Η απόκτηση πελατών είναι το πιο θεμελιώδες στοιχείο κάθε επιχείρησης. Είτε πρόκειται για τον πρώτο πελάτη είτε για τον εκατομμυριοστό, κάθε πελάτης που εντάσσεται με επιτυχία απαιτεί μια συγκεκριμένη διαδικασία, χρόνο και δέσμευση. Ειδικά για τις εταιρείες SaaS, η απόκτηση πελατών θεωρείται εδώ και πολύ καιρό ως ένας από τους κύριους παράγοντες που περιορίζουν την ανάπτυξη της πρώτης γραμμής – και γίνεται όλο και πιο δύσκολη με τις υπάρχουσες στρατηγικές να μπαίνουν σε αχρηστία και να γίνονται δαπανηρές.
Η από στόμα σε στόμα ενημέρωση για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δεν είναι ένας νέος τρόπος προσέλκυσης πελατών. Στην πραγματικότητα, για οτιδήποτε, από το SaaS μέχρι τα εστιατόρια, η προφορική διαφήμιση είναι ενδεχομένως ο πιο αξιόπιστος τύπος σύστασης. Για τις ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεων, όμως, είναι κάτι που έχουν ελάχιστο έλεγχο και δεν έχει βρεθεί τρόπος να το αξιοποιήσουν. Αυτό ισχύει μέχρι τώρα.
Η Cello, μια νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα το Μόναχο, έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα ανάπτυξης που καθοδηγείται από τους χρήστες και αξιοποιεί το word-of-mouth ως πολύτιμο κανάλι ανάπτυξης. Μόλις στον πρώτο χρόνο ζωής της, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 2,3 εκατομμύρια ευρώ.
Η pre-seed χρηματοδότηση έγινε υπό την ηγεσία της byFounders, με τη συμμετοχή των Tiny VC, Possible Ventures και Notion Capital, καθώς και αγγέλων-φορέων από τις εταιρείες Youtube, Personio, McMakler και άλλες.
Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να αναπτύξει μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Με μια ιδρυτική ομάδα που αποτελείται από κατά συρροή επιχειρηματίες και βετεράνους από την Pitch, την Twilio και την Typeform, η εταιρεία είναι καλά εξοπλισμένη για ταχεία ανάπτυξη.
Η Cello, που ιδρύθηκε το 2022 στο Μόναχο, είναι πρωτοπόρος στη δημιουργία ανάπτυξης με γνώμονα τον χρήστη σε μια νέα κατηγορία στρατηγικών ανάπτυξης, χαρακτηρίζοντάς την ως την επόμενη εξέλιξη της απόκτησης πελατών.
Στην τρέχουσα αγορά τεχνολογίας, η ανάπτυξη έρχεται αντιμέτωπη με μια σειρά προκλήσεων. Η ευρωπαϊκή αγορά SaaS απόλαυσε μεγάλη καινοτομία τα τελευταία δύο χρόνια και άφησε πίσω της μια ανταγωνιστική αγορά. Τώρα, σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας, οι ιδρυτές αγωνίζονται να συνεχίσουν να προσλαμβάνουν πελάτες με τον ίδιο ρυθμό. Ταυτόχρονα, το κόστος διαφήμισης εκτοξεύεται στα ύψη – για παράδειγμα, το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) της Meta είναι αυξημένο κατά 61% σε σύγκριση με πέρυσι, το TikTok κατά 185% και η προγραμματική προβολή της Google κατά 75%.
Λόγω αυτών των συνθηκών της αγοράς, οι εταιρείες SaaS χρειάζονται εναλλακτικούς δρόμους ανάπτυξης. Οι εξελικτικές επεκτάσεις των υφιστάμενων στρατηγικών ανάπτυξης έχουν ιστορικά οδηγήσει σε μείωση του κόστους απόκτησης πελατών SaaS. Τώρα, η Cello ηγείται της ανάπτυξης της ανάπτυξης που καθοδηγείται από τους χρήστες ως αυτή την επόμενη φάση, αξιοποιώντας το word-of-mouth με πολύ χαμηλότερο CAC.
Η Cello δίνει στις επιχειρήσεις SaaS τη δυνατότητα να αναπτύξουν γρήγορα το word-of-mouth σε ένα πολύτιμο κανάλι προσέλκυσης. Είτε μια εταιρεία καθοδηγείται είτει από το προϊόν είτε από τις πωλήσεις, οι εταιρείες SaaS είναι σε θέση να προσθέσουν ένα νέο κανάλι με θετική απόδοση επένδυσης, κλιμακούμενο σε ώρες αντί για μήνες, χωρίς να χρειάζεται να διαχειριστούν οποιαδήποτε λειτουργική επιβάρυνση.
Η πλατφόρμα στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι παραπομπές με κίνητρα στο SaaS, δίνοντας ιδιωτικά κίνητρα στους χρήστες με ένα ποσοστό επί του συνόλου των καθαρών εσόδων (MRR) που παραπέμπουν. Αυτή η μοναδική προσέγγιση επαναλαμβανόμενων προμηθειών έχει ως αποτέλεσμα την αλεξίσφαιρη πρόληψη της απάτης, μηδενική περίοδο απόσβεσης και θετική απόδοση της επένδυσης.
Ήδη ηγέτες με υψηλή ανάπτυξη όπως οι Demodesk, Pliant, Sastrify, Unlock και Butter χρησιμοποιούν την CELLO για να αναπτυχθούν – δείχνοντας ένα ισχυρό ξεκίνημα και πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.