, Luisaviaroma, Mec Shopping και Maxi Sport.
Ο Tomáš Hodboď, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του GLAMI, δήλωσε: «Ορισμένες Τσέχικες εταιρείες σε αυτό το στάδιο αναζητούν επενδυτές, αντί να επενδύσουν. Είμαι υπερήφανος που το GLAMI βαδίζει στην αντίθετη κατεύθυνση, εκείνη της ανάπτυξης μέσω εξαγορών. Μέσα από την εξαγορά του Stileo, θα συνδυάσουμε τα δυνατά σημεία και των δύο ομάδων κάτω από μια εταιρεία με περισσότερους από 130 υπαλλήλους. Δημιουργούμε μια ισχυρή ομάδα τεχνολογίας που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο Ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον, θα επιτρέψει μεγαλύτερη οικονομία κλίμακας, ακόμη βαθύτερη ανταλλαγή γνώσης και πολύ ισχυρότερη διαπραγματευτική ισχύ με διαφημιστές και συνεργάτες».«Η εξαγορά του Stileo μας φέρνει σε επαφή με μία ιδιαίτερα έμπειρη ομάδα με σπουδαία γνώση της ιταλικής αγοράς, την οποία και θα συνεχίσει να αναπτύσσει ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, δίνει στα συνεργαζόμενα eshop μας πρόσβαση στην ελκυστική ιταλική αγορά. Μέσα στο επόμενο διάστημα το Stileo θα ενσωματωθεί στην τεχνολογική μας πλατφόρμα με στόχο να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο την ανάπτυξή του. Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το βήμα, το οποίο είναι σύμφωνο με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας – να δημιουργήσουμε την καλύτερη και πιο καταξιωμένη online πλατφόρμα αναζήτησης μόδας στην Ευρώπη», σχολιάζει ο Ján Kešelák, Chief Revenue Officer του GLAMI.
Τόσο το GLAMI όσο και το Stileo γνώρισαν σημαντική ανάπτυξη ανά τα χρόνια με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να αποτελούν βασικούς «παίκτες» του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας στις αγορές που απευθύνονται. Από την πλευρά του, το GLAMI έχει αποκτήσει ισχυρή παρουσία στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ με τη σειρά του το STILEO κατάφερε να εδραιωθεί στην εξαιρετικά ανταγωνιστική Ιταλική αγορά. Αξίζει να σημειωθεί πως, στο πλαίσιο της ραγδαίας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιταλία, το οποίο φτάνει τους 35,6 εκατομμύρια καταναλωτές κάθε μήνα, οι διαδικτυακές αγορές μόδας αποτελούν πλέον το 26% των εσόδων του.
Το Stileo εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο καθώς γίνεται μέρος του GLAMI. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που πλέον είμαστε κομμάτι της προηγμένης τεχνολογικής πλατφόρμας του GLAMI και μας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τα πιο εξελιγμένα εργαλεία τεχνολογίας και ανάπτυξης. Τα τελευταία δύο χρόνια, το GLAMI επένδυσε σημαντικά στην εφαρμογή τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά στις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, στα αποτελέσματα αναζήτησης καθώς και στη διαχείριση μεγάλου όγκου περιεχομένου. Ενώνοντας τις εταιρείες μας, τόσο οι Ιταλοί επισκέπτες μας όσο και τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούν να επωφεληθούν από αυτές τις τεχνολογίες. Συνεχίζουμε την αποστολή μας να γίνουμε η πρώτη επιλογή για τους Ιταλούς online shoppers όσον αφορά στην αναζήτησης μόδας», δήλωσε ο Igor Smolny, Διευθύνων Σύμβουλος του Stileo.
Καθώς γίνεται μέρος του GLAMI, το Stileo θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται με την τρέχουσα επωνυμία του ενώ σχεδιάζει να ενσωματώσει την τεχνολογική του πλατφόρμα σε εκείνη του GLAMI μέσα στον Ιούλιο του 2022.
Πηγή: startupper.gr