Για τις εταιρείες και τους οργανισμούς σε όλους τους τομείς, το περιεχόμενο έχει αποκτήσει απίστευτη σημασία. Υπάρχουν πλέον αρκετές εταιρείες που συμβάλλουν στην ενίσχυση της δημιουργικότητας που διέπει τη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου και η δημιουργική οικονομία αναδεικνύεται σε ισχυρή δύναμη.
Η δημιουργική οικονομία αναφέρεται στη διασύνδεση μεταξύ της ανθρώπινης δημιουργικότητας και των ιδεών και της πνευματικής ιδιοκτησίας, της γνώσης και της τεχνολογίας. Στην ψηφιακή εποχή, διάφορα ψηφιακά εργαλεία βοηθούν τους δημιουργούς να δημιουργήσουν αυτό το περιεχόμενο και να το διανείμουν. Με την άνοδο των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (ChatGPT – σας κοιτάμε), το μέλλον αυτής της οικονομίας και της παραγωγής περιεχομένου έχει έρθει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, με ερωτήματα που προκύπτουν σχετικά με την αυθεντικότητα του περιεχομένου και το τι σημαίνει να αναπτύσσεις μοναδικά κομμάτια.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Beazy με έδρα το Βερολίνο στοχεύει να δημιουργήσει το λειτουργικό σύστημα της δημιουργικής οικονομίας. Η πλατφόρμα της δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες και επιχειρηματίες να παράγουν οπτικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας μέσω της αγοράς της και βοηθά στη διαχείριση των επιχειρήσεων.
Η ομάδα μόλις εξασφάλισε μια νέα επένδυση που ανεβάζει το συνολικό ποσό χρηματοδότησής της σε πάνω από 1 εκατ. ευρώ. Μετράει ως υποστηρικτές αγγέλους και μικρά κεφάλαια όπως τα BTQ Ventures, HitchHiker Ventures και Google Black Founders Fund Europe 2022.
Το Beazy ξεκίνησε το 2019 από τους Jonas Ngoenha, Julia Besson και Daniel Montenegro και προσφέρει μια πλατφόρμα “όλα σε ένα” για ομάδες που σχεδιάζουν, παράγουν και παραδίδουν περιεχόμενο από την αρχή μέχρι το τέλος. Συνδέει τις επιχειρήσεις με ταλαντούχους δημιουργούς περιεχομένου, απλοποιώντας ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής, καθιστώντας την πιο προσιτή και εκδημοκρατίζοντας την πρόσβαση στη δημιουργική οικονομία.
Η startup φιλοξενεί επίσης κοινωνικές εκδηλώσεις συνάντησης, ώστε οι δημιουργοί να μπορούν να συνδεθούν προσωπικά, δημιουργώντας μια δημιουργική κοινότητα και τροφοδοτώντας την ανάπτυξη αυτής της αναδυόμενης οικονομίας. Αυτά τα λεγόμενα “BeazyMeets” ξεκίνησαν στο Βερολίνο, αλλά έκτοτε έχουν εξαπλωθεί σε όλη την Ευρώπη και περιλαμβάνουν το Παρίσι, το Λονδίνο, τη Γενεύη, τη Λισαβόνα, το Πόρτο και το Αμβούργο. Η πλατφόρμα δίνει επίσης τη δυνατότητα στους δημιουργούς και τα μέλη να κλείνουν τοποθεσίες και να νοικιάζουν χώρους για έργα – όπως στούντιο, σπίτια, εστιατόρια κ.ο.κ.
Το 2022 η ομάδα εξαγόρασε την WhoCan, καθώς η διεπαφή B2B άρχισε πραγματικά να απογειώνεται. Τώρα, η εταιρεία μετράει πάνω από 8.000 χρήστες και έχει πάνω από 50 χώρες με Beazy Listings. Έχει αναφερθεί αύξηση 4 φορές από έτος σε έτος και στους τρέχοντες πελάτες της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι Zalando, H&M, Pinterest, Babbel, Bolt, Delivery Hero, UrbanSportsClub, Gorillas και TaxFix.
Τώρα, εξασφαλίζοντας αυτή τη νέα επένδυση, η Beazy ποντάρει στην ευρωπαϊκή επέκταση. Θα λανσάρει επίσης νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία περιεχομένου και θα αυξήσει την ομάδα.