H Chew εξαγόρασε την ανταγωνίστρια Carrot Kitchen για να εμπνεύσει μια νέα γενιά υγιεινής διατροφής

Έχει αναφερθεί ότι η πλειοψηφία των παιδιών δεν τρώει αρκετά λαχανικά. Στην πραγματικότητα, τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα φαίνεται να αποτελούν μάλλον τον κανόνα παρά την εξαίρεση. Σύμφωνα με μια μελέτη, σχεδόν το ένα τρίτο των παιδιών ηλικίας 5-10 ετών τρώνε λιγότερο από μία μερίδα λαχανικών την ημέρα – και πρόκειται για μια διατροφική συνήθεια που συνεχίζεται για όλη τη ζωή, καθώς και για επιπλοκές στην υγεία.

 

Η Chew, που ιδρύθηκε το 2021, είναι ένας νέος παίκτης στην αγορά τροφίμων και έχει ως αποστολή να αλλάξει τις προοπτικές της διατροφής της επόμενης γενιάς. Η νεοφυής επιχείρηση έχει αναπτύξει μια διαδικτυακή, διαδραστική πλατφόρμα μαγειρικής – προσαρμοσμένη στη γενιά του “tik-tok”. Παρέχει σε παιδιά ηλικίας 6-14 ετών διασκεδαστικά μαθήματα μαγειρικής σε συνδυασμό με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και παιχνίδια. Η ιδέα είναι να βοηθήσει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μαγειρικής από νεαρή ηλικία και να καλλιεργήσει μια πιο μορφωμένη γενιά σχετικά με τη διατροφή μέσω της δύναμης της παιχνιδοποίησης και της ψηφιακής τεχνολογίας.

 

Αν και είναι ακόμα ένας αρκετά νέος παίκτης στην αγορά, η νορβηγική startup κινείται γρήγορα για να ηγηθεί της αγοράς – έχοντας μόλις εξαγοράσει την Carrot Kitchen για να επεκταθεί στη φινλανδική αγορά.

 

Η Carrot Kitchen, που ξεκίνησε το 2020, είναι μια παιδαγωγική εφαρμογή μαγειρικής που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6-13 ετών στη Φινλανδία. Έκτοτε έχει κατέβει περισσότερες από 40 χιλιάδες φορές παγκοσμίως. Αναπτυγμένη από τους Olli Freese, Piritta Koivisto και Emmi Kuusikko, η νεοφυής επιχείρηση συνδυάζει την παιδαγωγική και το φαγητό σε μια παιχνιδοποιημένη εφαρμογή για κινητά για να διδάσκει δια βίου μαγειρικές δεξιότητες.

 

Η Chew, που αναπτύχθηκε από τον Mano Rashidi και τη Silje Rosness Dahle, λειτουργεί με όραμα να εκπαιδεύσει, να εμπνεύσει και να ενθαρρύνει τα παιδιά να τρώνε πιο υγιεινά και πιο βιώσιμα μέσω ενός συνδυασμού παιχνιδοποίησης και συνταγών από γνωστούς σεφ και διαμορφωτές τροφίμων. Οι ιδρυτές, γονείς οι ίδιοι, αναγνώρισαν ότι τα παιδιά τείνουν να είναι πιο ανοιχτά σε υγιεινά τρόφιμα και λαχανικά αν έχουν τη δύναμη να δημιουργούν αυτό που τρώνε.

 

Εκτός του ότι κατάφερε να εξαγοράσει τον φινλανδικό ανταγωνιστή της, η νεαρή startup έχει επίσης ολοκληρώσει περισσότερα από 10 χιλιάδες μαθήματα από την έναρξη λειτουργίας της και χρησιμοποιείται στα σχολεία στο πλαίσιο των μαθημάτων διατροφής και υγείας.

 

Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει υποστηριχθεί από τους Σκανδιναβούς επενδυτές Angel Investors Are Berg Hjelle, Erik Tjelta, Arild Haavik, Gohar Avagyan, Christophe Joyau, Javad Mushtaq, Magdy Shehata και από το δανέζικο VC Accelerace.

 

Η Chew θέλει να εισέλθει στις παγκόσμιες αγορές και αυτή η εξαγορά θα τη βοηθήσει σίγουρα να το πετύχει αυτό, καθώς θα γίνει ένας κορυφαίος παίκτης στις Σκανδιναβικές χώρες. Το σχέδιο είναι να συνεχιστεί αυτή η πορεία και να επεκταθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και τις ευρύτερες ευρωπαϊκές αγορές τα επόμενα χρόνια.

Exit mobile version