Το ποιοτικό περιεχόμενο που είναι φρέσκο, πρωτότυπο και αυθεντικό είναι ο πρωταρχικός στόχος πολλών ομάδων μάρκετινγκ και επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο – ανεξάρτητα από τον κλάδο. Το περιεχόμενο συμβάλλει στην ενίσχυση μιας μάρκας, στη δημιουργία οικειότητας με τους πελάτες, βοηθά στη δημιουργία πρωτοπόρων και στη δέσμευση του κοινού και, αποτελεί κρίσιμο μέρος της ανάπτυξης.
Για τις ομάδες μάρκετινγκ, το να διατηρούν το περιεχόμενο φρέσκο στην ψηφιακή εποχή, σημαίνει να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και να βρίσκονται μπροστά από τις εξελίξεις.
Η Aryel, που ξεκίνησε το 2020, στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στις ομάδες μάρκετινγκ και τους δημιουργούς να αξιοποιήσουν μια νέα εποχή περιεχομένου που αναπτύσσεται ταχύτατα: Επαυξημένη Πραγματικότητα. Η ιταλική startup μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση και τώρα σχεδιάζει να επεκταθεί.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- 3 εκατ. ευρώ αντλήθηκαν σε γύρο μετά τη σπορά, με αποτέλεσμα η συνολική χρηματοδότηση να ανέλθει σε 3,7 εκατ. ευρώ
- Η χρηματοδότηση πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία της PranaVentures
- Επιχειρηματικοί άγγελοι μεταξύ των οποίων οι Alessio Beverina (ιδρυτής της Panakès Partners), Andrea Lovato (διευθύνων σύμβουλος της F&P4BIZ), Enrico Cerea και Rossella Cerea (από το Da Vittorio, εστιατόριο 3 αστέρων Michelin), Fabio Lalli (εταίρος της IQUII), Gianluca Maestroni (διευθύνων σύμβουλος της DeltaOhm), Lorenzo Del Bianco (ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της DUDE), Massimo Pagnetti (διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου H-FARM), Vittorio Dionisi (διευθύνων σύμβουλος της HelloVacanze) συμμετείχαν επίσης μαζί με την Logotel SpA, τις επενδυτικές εταιρείες συμμετοχών Selected Investments SpA και KF-Invest.
Με έδρα το Μιλάνο, η πλατφόρμα SaaS χωρίς κώδικα της Aryel επιτρέπει στις ομάδες να δημιουργούν και να μοιράζονται εύκολα περιεχόμενο AR-baed μέσω ενός εργαλείου drag-and-drop. Μπορεί να δημοσιευτεί μέσω μιας ενιαίας διεύθυνσης URL του πελάτη, οι μετρήσεις μπορούν να μετρηθούν και να παρακολουθηθούν και, η καμπάνια μπορεί να ενσωματωθεί σε διάφορα εργαλεία μάρκετινγκ.
Η startup ανέφερε ένα αρκετά επιτυχημένο 2022, μετρώντας ανάπτυξη άνω του 300% YoY και μια βάση άνω των 50 χιλιάδων χρηστών, το 70% των οποίων προέρχεται από διεθνείς αγορές όπως η Ασία, ο Καναδάς και η Βόρεια Ευρώπη. Στους τρέχοντες πελάτες της περιλαμβάνονται οι Alpitour, Cisco, Conad, Ferrero, Kornit Digital, McCann, Plenitude, VMLY&R.
Η πλατφόρμα προσφέρει μια σειρά από τρισδιάστατα περιουσιακά στοιχεία και προσαρμόσιμα πρότυπα, ώστε, οι χρήστες να μπορούν να ζωντανέψουν τις δημιουργίες περιεχομένου τους.
Με αυτή τη νέα επένδυση, οι Ιταλοί καινοτόμοι σχεδιάζουν να ανοίξουν νέα γραφεία σε αγορές αναφοράς, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και να ενισχύσουν την ανάπτυξη προϊόντων με την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών, όπως ένα επίπεδο τεχνητής νοημοσύνης.