Η Coverflex «σήκωσε» 15 εκατ. ευρώ για την επέκταση της πλατφόρμας παροχών σε εργαζομένους

Σε όλο τον κόσμο, οι νοοτροπίες απέναντι στην εργασία έχουν αλλάξει. Μετά από δεκαετίες εταιρικής κακοδαιμονίας, βλέπουμε μια αναζωπύρωση της επιδίωξης της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, η οποία δημιουργεί καλύτερα αποτελέσματα τόσο για το προσωπικό όσο και για τις επιχειρήσεις. Προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και προοδευτικές, οι εταιρείες όλων των μεγεθών πρέπει τώρα να διασφαλίσουν ότι προωθούν την ευημερία, προσφέροντας ελκυστικά προνόμια και παροχές και ότι είναι ευέλικτες στις ανάγκες των εργαζομένων.

 

Ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής, βλέπουμε να αναπτύσσονται διαφορετικές λύσεις HRtech. Βοηθούν τις ομάδες να πλοηγηθούν στην ευτυχία στο χώρο εργασίας και την ομαδική συνοχή, και είναι μια αγορά που αναπτύσσεται – αναφέρεται ότι αξίζει 200 δισεκατομμύρια ευρώ, με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 40%. Ωστόσο, ενώ η αγορά παροχών και ευημερίας αναπτύσσεται, φαίνεται ότι η δέσμευση υστερεί και οι εταιρείες σπαταλούν εκατομμύρια σε μονοσήμαντα πακέτα που δεν ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες των εργαζομένων.

 

Αυτό είναι που θέλει να αλλάξει η Coverflex. Η νεοφυής επιχείρηση μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση και σχεδιάζει επέκταση στην αγορά.

 

Λεπτομέρειες χρηματοδότησης

 

Η Coverflex, που ξεκίνησε το 2021 από τους Luís Rocha, Miguel Santo Amaro, Nuno Pinto, Rui Carvalho και Tiago Fernandes, τοποθετείται ως μια ευέλικτη λύση αποζημίωσης – το στοιχείο βρίσκεται πραγματικά στο όνομα.

 

Η ολοκληρωμένη πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε εταιρεία, οποιουδήποτε μεγέθους, να σχεδιάζει, να ενοποιεί και να εξατομικεύει τις προσφορές αποζημίωσης με ασφάλιση υγείας, επίδομα γεύματος, πρόσθετες παροχές και εκπτώσεις. Συγκεντρώνει πολλαπλούς παρόχους και βοηθά τις εταιρείες να μειώσουν το κόστος με φορολογικά αποδοτικές παροχές, ενώ παράλληλα παρέχει στους εργαζομένους μεγαλύτερη αξία και βελτιώνει την οικονομική τους παιδεία σε θέματα αποζημιώσεων και παροχών.

 

Ως εκ τούτου, προσφέρει μια εντελώς εξατομικευμένη προσέγγιση στις παροχές προς τους εργαζομένους, γεγονός που την κάνει να ξεχωρίζει. Η πορτογαλική νεοφυής επιχείρηση πιστεύει ότι με τον τρόπο αυτό μπορεί να προσφέρει στις εταιρείες ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να φροντίζουν σωστά το καλύτερο περιουσιακό τους στοιχείο – τους ανθρώπους τους.

 

Από την έναρξή του, το Coverflex έχει εφαρμοστεί σε περισσότερες από 3.600 εταιρείες, βελτιώνοντας τις διαδικασίες ανθρώπινου δυναμικού για εταιρείες όπως η Santander, η Natixis, η OysterHR, η Bolt, η Emma, η Revolut και η Smartex. Αναφέρεται ότι έχει πάνω από 400% ανάπτυξη από έτος σε έτος, κάτι που είναι εντυπωσιακό για μια τόσο νεαρή startup. Επί του παρόντος, με 70.000 ενεργούς χρήστες, οι οποίοι χρησιμοποιούν την Coverflex περισσότερες από 8 φορές κατά μέσο όρο το μήνα, η εταιρεία έχει επεξεργαστεί περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ στα πορτοφόλια των υπαλλήλων των πελατών της.

 

Η απομακρυσμένη ομάδα αριθμεί προσωπικό σε όλο τον κόσμο και τώρα, θέλει να επεκτείνει την προσφορά της στην Ιταλία, αναλαμβάνοντας εκεί την αγορά των κουπονιών γεύματος (“buoni pasto”) και της πρόνοιας. Για το σκοπό αυτό, θα ξεκινήσει μια πλατφόρμα με χαμηλές, βιώσιμες αμοιβές εμπόρων σε μπαρ, σούπερ μάρκετ και εστιατόρια τους επόμενους μήνες.

 

Η χρηματοδότηση θα στηρίξει επίσης την καινοτόμο εταιρεία για να αυξήσει την ομάδα της, συγκεκριμένα με την πρόσληψη περισσότερων εμπειρογνωμόνων σε θέματα προϊόντων, πωλήσεων και μηχανικής.

Exit mobile version