Η Bling συγκεντρώνει 3,5 εκατ. ευρώ για την προώθηση της χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης

Καθώς η συζήτηση για μια παγκόσμια οικονομική κρίση βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και όλοι μας αρχίζουμε να τσιμπάμε τις δεκάρες μας, έχει γίνει σαφές πόσο σημαντικό είναι να έχουμε οικονομικές γνώσεις. Ο πληθωρισμός αυξάνεται και εδώ και μερικά χρόνια, η νέα γενιά έχει μείνει πίσω όσον αφορά την οικονομική τεχνογνωσία. Ως αποτέλεσμα, έχουν δημιουργηθεί διάφορες πλατφόρμες και εφαρμογές, με στόχο να διευκολύνουν και να απλοποιήσουν τους ανθρώπους να αποταμιεύουν, να επενδύουν και να γίνονται πιο έξυπνοι με τα χρήματά τους.

 

Τώρα, υπάρχει ένας νέος παίκτης στο χώρο και θέλει να βοηθήσει όλη την οικογένεια να γίνει πιο οικονομικά εγγράμματη, ξεκινώντας από τα παιδιά. Η Bling, που ιδρύθηκε από τον νεαρό επιχειρηματία Nils Feigenwinter το 2021, μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση για να επεκταθεί.

 

“Είμαστε το πρώτο σημείο επαφής ψηφιακής τραπεζικής σε όλες τις γενιές και τα είδη των χρηστών”

 

Οι λεπτομέρειες

 

Η Bling, που ξεκίνησε μόλις πριν από 6 μήνες, προσφέρει μια οικογενειακή τραπεζική λύση όπου τα παιδιά μπορούν να αποκτήσουν ανεξαρτησία, μαθαίνοντας την οικονομική υπευθυνότητα μέσω εκπαιδευτικού περιεχομένου και της δικής τους κάρτας πληρωμών. Η ιδέα τυγχάνει καλής υποδοχής από τους χρήστες, με χιλιάδες οικογένειες να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Bling και περισσότερα από 10.000 παιδιά να χρησιμοποιούν μια κάρτα Bling ως την πρώτη τους προσωπική εμπειρία πληρωμής, όλα μέσα στους πρώτους μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας.

 

Με έδρα το Βερολίνο, η νεαρή εταιρεία στοχεύει να κατακτήσει μια αγορά πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ. Το οικογενειακό τμήμα έχει την υψηλότερη αγοραστική δύναμη από κάθε άλλη δημογραφική ομάδα – στη λιανική τραπεζική, πάνω από το 25% των Ευρωπαίων πελατών είναι γονείς με μικρά παιδιά. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, δεν υπήρχε πραγματικά ένα προϊόν προσαρμοσμένο για αυτούς.

 

Με αυτή τη χρηματοδότηση, η Bling θα επιταχύνει την ανάπτυξη και θα επεκτείνει γρήγορα τις προσφορές της.

Exit mobile version