Γιατί πρέπει να προσλάβετε ένα μικρότερο γραφείο ψηφιακού μάρκετινγκ

Τα τελευταία δύο χρόνια, μεγάλες εταιρείες αρχίζουν να συνεργάζονται στενά με μικρότερες μάρκες ψηφιακού μάρκετινγκ στους εξελισσόμενους τομείς του influencer marketing.

 

Η αυξανόμενη ζήτηση για περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες έχει εξυπηρετήσει καλά τις μικρότερες εταιρείες. Οι μεγαλύτερες μάρκες συνειδητοποιούν ότι, με τη μαζική άνοδο των νεότερων πλατφορμών, χρειάζονται μικρότερες, πιο ευέλικτες εταιρείες για να διατηρήσουν την επιρροή τους.

 

Ξεκινήστε να αναζητάτε τις μικρότερες (και συνήθως καλύτερες) επιλογές

Η ταχεία ενοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ ως του κυριότερου μέσου προβολής, συνέβαλε επίσης στην παγίωση αυτού του κανόνα. Η κύρια τάση του περασμένου έτους ήταν η απόκτηση πιο μικρών πρακτορείων ψηφιακού μάρκετινγκ από μεγάλες εταιρείες που στη συνέχεια τα χρησιμοποιούν για να αναπτύξουν μια εσωτερική δομή πωλήσεων.

 

Λόγοι πίσω από αυτή τη διαδρομή

Κάθε φορά που μια μεγάλη επωνυμία αποφασίζει να εφαρμόσει τη στρατηγική της για το ψηφιακό μάρκετινγκ, ένα πράγμα είναι σαφές: Οι μικρότερες εταιρείες επωφελούνται μαζικά και οι λόγοι δεν είναι τραβηγμένοι.

 

Τα τελευταία δύο χρόνια παρατηρήθηκε μια τεράστια αύξηση στις απαιτήσεις για το ψηφιακό μάρκετινγκ, και ειδικά τον περασμένο χρόνο έχει γίνει ο μόνος βιώσιμος τρόπος για να αυξηθεί η προβολή.

 

Τα μικρότερα πρακτορεία ευνοούνται στο να προσελκύσουν πελάτες επειδή θα αποτελούσαν ένα κρίσιμο ποσοστό των εσόδων και θα παρείχαν περαιτέρω κίνητρα στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να εργαστούν διπλά πιο σκληρά. Η επιτυχία αυτών των πρακτορείων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιτυχία των πελατών τους.

 

Υιοθετήστε την εξωτερική ανάθεση

Οι εξωτερικοί προμηθευτές είναι ο συνετός δρόμος για τις μικρές επιχειρήσεις. Δύο από τα προφανή πλεονεκτήματα της εξωτερικής ανάθεσης κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής, κατά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bacancy, Chandresh Patel, είναι η εγγύηση τους για οικονομική αποδοτικότητα και πρόσβαση σε μια ειδική δεξαμενή ταλέντων.

 

Αυτή η μοναδική περίοδος και η τεράστια ανάγκη για ισχυρό ψηφιακό μάρκετινγκ που ακολούθησε, έχει προκαλέσει μια αναταραχή που έδωσε στις εταιρίες την ευκαιρία να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους και να βρουν την τέλεια εφαρμογή που ταιριάζει στο όραμά τους για την εταιρία τους είτε είναι τόσο απλή όσο η κατάταξη στο Google είτε σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων.

 

Exit mobile version