Η εμπειρία της θεραπείας γονιμότητας και η αντιμετώπιση προβλημάτων γονιμότητας φέρνει ένα μεγάλο φορτίο άγχους και αποτελεί μια δύσκολη περίοδο για οποιοδήποτε άτομο ή ζευγάρι. Υπολογίζεται ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο, 1 στα 6 ζευγάρια δυσκολεύονται να συλλάβουν φυσικά. Η θεραπεία συνδέεται πολύ συχνά με στρες, άγχος και απρόσωπες εμπειρίες σε κλινικές – οι οποίες είναι συχνά δύσκολο να προσπελαστούν. Είναι καιρός να κάνουμε τη θεραπεία γονιμότητας πιο προσιτή και υποστηρικτική – και αυτό στοχεύει να κάνει το Apricity.
Η Healthtech startup Apricity μόλις ανακοίνωσε την συγκέντρωση 17 εκατομμυρίων ευρώ σε έναν γύρο της σειράς Β για να επεκτείνει τη λύση εικονικής κλινικής γονιμότητας σε όλη την Ευρώπη. Η χρηματοδότηση έγινε από την MTIP, με τη συμμετοχή του εξειδικευμένου ταμείου καταναλωτών Iris Ventures με έδρα τη Βαρκελώνη.
Η Apricity, που κυκλοφόρησε το 2018 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθεί μια νέα προσέγγιση στην αναπαραγωγική υγεία, συνδυάζοντας την προσωπική φροντίδα γονιμότητας με επίκεντρο τον ασθενή με τεχνολογία αιχμής. Με αυτόν τον τρόπο, η startup στοχεύει να βοηθήσει τους ανθρώπους να αυξήσουν τις πιθανότητές τους για σύλληψη χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν σε κλινική, προσφέροντας παράλληλα μια πιο ομαλή εμπειρία στους ασθενείς.
Η εικονική κλινική βοηθά σε κάθε βήμα του ταξιδιού της θεραπείας γονιμότητας και παρέχει συνεχή, εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω της εφαρμογής της. Η Apricity πρωτοστάτησε σε νέες τεχνολογίες για να μεταμορφώσει τη φροντίδα της γονιμότητας, αναπτύσσοντας τους πρώτους στο είδος του αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης που εντοπίζουν την καταλληλότερη θεραπεία γονιμότητας για ασθενείς και στη συνέχεια καθορίζουν το καλύτερο έμβρυο για επιλογή μέσω τρισδιάστατης ανακατασκευής. Η Apricity είναι η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε τεχνολογία 3D ανακατασκευής για έμβρυα για να βοηθήσει σε θεραπείες γονιμότητας.
Η ομάδα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο γνώρισε ταχεία ανάπτυξη τον περασμένο χρόνο, καθώς τα φαινόμενα τηλευγείας και ψηφιακής υγείας έχουν πραγματικά απογειωθεί, αναφέροντας ότι τα έσοδα και η αύξηση των πελατών της έχουν υπερδιπλασιαστεί.
Η startup έχει εγγράψει σημαντικούς εταιρικούς πελάτες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Apricity ως μέρος των παροχών των εργαζομένων τους – συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογικών κολοσσών και μεγάλων τραπεζών, καθώς και των κορυφαίων παρόχων παροχών εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο, AXA και Reward Gateway. Η προσφορά B2B αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από το ένα τρίτο των εσόδων της.
Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της Apricity στο Ηνωμένο Βασίλειο, την γεωγραφική επέκταση (στην Ισπανία πριν από το τέλος του έτους, ακολουθούμενη από τη Γερμανία και την Ιταλία) και την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας της, καθώς συνεχίζει την αποστολή της να γίνει η κορυφαία εταιρεία γονιμότητας παίκτης στην Ευρώπη. Αυτό περιλαμβάνει την επέκταση των κατ’ οίκον υπηρεσιών της ώστε να συμπεριλάβει κατ’ οίκον υπερηχογράφημα σε επιλεγμένες περιοχές.