Το να πάτε σε ένα εστιατόριο για ένα ωραίο γεύμα, μια διασκεδαστική συζήτηση ή ακόμη και μια οικογενειακή συνάντηση είναι μια δημοφιλής δραστηριότητα σε όλη την Ευρώπη. Είναι κάτι που απολαμβάνουμε εδώ και γενιές και η διαδικασία της επίσκεψης σε ένα εστιατόριο έχει παραμείνει σχετικά παρόμοια κατά τη διάρκεια των δεκαετιών. Τα τελευταία χρόνια, όμως, καθώς ο κόσμος έχει γίνει όλο και περισσότερο ψηφιακός, τα εστιατόρια εισάγουν αργά αλλά σταθερά περισσότερες λύσεις και εργαλεία βασισμένα στην τεχνολογία – με στόχο να βελτιώσουν τις διαδικασίες κρατήσεων, παραγγελιών, διαχείρισης ομάδων κ.ο.κ. Είναι κάτι που ήταν ευκολότερο για τους μεγαλύτερους παίκτες του χώρου, όπως οι αλυσίδες, και πολλά τοπικά, μικρότερα εστιατόρια έχουν δυσκολευτεί να ακολουθήσουν, καθώς οι τιμές είναι υψηλές και οι πόροι περιορισμένοι.
Η allO, που ιδρύθηκε στο Μόναχο από δύο μετανάστες φοιτητές, στοχεύει να φέρει επανάσταση στον χώρο των εστιατορίων με ψηφιακά εργαλεία. Η νεοφυής επιχείρηση έχει πλέον εξασφαλίσει νέα κεφάλαια για την επέκταση και την ανάπτυξη του προϊόντος.
Οι λεπτομέρειες
- 1,4 εκατ. ευρώ γύρος σποράς υπό την ηγεσία της Keen Venture Partners
- Στους επενδυτές-άγγελους περιλαμβάνεται ο Martin Enderle, πρόεδρος της Delivery Hero
Η allO ιδρύθηκε το 2020 και έχει ως αποστολή να δώσει στα τοπικά εστιατόρια τα τεχνολογικά πλεονεκτήματα που χρειάζονται για να ανταγωνιστούν τις αλυσίδες και τους εξέχοντες παίκτες του κλάδου – φέρνοντας το επίπεδο τεχνολογίας της McDonald’s στα χέρια των ιδιοκτητών μικρών εστιατορίων.
Η ιδέα της allO αναπτύχθηκε από τρεις συνιδρυτές που συναντήθηκαν στη Γερμανία – δύο εκ των οποίων, ο Cancan Liu και ο Teodor Rupi είχαν μεταναστεύσει εκεί ως φοιτητές. Συναντήθηκαν σε εστιατόρια για να συζητήσουν επιχειρηματικές ιδέες και τελικά γεννήθηκε το allO. Μάλιστα, κατασκεύασαν την αρχική έκδοση του προϊόντος στα εστιατόρια των πελατών τους για να πάρουν ζωντανή ανατροφοδότηση από τους διευθυντές.
Με έδρα το Μόναχο, η αποστολή τους είναι να δώσουν στους ιδιοκτήτες εστιατορίων όλα τα εργαλεία λογισμικού που χρειάζονται σε μία πλατφόρμα. Πρόκειται για την παροχή εύκολων, απλών εργαλείων που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη και τα αποτελέσματα του εστιατορίου. Η πλειονότητα του σημερινού πελατολογίου είναι εστιατόρια που διοικούνται από μετανάστες – σε μεγάλο βαθμό η ραχοκοκαλιά του χώρου των εστιατορίων.
Τώρα, με αυτή τη χρηματοδότηση, η νεαρή ομάδα θέλει να ξεκινήσει την αποστολή να γίνει η κορυφαία λύση για τα εστιατόρια μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Το κεφάλαιο θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της ομάδας και την επέκτασή της σε όλη τη Γερμανία.