Η CAPSULE συγκέντρωσε 600 χιλιάδες ευρώ για την εφαρμογή γκαρνταρόμπας επόμενης γενιάς

Όταν πρόκειται για τη μόδα, η σημασία του μάρκετινγκ επιρροής και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Οι καθημερινές αποφάσεις και αγορές ρούχων λαμβάνονται γενικά με βάση την εξωτερική έμπνευση και επιρροή. Ταυτόχρονα, πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βιώνουν καθημερινά την ίδια πρόκληση – τη λεγόμενη κρίση ένδυσης.

 

Με έδρα την Κοπεγχάγη, η CAPSULE στοχεύει να αξιοποιήσει αυτή την τάση που βασίζεται σε επιρροές στην αγορά ένδυσης για να αντιμετωπίσει τις καθημερινές ανησυχίες της γκαρνταρόμπας. Η startup, που ιδρύθηκε από τις Louise Linde, Nadia Wabra και Emilie Seegert τον Δεκέμβριο του 2021, διευκολύνει την έμπνευση, τη δημιουργία ρούχων και την αγορά προϊόντων – όλα από ένα μέρος.

 

Emilie Seegert: “Στο CAPSULE, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια παγκόσμια κοινότητα από λάτρεις της μόδας. Πιστεύουμε ότι το CAPSULE θα συμβάλει σε μια πιο βιώσιμη βιομηχανία μόδας, μειώνοντας την παθητική ένδυση και ανανεώνοντας την αγάπη των γυναικών για την γκαρνταρόμπα τους”.

 

Louise Linde: “Έχουμε μιλήσει συχνά για το γεγονός ότι αν η “κρίση της ένδυσης” ήταν πρωτίστως ανδρικό ζήτημα, τότε θα είχε λυθεί εδώ και πολύ καιρό. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους το πιστεύουμε αυτό, αλλά ο κύριος λόγος είναι ότι η πλειονότητα των επιχειρηματιών και των επενδυτών είναι άνδρες, γεγονός που καθιστά δύσκολη την επίλυση γυναικείων προβλημάτων, καθώς συχνά παραμελούνται.”

 

Η ομάδα τεχνολογίας μόδας εξασφάλισε 600 χιλιάδες ευρώ σε ένα seed round που υποστηρίζεται από τις UNICO CAPITAL, Martin Lykke Suhr και The Aventures.

 

Η CAPSULE αυτοπροσδιορίζεται ως ένα δημιουργικό εργαλείο και μια κοινότητα ντουλάπας. Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες αποκτούν μια επισκόπηση ολόκληρης της ντουλάπας τους και μπορούν να ξεφυλλίσουν τα ρούχα τους για να δημιουργήσουν σύνολα – χωρίς το άγχος της φυσικής δοκιμής διαφορετικών συνδυασμών. Οι χρήστες μπορούν επίσης να δουν τις ντουλάπες των άλλων, να ανακαλύψουν από πού προέρχονται τα αντικείμενα και να εμπνευστούν. Διευκολύνει επίσης το δανεισμό και την ανταλλαγή ρούχων.

 

Δύο μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας, η εφαρμογή μετρά χιλιάδες χρήστες από περισσότερες από 118 χώρες και έχουν ανέβει στην εφαρμογή περισσότερα από 135 χιλιάδες κομμάτια ρούχων. Η εταιρεία αναφέρει ανάπτυξη τουλάχιστον 1000 χρηστών την εβδομάδα.

 

Αυτή η νέα επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της εφαρμογής, την εφαρμογή νέων πηγών εσόδων και την επέκταση της διεθνούς κοινότητας.

Exit mobile version