Η Antavo συγκεντρώνει 10 εκατ. ευρώ, καθώς η διατήρηση των πελατών γίνεται βασικό μέλημα των επιχειρήσεων

Η διατήρηση των πελατών αποτελούσε πάντα βασική επιχειρηματική προτεραιότητα. Η οικοδόμηση μιας πιστής βάσης οπαδών που επιστρέφουν ξανά και ξανά και διαδίδουν καλά λόγια για την επωνυμία σας είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροχρόνια επιτυχία, και αυτή η αφοσίωση των πελατών μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία μακροχρόνιων εσόδων και ανάπτυξης.

 

Αυτό ίσχυε πάντα, αλλά σήμερα, εν μέσω της αύξησης του κόστους και της οικονομικής αβεβαιότητας, η διατήρηση των πελατών και η πραγματική δέσμευση της μάρκας είναι αναμφισβήτητα πιο σημαντικές από ποτέ.

Όλο και πιο συχνά, ο τρόπος για να συνεχίσουν να ενθαρρύνονται οι πελάτες να παραμένουν αφοσιωμένοι είναι μέσω της προσφοράς κινήτρων – και αυτό είναι που η Antavo υποστηρίζει τις επιχειρήσεις να κάνουν.

 

Η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα χωρίς κωδικό που ενισχύει τη στρατηγική διατήρησης πελατών και αφοσίωσης και τώρα έκλεισε έναν γύρο χρηματοδότησης Σειράς Α.

 

Οι λεπτομέρειες:

 

Η Antavo πρωτοστατεί στη συζήτηση για την αφοσίωση και τη διατήρηση των πελατών από το 2012. Η SaaS startup χρησιμοποιεί τεχνολογία για να επιτρέψει στις εταιρείες να δημιουργήσουν προγράμματα αφοσίωσης βασισμένα στην εμπειρία, επί πληρωμή και στον τρόπο ζωής online, στο κατάστημα ή στο κινητό. Ο στόχος είναι να δώσει τη δυνατότητα στις μάρκες να συνδεθούν με τους πελάτες τους με έναν πιο αποτελεσματικό, ενσωματωμένο τρόπο.

 

Η πλατφόρμα χωρίς κώδικα, με επίκεντρο το API, επιτρέπει στις ομάδες πιστότητας και μάρκετινγκ να εκτελούν πλήρως προσαρμοσμένα προγράμματα και να τα διαχειρίζονται εσωτερικά, χωρίς τη βοήθεια της πληροφορικής.

 

Έρχεται καθώς οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν την ανάγκη καλύτερης διαχείρισης και βελτιστοποίησης της στρατηγικής πιστότητας, προκειμένου να επωφεληθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τη διατήρηση των πελατών τους στο τρέχον οικονομικό κλίμα και, ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι διατηρούν στο ελάχιστο τα έξοδα και τα γενικά τους έξοδα. Σύμφωνα με την ίδια την Antavo, στην Global Customer Loyalty Report 2022, το 82% των επιχειρήσεων σχεδιάζει να διπλασιάσει την αφοσίωση μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

 

Με επίκεντρο την ανταμοιβή των πελατών για τη ζωή τους σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους, για παράδειγμα, μια μάρκα ρούχων και εξοπλισμού εξωτερικού χώρου θα μπορούσε να χορηγεί πόντους ανταμοιβής στους πελάτες όταν ολοκληρώνουν πεζοπορίες και αναρριχήσεις, η Antavo επιτρέπει τη μετάβαση από τα παραδοσιακά, συναλλακτικά, αποκλειστικά οικονομικά προγράμματα ανταμοιβής σε προγράμματα που προωθούν τη μακροχρόνια αφοσίωση και τη δέσμευση των πελατών εκτός του κύκλου αγοράς.

 

Τώρα, με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, η νεοσύστατη εταιρεία με έδρα το Λονδίνο θα συνεχίσει να επενδύει εκ νέου στην τεχνολογία της για μεγαλύτερες δυνατότητες omnichannel και ενσωμάτωση με περισσότερες εφαρμογές και πλατφόρμες, ενώ παράλληλα θα επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία της. Το 2022, η εταιρεία υπέγραψε πελάτες μεγάλων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων, όπως η BMW, η KFC, η Kathmandu και η BrewDog, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη 3,2 φορές σε ετήσια βάση και τον τριπλασιασμό του αριθμού των εργαζομένων.

Exit mobile version