Thursday, June 8, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Εξαγορά του Ιταλικού Stileo από το Glami

Στο πλαίσιο της ραγδαίας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιταλία, το οποίο φτάνει τους 35,6 εκατομμύρια καταναλωτές κάθε μήνα, οι διαδικτυακές αγορές μόδας αποτελούν πλέον το 26% των εσόδων του

in HIGHLIGHTS, STARTUPS, TOPNEWS, ΕΞΑΓΟΡΕΣ
0
Εξαγορά του Ιταλικού Stileo από το Glami

Jan Keselak Chief Revenue Officer του GLAMI, Tomas Hodbod co-founder CEO του GLAMI & Igor Smolny Chief Executive Officer του Stileo

Το GLAMI, προχωρώντας στην εξαγορά του Stileo, του πιο επιτυχημένου Ιταλικού fashion aggregator, δημιουργεί μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μόδας στην Ευρώπη! Με παρουσία σε 14 ευρωπαϊκές αγορές, το GLAMI και το Stileo, με περισσότερους από 47 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα, δημιουργούν περισσότερες από 500.000 παραγγελίες μηνιαία στα συνεργαζόμενα eshop, φιλοδοξώντας να αυξήσουν αυτόν τον αριθμό, στο ένα εκατομμύριο.

Το GLAMI ξεκίνησε το 2013 στην Τσεχία ως μία μηχανή αναζήτησης μόδας, η οποία με το πέρασμα του χρόνου κατάφερε να συνδεθεί με περισσότερα από 3.200 ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας σε 13 χώρες. Χάρη στη συνεχή επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την αξιοποίησή της για έξυπνη κατηγοριοποίηση και στιλιστικές επιλογές προσαρμοσμένες σε κάθε χρήστη, το GLAMI διευκολύνει σημαντικά στην αναζήτηση αλλά και την αγορά νέων προϊόντων μόδας. Σημειώνοντας σχεδόν  40 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα, δίνει στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ ανάμεσα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια προϊόντα και περισσότερa από 25 χιλιάδες brands. 

 

To Stileo ιδρύθηκε το 2014 με ένα παρόμοιο όραμα – να συγκεντρώσει και να οργανώσει όλες τις προσφορές fashion προϊόντων στη διεθνή «Μέκκα της Μόδας», την Ιταλία. Η εταιρεία διατηρεί την έδρα της στην Πολωνία και αυτή τη στιγμή απασχολεί μια ομάδα 30 επαγγελματιών, από το κομμάτι του business development έως το μάρκετινγκ. Συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους online προορισμούς μόδας στην Ιταλία με 7 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, οι οποίοι μπορούν να ανακαλύψουν προϊόντα από περισσότερα από 220 συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Μεταξύ των πιο σημαντικών συνεργατών του είναι τα Amazon, Farfetch, Escarpe, Luisaviaroma, Mec Shopping και Maxi Sport.

Ο Tomáš Hodboď, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του GLAMI, δήλωσε: «Ορισμένες Τσέχικες εταιρείες σε αυτό το στάδιο αναζητούν επενδυτές, αντί να επενδύσουν. Είμαι υπερήφανος που το GLAMI βαδίζει στην αντίθετη κατεύθυνση, εκείνη της ανάπτυξης μέσω εξαγορών. Μέσα από την εξαγορά του Stileo, θα συνδυάσουμε τα δυνατά σημεία και των δύο ομάδων κάτω από μια εταιρεία με περισσότερους από 130 υπαλλήλους. Δημιουργούμε μια ισχυρή ομάδα τεχνολογίας που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο Ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον, θα επιτρέψει μεγαλύτερη οικονομία κλίμακας, ακόμη βαθύτερη ανταλλαγή γνώσης και πολύ ισχυρότερη διαπραγματευτική ισχύ με διαφημιστές και συνεργάτες».

«Η εξαγορά του Stileo μας φέρνει σε επαφή με μία ιδιαίτερα έμπειρη ομάδα με σπουδαία γνώση της ιταλικής αγοράς, την οποία και θα συνεχίσει να αναπτύσσει ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα, δίνει στα συνεργαζόμενα eshop μας πρόσβαση στην ελκυστική ιταλική αγορά. Μέσα στο επόμενο διάστημα το Stileo θα ενσωματωθεί στην τεχνολογική μας πλατφόρμα με στόχο να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο την ανάπτυξή του. Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το βήμα, το οποίο είναι σύμφωνο με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας – να δημιουργήσουμε την καλύτερη και πιο καταξιωμένη online πλατφόρμα αναζήτησης μόδας στην Ευρώπη», σχολιάζει ο Ján Kešelák, Chief Revenue Officer του GLAMI.

