Σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι κλάδοι της φιλοξενίας και του λιανικού εμπορίου αντιμετωπίζουν μια παρατεταμένη κρίση εργασίας. Αυτή προέκυψε ως αποτέλεσμα της πανδημίας, της κρίσης αύξησης του κόστους ζωής και, στην περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου, δεν θα πρέπει να υποτιμηθούν οι επιπτώσεις του Brexit. Ο κύκλος εργασιών του προσωπικού στον τομέα της φιλοξενίας έχει φθάσει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, και αυτό ασκεί πίεση στις επιχειρήσεις που απλώς αδυνατούν να βρουν προσωπικό για να καλύψουν τις βάρδιες.
Οι επιχειρήσεις φιλοξενίας χρειάζονται έναν απλό τρόπο για να μειώσουν την εναλλαγή του προσωπικού, να δώσουν κίνητρα σε νέους εργαζόμενους και, να υποστηρίξουν τους υπαλλήλους τους σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς. Μια fintech startup, η οποία ιδρύθηκε το 2020 από τον Jonatan Rasmussen, CEO και τον Kristian Lundager, CTO, στην Κοπεγχάγη, στοχεύει να τα κάνει όλα Gravy, προσφέροντας ένα λειτουργικό σύστημα για τους ωρομίσθιους εργαζόμενους στους τομείς της φιλοξενίας και του λιανικού εμπορίου.
Η All Gravy μόλις συγκέντρωσε κεφάλαια ύψους 3,2 εκατομμυρίων ευρώ για να βοηθήσει εστιατόρια και καταστήματα να κατανοήσουν, να παρακινήσουν και να διατηρήσουν τους ωρομίσθιους υπαλλήλους τους.
Ο γύρος seed πραγματοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση των Moonfire, Founders, Upfin και The Nordic Web Ventures και ενός συνδικάτου αγγέλων, συμπεριλαμβανομένων των Bradley Horowitz (Global VP Product, Google) και Phil Chambers (CEO, Peakon).
Άλλοι άγγελοι περιλαμβάνουν τους Terese Hougaard (εταίρος, Atomico), Dan Winn (CTO, Deliveroo), Caroline Hjelm (επικεφαλής μάρκετινγκ, Voi) και Dorte Bregnhøj (Global VP & Head of Talent, Bain & Co).
Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η startup σχεδιάζει να επεκταθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και να αναπτύξει τη σουίτα προϊόντων και να επιταχύνει την ανάπτυξη στη Δανία και τη Σουηδία.
Ο κλάδος των εστιατορίων έχει παραδοσιακά τεράστια εναλλαγή προσωπικού, με μέση ετήσια εναλλαγή 75% – ένα ποσοστό που αυξάνεται μετά την πανδημία. Αυτό κοστίζει στον κλάδο 100 εκατομμύρια λίρες λόγω προσλήψεων και επιλογής, κατάρτισης και εκπαίδευσης, απώλειας παραγωγικότητας και κόστους εξόδου.
Το λειτουργικό σύστημα για τους ανθρώπους της All Gravy περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη εφαρμογή οικονομικής ευεξίας σε iOS και Android, η οποία συμβάλλει στην αύξηση των κινήτρων, της ευελιξίας και της διατήρησης των εργαζομένων. Βοηθά τους ωρομίσθιους εργαζόμενους να κατανοήσουν τις αποδοχές τους, να προγραμματίσουν τις αποταμιεύσεις τους και ακόμη και να πληρωθούν αμέσως μετά τη λήξη της βάρδιας, δωρεάν. Αυτό τους παρακινεί να αναλάβουν περισσότερες βάρδιες και να παραμείνουν στον εργοδότη τους.
Η εταιρεία έχει υπογράψει συμφωνίες με ορισμένες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες φιλοξενίας στη Δανία, συμπεριλαμβανομένης της McDonald’s, και έχει εγγράψει πάνω από 150 εστιατόρια ως πελάτες. Οι εταιρείες που επιλέγουν την All Gravy βλέπουν τη διαφορά: αναφέρουν 20% περισσότερες βάρδιες ανά εργαζόμενο, 15% αυξημένη διατήρηση και αυξημένη δυνατότητα προσέλκυσης ταλέντων με άμεση πρόσβαση στους μισθούς που κερδίζουν.