Η φροντίδα των πελατών είναι θεμελιώδης για τις περισσότερες επιχειρήσεις – ειδικά στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και του λιανικού εμπορίου. Ωστόσο, στην ψηφιακή εποχή, είναι μια αγορά κατακερματισμένη και δαπανηρή. Αναφέρεται ότι από την πανδημία και τη σχετική άνθηση της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και των ψηφιακών προσεγγίσεων για την απόκτηση πελατών, το κόστος διπλασιάστηκε και η αποτελεσματικότητα μειώθηκε – καθώς τέθηκαν σε ισχύ νέοι κανόνες και κανονισμοί περί απορρήτου.
Παρόλα αυτά, οι περισσότερες εταιρείες κάνουν πολύ λίγα για να διατηρήσουν πελάτες, καθώς οι υπάρχουσες λύσεις είναι δύσκολο να διαχειριστούν, είναι χρονοβόρες και δαπανηρές στην έναρξη και τη συντήρηση.
Στόχος της Boomio – μια πλήρως ψηφιακής πλατφόρμας αφοσίωσης πελατών είναι να αντιμετωπίσει αυτό το κενό στην αγορά.
Η startup με έδρα το Βίλνιους ανακοίνωσε την άντληση 550.000 ευρώ σε έναν επενδυτικό γύρο.
Ο τρέχων γύρος επενδύσεων διεξήχθη από τη Lighthouse Ventures και ένα συνδικάτο 4 Ευρωπαίων επενδυτών αγγέλων. Πέρυσι, η Boomio έλαβε μια επένδυση 215.000 € από 2 επενδυτές LitBAN και 2 VC funds – 70V και Startup Wise Guys.
Η startup με έδρα το Βίλνιους θέλει να καταστήσει διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία αφοσίωσης πελατών σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αναπτύξουν τέτοια εργαλεία εσωτερικά. Η διαδικτυακή πλατφόρμα και η εφαρμογή για κινητά του Boomio επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργούν και να διαχειρίζονται το δικό τους σύστημα ανταμοιβών και αφοσίωσης έναντι μικρής συνδρομής.
Η εξοικονόμηση χρημάτων έχει γίνει κύριο μέλημα πολλών πελατών, καθώς μπαίνουμε σε μια κρίση κόστους ζωής σε ολόκληρη την Ευρώπη και η οικονομική ύφεση και ο πληθωρισμός γίνονται γνωστοί όροι για άλλη μια φορά. Αν και η συμμετοχή σε προγράμματα επιβράβευσης είναι μια μέθοδος για να γίνει αυτό, η συμβατότητα με πολλές πλαστικές κάρτες και χάρτινα κουπόνια γίνεται πρόκληση, ενώ η ανάπτυξη εσωτερικών εφαρμογών είναι πολύ ακριβή για τις περισσότερες επιχειρήσεις.
Η Boomio συγκεντρώνει όλες τις διαθέσιμες μεθόδους εξοικονόμησης (κουπόνια, κάρτες, εκπτώσεις κ.λπ.) σε μια εύχρηστη διαδικτυακή πλατφόρμα και εφαρμογή. Η δημιουργία ενός συστήματος αφοσίωσης δεν θα διαρκέσει πλέον μήνες ή εβδομάδες, αλλά μόνο λίγες ώρες.
Η νέα εισφορά κεφαλαίου θα χρησιμοποιηθεί από την ομάδα, η οποία αύξησε τα έσοδά της 3 φορές το περασμένο έτος στη Βαλτική, για να βελτιώσει το προϊόν της και να επεκταθεί στη γερμανική αγορά.