Η awork συγκέντρωσε 5 εκατ. ευρώ για να κάνει την υβριδική εργασία πιο συνεργατική

Το 2023 οι υβριδικές μορφές εργασίας αποτελούν πλέον τον κανόνα και όχι την εξαίρεση – και ο ευέλικτος τρόπος εργασίας θα είναι σίγουρα το μέλλον. Οι εργαζόμενοι το ζητούν πλέον ως πρότυπο στις αναζητήσεις εργασίας τους και οι εταιρείες είναι όλο και πιο δεκτικές σε αυτό το στυλ εργασίας που επιτρέπει καλύτερες ισορροπίες μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

 

Η υβριδική εργασία έχει επίσης αποδειχθεί ότι είναι καλύτερη για τα επιχειρηματικά αποτελέσματα και την παραγωγικότητα – οπότε είναι πραγματικά αμοιβαία επωφελής. Η μεγάλη πρόκληση, ωστόσο, είναι να διασφαλιστεί ότι οι ομάδες μπορούν να συνεργάζονται από κοινού και να έχουν πρόσβαση στη σωστή υποδομή λογισμικού για να ανταποκριθούν σε αυτές τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Η Awork, μια νεοφυής επιχείρηση που γεννήθηκε στο Αμβούργο, πιστεύει ότι έχει μια λύση που θα εξυπηρετεί αυτή τη νέα γενιά ομαδικής εργασίας και θα συμβαδίζει με τον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο της εργασίας. Η startup έχει τώρα αντλήσει νέα χρηματοδότηση, καθώς προετοιμάζεται να αξιοποιήσει αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά.

 

Λεπτομέρειες χρηματοδότησης

 

Η awork ιδρύθηκε το 2019 από τους Nils Czernig, Lucas Bauche και Tobias Hagenau και αναπτύχθηκε με όραμα να βοηθήσει τις ομάδες να εργάζονται καλύτερα και πιο ευτυχισμένα μαζί στον ψηφιακό κόσμο. Η αγορά εργαλείων λογισμικού που βελτιώνουν τη συνδεσιμότητα στο χώρο εργασίας για υβριδικές και ψηφιακές ομάδες αναμένεται να αυξηθεί σε περίπου 9,81 δισεκατομμύρια δολάρια την επόμενη πενταετία – δίνοντας στην awork ένα τεράστιο δυναμικό αγοράς που πρέπει να εκμεταλλευτεί.

 

Το εργαλείο ψηφιακού χώρου εργασίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πελάτες σε διάφορους κλάδους και αποτελεί μια ευρωπαϊκή λύση που είναι συμβατή με τον DSGVO σε σχέση με τα υπάρχοντα εργαλεία όπως το asana ή το Trello.

 

Το εργαλείο που γεννήθηκε στο Αμβούργο κερδίζει ήδη έδαφος – σήμερα μετρά 2.200 εταιρικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των thjnk, fischerAppelt, Ströer και EnBW και πάνω από 17k χρήστες. Με αυτή τη νέα επένδυση, η ομάδα σχεδιάζει να επεκτείνει το προσωπικό της και στοχεύει να διπλασιάσει τον αριθμό των χρηστών μέχρι το 2024.

Exit mobile version