Φέρνοντας μάρκες και μουσικούς στο metaverse Η Karta δίνει στις μάρκες και τα συγκροτήματα μια νέα ματιά στις καμπάνιες μάρκετινγκ τους, καθώς αναζητούν νέο κοινό στο Roblox, το Fortnite και το Decentraland. Το στούντιο έχει συνεργαστεί με μάρκες όπως η Unilever, η Amazon Music και το Ronald McDonald’s House για να συνδυάσει το μάρκετινγκ, την ψυχαγωγία και να τις φέρει σε έναν διαδραστικό χώρο παιχνιδιών.
Μεταξύ των έργων που έχει κάνει μέχρι σήμερα, πρόσφατα ξεκίνησε το TWICE Square “μια εμπειρία για τους θαυμαστές που δημιουργήθηκε για τους K-pop megastars TWICE, μέσω μιας συνεργασίας με την Republic Records και την JYP Management”. Σύμφωνα με την Karta “το TWICE Square είναι η τρέχουσα #1 μουσική εμπειρία στο Roblox και η τρίτη πιο δημοφιλής επώνυμη εμπειρία συνολικά στην πλατφόρμα το 2023”.
Το στούντιο με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο ιδρύθηκε το 2021 από τον Tony Barnes και τον Erik Londré, συγκέντρωσε έναν γύρο χρηματοδότησης Seed ύψους 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων υπό την ηγεσία της GameTech Ventures. Τα κεφάλαια θα βοηθήσουν την Karta να αυξήσει την ομάδα της και να αναπτύξει την προσφορά της.
Erik Londré και Tony Barnes, συνιδρυτές της Karta
Στο γύρο συμμετέχουν επίσης η Toikido, η Sports Loft, η πρώην Chief Catalogue Officer της Hipgnosis Amy Thomson, ο διευθύνων σύμβουλος της Sports Loft Charlie Greenwood, ο πρόεδρος της UK Finance Robert Wigley, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Powster Ste Thompson και η Big Ideas Group.
“Ο Erik, ο Tony και η ομάδα της Karta δημιουργούν τις καλύτερες εμπειρίες μάρκας σε κορυφαίες πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών με σταθερά εξαιρετικά αποτελέσματα. Υιοθετώντας μια νοοτροπία εταιρικής σχέσης με μακροπρόθεσμη προοπτική και δίνοντας έμφαση στις πλούσιες εμπειρίες και τη διασκέδαση για τις κοινότητες των οπαδών, πρωτοπορούν σε ένα νέο μέσο βαθιάς δέσμευσης με τους καταναλωτές. Με μια έμπειρη και ταλαντούχα ομάδα, είμαστε ευτυχείς που συμμετέχουμε στο ταξίδι τους με αυτή την επένδυση”, λέει ο Lachlan Gowrie-Smith, εταίρος της GameTech Ventures.
“Είμαστε απίστευτα ευγνώμονες για την υποστήριξη και την υποστήριξη που έχουμε λάβει μέχρι στιγμής από μερικές από τις πιο αξιοσέβαστες προσωπικότητες των κλάδων με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Αυτοί, όπως και εμείς, γνωρίζουν ότι το metaverse είναι το πραγματικό πράγμα και προσφέρει πραγματικά αποτελέσματα με λέξεις που έχουν σημασία. Η επένδυση που συγκεντρώθηκε θα είναι ζωτικής σημασίας για να μας βοηθήσει να εξυπηρετήσουμε την αυξανόμενη ζήτηση για εμπειρίες metaverse, επενδύοντας στην ομάδα μας, την πλατφόρμα και τις περιφερειακές επεκτάσεις”, λέει ο Londré.