Facebook: Γιατί εξαγοράζει το Kustomer;

Την εξαγορά της Kustomer, μιας Startup με αντικείμενο τη διαχείριση πελατών (CRM) για λίγο περισσότερο από 1 δισ. δολάρια, ανακοίνωσε το Facebook.

Τα εργαλεία CRM βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται την επικοινωνία με τους πελάτες τους μέσω τηλεφώνου, email, μηνυμάτων στο κινητό ή σε εφαρμογές όπως το WhatsApp και το Messenger. Το ενδιαφέρον του Facebook για μια startup αυτού του τύπου είναι ασυνήθιστο καθώς, μέχρι σήμερα, η εταιρεία εξαγόραζε κυρίως εργαλεία που αφορούσαν αυστηρά τον χρήστη, όπως αυτά της Giphy και της εταιρείας gaming PlayGiga. Εξαγορές όπως αυτές, χρησιμοποιούνται συνήθως από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης για τη δημιουργία νέων λειτουργιών/ υπηρεσιών για τους χρήστες του.

Σύμφωνα με το CNBC, η νέα εξαγορά θα βοηθήσει αυτή τη φορά συγκεκριμένα τις μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Facebook για να διαφημίσουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Ένα τέτοιο εργαλείο, αναμένεται να “κρατήσει” τις επιχειρήσεις πιστές στο μέσο δικτύωσης, ωθώντας τις να δαπανήσουν ακόμα περισσότερα σε διαφημίσεις – κάτι που τελικά είναι και ο απώτερος στόχος του Facebook. Μην ξεχνάμε ότι η εταιρεία οφείλει σχεδόν το 99% των εσόδων της στις διαφημίσεις!

Σημειώνεται ότι η Kustomer έχει έδρα τη Νέα Υόρκη και ιδρύθηκε το 2015. Σύμφωνα με το Crunchbase, μέχρι τώρα, η εταιρεία είχε σηκώσει 173.5 εκατ. δολάρια.

 

 

startupper.gr

Exit mobile version