Τόσο το GLAMI όσο και το Stileo γνώρισαν σημαντική ανάπτυξη ανά τα χρόνια με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να αποτελούν βασικούς «παίκτες» του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας στις αγορές που απευθύνονται. Από την πλευρά του, το GLAMI έχει αποκτήσει ισχυρή παρουσία στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ με τη σειρά του το STILEO κατάφερε να εδραιωθεί στην εξαιρετικά ανταγωνιστική Ιταλική αγορά. Αξίζει να σημειωθεί πως, στο πλαίσιο της ραγδαίας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιταλία, το οποίο φτάνει τους 35,6 εκατομμύρια καταναλωτές κάθε μήνα, οι διαδικτυακές αγορές μόδας  αποτελούν πλέον το 26% των εσόδων του.

Το Stileo εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο καθώς γίνεται μέρος του GLAMI. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που πλέον είμαστε κομμάτι της προηγμένης τεχνολογικής πλατφόρμας του GLAMI και μας δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τα πιο εξελιγμένα εργαλεία τεχνολογίας και ανάπτυξης. Τα τελευταία δύο χρόνια, το GLAMI επένδυσε σημαντικά στην εφαρμογή τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά στις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, στα αποτελέσματα αναζήτησης καθώς και στη διαχείριση μεγάλου όγκου περιεχομένου.  Ενώνοντας τις εταιρείες μας, τόσο οι Ιταλοί επισκέπτες μας όσο και τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα θα μπορούν να επωφεληθούν από αυτές τις τεχνολογίες. Συνεχίζουμε την αποστολή μας να γίνουμε η πρώτη επιλογή για τους Ιταλούς online shoppers όσον αφορά στην αναζήτησης μόδας», δήλωσε ο Igor Smolny, Διευθύνων Σύμβουλος του Stileo.

Καθώς γίνεται μέρος του GLAMI, το Stileo θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται με την τρέχουσα επωνυμία του ενώ σχεδιάζει να ενσωματώσει την τεχνολογική του πλατφόρμα σε εκείνη του GLAMI μέσα στον Ιούλιο του 2022.

Πηγή: startupper.gr

Share1Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

    Αυτά είναι τα επτά πιο μισητά brand names – Γιατί τα απορρίπτουν οι καταναλωτές

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η Nia Health συγκεντρώνει 3,5 εκατ. ευρώ για να ξεκινήσει την τηλεδερματολογία της παγκοσμίως

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η In4Capital συνδιοργανωτής του επιτυχημένου Mareport 2023 – Thessaloniki

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η ΕΚΤ δεν πατάει «φρένο» στα επιτόκια παρά τη μείωση του πληθωρισμού (γραφήματα)

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Interamerican: Οι λόγοι που αποτελεί το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

HSBC: Νέα φάση ανάπτυξης για την Ελλάδα – Υψηλές προσδοκίες για την κατανάλωση

HSBC: Νέα φάση ανάπτυξης για την Ελλάδα – Υψηλές προσδοκίες για την κατανάλωση

June 8, 2023
Η Mitiga Solutions συγκεντρώνει 13 εκατ. ευρώ για να προλάβει και να μετριάσει τους φυσικούς κινδύνους

Η Mitiga Solutions συγκεντρώνει 13 εκατ. ευρώ για να προλάβει και να μετριάσει τους φυσικούς κινδύνους

June 7, 2023
Η Elkstone σήκωσε 100 εκατ. ευρώ και έγινε το μεγαλύτερο ταμείο πρώιμης φάσης της Ιρλανδίας

Η Elkstone σήκωσε 100 εκατ. ευρώ και έγινε το μεγαλύτερο ταμείο πρώιμης φάσης της Ιρλανδίας

June 7, 2023
Τεχνητή Νοημοσύνη: Πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας χάθηκαν τον Μάιο εξαιτίας της

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας χάθηκαν τον Μάιο εξαιτίας της

June 7, 2023
Venture Fair: Νικήτρια του μεγάλου διαγωνισμού καινοτομίας η Clio Muse Tours

Venture Fair: Νικήτρια του μεγάλου διαγωνισμού καινοτομίας η Clio Muse Tours

June 7, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    Ο κανονισμός MiCA (Markets in Crypto-Assets) και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

    119 shares
    Share 48 Tweet 30
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    271 shares
    Share 108 Tweet 68
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    169 shares
    Share 68 Tweet 42
  • Green Earth Impact Fund: Το νέο Fund που προωθεί τις «πράσινες» επενδύσεις προσφέροντας «ανάσα» στο περιβάλλον

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