Η Covatic συγκεντρώνει 4,6 εκατ. ευρώ για να καταστήσει πρότυπο την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο χωρίς ταυτότητα

Η Covatic, η οποία αναπτύσσει μια λύση στόχευσης κοινού με γνώμονα την προστασία της ιδιωτικής ζωής, ανακοίνωσε ότι άντλησε 4,6 εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο του γύρου χρηματοδότησης Σειράς Α, υπό την ηγεσία του επενδυτή επιχειρηματικών κεφαλαίων Praetura Ventures με έδρα το Μάντσεστερ. Άλλοι επενδυτές περιλαμβάνουν το Creative Growth Fund της Creative UK και την Comcast.

 

Η λύση της Covatic επιτρέπει την εξατομικευμένη στόχευση με τρόπο μελλοντικά ασφαλή και ηθικό. Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας της, ενώ παράλληλα θα τη φέρει στην παγκόσμια αγορά της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης.

 

Η τεχνολογία της Covatic χωρίς ταυτότητα και με γνώμονα την προστασία της ιδιωτικής ζωής βοηθά τις μάρκες να κατανοήσουν το κοινό τους χωρίς να εξάγουν, να συλλέγουν ή να μοιράζονται ατομικά δεδομένα των καταναλωτών. Τα ατομικά δεδομένα των καταναλωτών διατηρούνται εντός της συσκευής του χρήστη – δεν αποστέλλονται στο cloud. Με την αντιστοίχιση της κατανάλωσης περιεχομένου και των χαρακτηριστικών της συσκευής, των εισροών και των δεδομένων αισθητήρων σε τμήματα κοινού, προσδιορίζει πότε, πού και πώς ένα άτομο ασχολείται με το περιεχόμενο, βοηθώντας στην ενημέρωση των προφίλ των τμημάτων και στην πρόβλεψη της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Αυτό, με τη σειρά του, επιτρέπει στις μάρκες να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό-στόχο τους.

 

“Είμαι πολύ περήφανος για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει, και αυτή η επένδυση αποτελεί απόδειξη αυτού”, λέει ο Nick Pinks, CEO. “Η διαδικτυακή ιδιωτικότητα είναι το σημαντικότερο ζήτημα που αντιμετωπίζει το οικοσύστημα των μέσων ενημέρωσης. Με τη δημιουργία μιας λύσης που έχει την προστασία της ιδιωτικής ζωής ενσωματωμένη στον πυρήνα της, δίνουμε τη δυνατότητα στις εταιρείες μέσων ενημέρωσης να προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες περιεχομένου και διαφήμισης. Το επόμενο βήμα για εμάς είναι να χρησιμοποιήσουμε αυτή την επένδυση για να βελτιώσουμε και να επεκτείνουμε τις πλατφόρμες μας και την εμβέλεια της αγοράς”.

 

Η Covatic συμμετείχε στο Comcast NBCUniversal LIFT Labs Accelerator το 2020, ένα πρόγραμμα που συνδέει νεοφυείς επιχειρήσεις με ανώτερα στελέχη της Comcast, της NBCUniversal και της Sky για καθοδήγηση και επιχειρηματική ανάπτυξη. Έκτοτε, η Covatic συνεχίζει να καινοτομεί και να αναπτύσσει τις λύσεις της σε παγκόσμιες μάρκες.

 

Ως πιστοποιημένη εταιρεία B Corp με έδρα το Μπέρμιγχαμ, η βιωσιμότητα και οι ευκαιρίες των εργαζομένων βρίσκονται στο επίκεντρο των επιχειρηματικών στρατηγικών της Covatic. Η εταιρεία συνεργάζεται ενεργά με εταιρείες μέσων ενημέρωσης, πανεπιστήμια και τοπικούς οργανισμούς για την τόνωση της καινοτομίας και των επενδύσεων εκτός Λονδίνου.

Exit mobile version