Gem: Ο “μεσάζοντας” μεταξύ LinkedIn και Workday συγκεντρώνει $37,000,000

Αν κάποιος ξέρει τι σημαίνει “φτιάχνω μία ομάδα για την επιχείρησή μου”, αυτός είναι ο Steve Bartel. Άρχισε να εργάζεται στην Dropbox όταν η εταιρία είχε μόλις είκοσι υπαλλήλους, και ανέλαβε τον ρόλο του Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού όταν ξεπέρασε τους 1.000 εργαζομένους. Αντίστοιχη εμπειρία είχε και ο συμφοιτητής του στο ΜΙΤ, Nick Bushak, ως υπεύθυνος προσλήψεων στη Facebook. Η κοινή εμπειρία τους τους οδήγησε στο συμπέρασμα ότι κάτι έλειπε από τη διαδικασία πρόσληψης.

Και οι δύο βίωναν από πρώτο χέρι την επίδραση του LinkedIn: Η παγκόσμια πλατφόρμα επαγγελματιών διευκόλυνε την αναζήτηση υποψηφίων για μία θέση εργασίας. “Σε αντίθεση με παλαιότερα, σήμερα η μεγαλύτερη περιουσία μίας εταιρίας είναι οι άνθρωποί της. Είναι λογικό, λοιπόν, να έχει αλλάξει η διαδικασία πρόσληψης,” εξηγεί ο κ. Bartel.

Αυτή η αλλαγή ενέπνευσε τους δύο φίλους να ιδρύσουν τη Gem (πρώην ZenSourcer) και να αναπτύξουν ένα λογισμικό πρόσληψης καταφέρνοντας να τριπλασιάσουν την πελατειακή βάση τους από τον πρώτο επενδυτικό γύρο τους τον Μάρτιο του 2019.

Την προηγούμενη εβδομάδα, η startup ανακοίνωσε έναν δεύτερο επενδυτικό γύρο ύψους $37 εκατομμυρίων, του οποίου ηγείται η Greylock Partners με συμμετοχή της Accel. Αν και η Gem αρνήθηκε να αποκαλύψει την αποτίμηση της αξίας της, σύμφωνα με το Pitchbook η εταιρία εκτιμήθηκε στα $47 εκατομμύρια μετά τον προηγούμενο χρηματοδοτικό γύρο της.

Το LinkedIn κυριαρχεί στην αγορά ως εργαλείο για τους υπεύθυνους προσλήψεων, ενώ λογισμικά όπως το Workday και το ADP βοηθούν στη διαχείριση του προσωπικού μετά την πρόσληψή του. Το κενό μεταξύ της αναζήτησης υπαλλήλου και της πρόσληψής του έρχεται να καλύψει η Gem: Σήμερα, η εταιρία ενσωματώνεται στο LinkedIn και μπορεί να αυτοματοποιεί τη συλλογή δεδομένων και την follow-up επικοινωνία με τους υποψήφιους για μία θέση.

Στην ουσία, το λογισμικό της Gem δημιουργεί μία κεντρική βάση δεδομένων που δίνει στην ομάδα ανθρώπινου δυναμικού τη δυνατότητα να παρακολουθεί με ποιους έχουν επικοινωνήσει και σε ποιο στάδιο της διαδικασίας πρόσληψης έχει φτάσει ο κάθε υποψήφιος. Στη συνέχεια, στατιστικές αναλύσεις ενημερώνουν την εταιρία για την απόδοση των μεθόδων πρόσληψης και των μελών της υπεύθυνης ομάδας.

Εκτός από την έναρξη του δεύτερου επενδυτικού γύρου της, η Gem ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό του λογισμικού της που εξασφαλίζει περισσότερη ποικιλομορφία και αποτρέπει τον αποκλεισμό συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων: Το νέο χαρακτηριστικό θα επιτρέπει στους υπεύθυνους να εντοπίζουν περιπτώσεις όπου η διαδικασία πρόσληψης επηρεάζεται από διακρίσεις και μεροληψίες. Όπως επισημαίνει ο κ. Bartel, η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί “για την καινοτομία του προϊόντος και την περαιτέρω επέκταση της πλατφόρμας”.

Η ραγδαία ανάπτυξη του προϊόντος της εταιρίας οδήγησε και σε αντίστοιχη ανάπτυξη της πελατειακής βάσης της, με πάνω από 300 πελάτες να πληρώνουν για τις υπηρεσίες της (το λογισμικό είναι δωρεάν για startups με έως 15 υπαλλήλους) – μεταξύ των οποίων 9 νέες εταιρίες “μονόκεροι”, όπως η DoorDash και η Coinbase. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρία, το πρώτο τρίμηνο του έτους (το οποίο συνέπεσε με την οικονομική ύφεση λόγω πανδημίας) ήταν το καλύτερο που έχει βιώσει ως σήμερα από άποψη εισοδήματος.

Exit mobile version