Η Cleo συγκέντρωσε 76 εκατομμύρια ευρώ για να προωθήσει την καλύτερη διαχείριση χρημάτων από τους νέους

Με το κόστος ζωής να εκτινάσσεται στα ύψη, οι νέοι σε όλη την Ευρώπη αισθάνονται ότι το πορτοφόλι τους τεντώνεται. Για τους Gen-Z και τους Millenials, η τρέχουσα οικονομική κρίση που όλοι νιώθουμε, χτυπά ακόμα πιο δυνατά. Με τους μισθούς να μην συμβαδίζουν με τον πληθωρισμό και τις τιμές να ανεβαίνουν απότομα, οι νέες γενιές δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα ​​– χωρίς να υπολογίζεται το άγχος της προσπάθειας αποταμίευσης για να αποκτήσουν ένα ακίνητο ή να προετοιμαστούν για τη μετέπειτα ζωή.

 

Με γνώμονα την επιθυμία να κάνει τη διαφορά και να επηρεάσει θετικά τις ζωές των ανθρώπων, η Cleo κυκλοφόρησε ως οικονομική βοηθός που μπορεί να βοηθήσει τους νέους να αποκτήσουν καλύτερη διαχείριση χρημάτων και μέσα στο τρέχον οικονομικό κλίμα, η δημοτικότητά της εκτινάσσεται στα ύψη. Η startup, που ιδρύθηκε το 2016, μόλις έλαβε νέα χρηματοδότηση 76 εκατομμυρίων ευρώ.

 

Η συγκέντρωση κεφαλαίων επιπέδου Series C πραγματοποιήθηκε από την επενδυτική εταιρεία Sofina με έδρα το Βέλγιο, με την υποστήριξη υφιστάμενων επενδυτών, συμπεριλαμβανομένων των EQT Ventures & Balderton Capital.

 

Με έδρα το Λονδίνο, η Cleo υποστηρίζει τους ανθρώπους σε όλη την οικονομική τους ζωή, από τον πρώτο μισθό τους μέχρι το πρώτο τους σπίτι. Η εταιρεία επιδιώκει να επηρεάσει θετικά τις ζωές εκατομμυρίων νέων με περιορισμένο χρηματοοικονομικό υπόβαθρο που αντιμετωπίζουν αυξημένη πίεση στα οικονομικά τους καθώς κλιμακώνεται η κρίση κόστους ζωής.

 

Ο Barnaby Hussey-Yeo, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Cleo, δήλωσε: «Είμαστε εδώ για να παρέχουμε εξατομικευμένη οικονομική υποστήριξη και καθοδήγηση σε αυτούς τους νέους, δίνοντάς τους ένα χέρι βοηθείας καθώς επιδιώκουν να διαχειριστούν καλύτερα τα οικονομικά τους».

 

Η ιδέα είναι απλή. Προσεγγίζοντας τους ανθρώπους στην αρχή του οικονομικού τους ταξιδιού με σαφή και απλή καθοδήγηση, η οικονομική ευημερία βελτιώνεται μακροπρόθεσμα. Ως απόδειξη αυτού, η fintech με έδρα το Λονδίνο αναφέρει ότι το 84% των ανθρώπων αισθάνονται καλύτερα για τα χρήματά τους μετά από μόλις έναν μήνα χρήσης της εφαρμογής.

 

Ήδη η startup μπόρεσε να βοηθήσει εκατομμύρια χρήστες στο οικονομικό τους ταξίδι, με περισσότερους από τους μισούς να αποκτούν κάποιο επίπεδο συνδρομής της Cleo μέσα στους πρώτους 12 μήνες από τη λήψη της εφαρμογής – ένα εντυπωσιακό κατόρθωμα για μια οικονομική εφαρμογή.

 

Προχωρώντας προς τα εμπρός, τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της εφαρμογής, με σχέδια να επεκταθεί περαιτέρω στις ΗΠΑ αλλά και να επεκτείνει την ομάδα από 140 μέλη σε περισσότερα από 220. Καθώς οι οικονομικοί καιροί γίνονται όλο και πιο πιεσμένοι και όλο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι αρχίζουν να αναζητούν λύσεις που θα τους βοηθήσουν να βγουν από αυτές τις δυσκολίες, η εφαρμογή Cleo είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Είναι το τέλειο παράδειγμα του πώς μια καινοτομία με γνώμονα το σκοπό μπορεί να έχει διαρκή, θετικό αντίκτυπο και να είναι επιτυχημένη.

Exit mobile version