Η Amenitiz εξαγοράζει την Ododo για να υποστηρίξει περαιτέρω τους ανεξάρτητους ξενοδόχους της Ευρώπης

Ο τομέας της ταξιδιωτικής τεχνολογίας είναι ένας από τους πιο συναρπαστικούς τομείς στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν πολλά υποσχόμενες νεοφυείς επιχειρήσεις που αναπτύσσουν καινοτόμα νέα προϊόντα και λύσεις, τροφοδοτώντας την πεινασμένη όρεξη των ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο και αντιμετωπίζοντας τις νέες απαιτήσεις για ψηφιοποίηση και υπερ-προσωποποιημένες υπηρεσίες.

 

Μια startup που σίγουρα έχουμε παρακολουθήσει από κοντά είναι η Amenititz – μια ταξιδιωτική τεχνολογία από τη Βαρκελώνη που κατασκευάζει ένα σύστημα διαχείρισης “όλα σε ένα” για τους ξενοδόχους, βοηθώντας τους να τα βάλουν με τους τιτάνες του κλάδου. Η startup έκανε τώρα μια εντυπωσιακή εξαγορά, καθώς ενισχύει τη θέση της στην αγορά.

 

Λίγους μόλις μήνες μετά την αύξηση του γύρου Σειράς Α ύψους άνω των 27 εκατομμυρίων ευρώ τον Απρίλιο, το μεγαλύτερο ποσό που έχει λάβει ποτέ ισπανική startup SaaS, η Amenitiz εξαγόρασε την Ododo σε μια συμφωνία που την καθιστά ένα από τα ονόματα που ξεχωρίζουν στα ευρωπαϊκά ταξίδια.

 

Μέχρι σήμερα η Amenitiz έχει συγκεντρώσει πάνω από 35 εκατ. ευρώ από γνωστές εταιρείες VC όπως οι Eight Roads, Chalfen Ventures, Point-Nine, Backed και Otium Capital – επενδυτές σε μερικές από τις πιο ανατρεπτικές εταιρείες στον τομέα της τεχνολογίας, όπως οι Alibaba, Toast, Zendesk, Delivery Hero, Revolut, Loom και Thought Machine.

 

Η Ododo είναι μια γαλλική εταιρεία, που πρωτοπορεί στο χώρο της διαδικτυακής εκπαίδευσης για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Η πλατφόρμα δίνει στους ξενοδόχους την ευκαιρία να μάθουν και να εκπαιδευτούν σε όλες τις στρατηγικές, τις τακτικές, τις συμβουλές και τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις τους και να γίνουν πιο κερδοφόροι. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Marc-Antoine de la Rüe du Can, ο ιδρυτής αυτής της εταιρείας με έδρα τη Νάντη, θα ενταχθεί στην ομάδα της Amenitiz ως επικεφαλής περιεχομένου. Με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον ξενοδοχειακό κλάδο ως διευθυντής ξενοδοχείων, σύμβουλος ξενοδοχείων και δημιουργός εκπαιδευτικού περιεχομένου, η τεχνογνωσία του στον κλάδο θα επιτρέψει στην Amenitiz να επιταχύνει τη δημιουργία εκπαίδευσης υψηλής προστιθέμενης αξίας για τους ξενοδόχους.

 

Η Amenitiz ιδρύθηκε το 2018 και έχει σαφές όραμα να υποστηρίξει τους ανεξάρτητους ξενοδόχους με καλύτερα συστήματα διαχείρισης. Αυτή η ομάδα παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών αγωνίζεται να τα βάλει με τα μεγάλα εταιρικά ονόματα της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και συχνά βασίζεται σε ένα ακατάστατο μείγμα κακοσυντηρημένου λογισμικού, καθώς προσπαθεί να συμβαδίσει με την επιταχυνόμενη ψηφιοποίηση του ταξιδιωτικού τομέα.

 

Η ολοκληρωμένη λύση της Amenitiz ουσιαστικά συγκεντρώνει όλα τα εργαλεία που θα μπορούσε να χρειαστεί ένας ανεξάρτητος ξενοδόχος σε ένα μέρος – βοηθώντας τους να ενισχύσουν την online παρουσία τους, να δημιουργήσουν όμορφες ιστοσελίδες, να διαχειριστούν τις πληρωμές, να αυτοματοποιήσουν τις εργασίες, να διαχειριστούν το απόθεμα και να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες για τους επισκέπτες τους τόσο offline όσο και online.

 

Η εξαγορά της Ododo είναι σύμφωνη με το όραμα της Amenitiz για την υποστήριξη των ανεξάρτητων ξενοδόχων στην καλύτερη διαχείριση των ιδιοκτησιών τους, όχι μόνο παρέχοντάς τους εργαλεία υψηλής απόδοσης, αλλά και εκδημοκρατίζοντας την πρόσβαση στη γνώση που απαιτείται για τη βελτιστοποίηση της επιχείρησής τους. Η επένδυση στην εκπαίδευση είναι επομένως ένα λογικό βήμα για να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τους ανεξάρτητους ξενοδόχους, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο όσον αφορά τις προσλήψεις.

 

Ταυτόχρονα, οι καινοτόμοι ταξιδιωτικοί οργανισμοί θα αξιοποιήσουν τη συμφωνία για να εγκαινιάσουν το δικό τους The Hotel Club – μια πολύγλωσση εκπαιδευτική πλατφόρμα στην οποία οι ξενοδόχοι σε όλο τον κόσμο, είτε είναι πελάτες της Amenitiz είτε όχι, μπορούν να βρουν συγκεκριμένη, διδακτική και πρακτική εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένου του Ododo Accelerator, εντελώς δωρεάν. Ο επιταχυντής έχει επιτρέψει σε εκατοντάδες ανεξάρτητους ξενοδόχους να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις τους, μερικές φορές έως και 90%, και να καταστήσουν τα ξενοδοχεία τους πιο κερδοφόρα.

 

Εκτός από τα μαθήματα κατάρτισης, θα πραγματοποιούνται τακτικά φυσικές εκδηλώσεις σε όλη την Ευρώπη. Στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους ξενοδόχους να ανταλλάξουν απόψεις με επαγγελματίες από διαφορετικούς τομείς, προκειμένου να οξύνουν περαιτέρω την τεχνογνωσία τους.

Exit mobile version