Η CoverManager σήκωσε 17 εκατ. ευρώ για να επεκτείνει την τεχνολογική λύση για εστιατόρια

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει επηρεάσει σχεδόν κάθε τομέα και η καθημερινή μας ζωή και οι αλληλεπιδράσεις μας γίνονται όλο και περισσότερο εφικτές από την τεχνολογία. Ένας από τους τομείς που ίσως ήταν λίγο πιο αργός στο να το αντιληφθεί, αλλά τώρα είναι μια συναρπαστική κυψέλη ψηφιοποίησης, είναι ο χώρος της φιλοξενίας. Τώρα, η επίσκεψη σε μια καφετέρια ή ένα εστιατόριο καθοδηγείται όλο και περισσότερο από την τεχνολογία και έχει ενσωματωθεί ως πρότυπο. Από την παραγγελία μέσω κωδικών QR έως τις πλατφόρμες κρατήσεων και τα λειτουργικά ταμπλό, τα εστιατόρια έχουν γίνει ψηφιακά και υπάρχουν συναρπαστικές εξελίξεις που πρέπει να παρακολουθήσετε.

 

Η CoverManager, η οποία στοχεύει στον εξορθολογισμό του κλάδου της φιλοξενίας με την τεχνολογία από το 2015, εξασφάλισε νέα μετρητά σε μια επέκταση του γύρου σειράς Α και πρόκειται να εντείνει τη διεθνή ανάπτυξή της.

 

Οι λεπτομέρειες:

 

Γεννημένη στη Σεβίλλη, η CoverManager έχει αναπτύξει μια ολοκληρωμένη σουίτα λογισμικού για τη διαχείριση κρατήσεων, συγκεντρώνοντας όλα τα online και offline κανάλια σε ένα ενιαίο ταμπλό, αυτοματοποιώντας τις κρατήσεις και βελτιστοποιώντας τη χρήση των τραπεζιών. Επιτρέπει στους χρήστες να ξεπεράσουν τις προκλήσεις, όπως οι μη εμφανίσεις, και να εξορθολογήσουν τις διαδικασίες τους, βελτιώνοντας την πληρότητα των εστιατορίων και εξοικονομώντας χρήματα.

 

Προσφέρει επίσης διαχείριση όσον αφορά τις κρατήσεις, τις παραγγελίες (takeaway και delivery) και τις πληρωμές στο τραπέζι.

 

Ήταν μια συναρπαστική χρονιά για τη startup, η οποία έχει υπερδιπλασιάσει το ARR της, καθώς ο κλάδος ψηφιοποιείται. Η ομάδα έχει πλέον φτάσει σε αξία 140 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, πριν από ένα χρόνο, η εταιρεία είχε λιγότερους από 60 υπαλλήλους, ενώ σήμερα ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί κατά 100.

 

Η εταιρεία συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 8k εστιατόρια σε 25 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, με ομάδες στην Ισπανία, τη Λατινική Αμερική (Χιλή, Κολομβία και Μεξικό), την Πορτογαλία, την Ιταλία και, πιο πρόσφατα, τη Γερμανία με την εξαγορά της Seatris.Ai νωρίτερα αυτό το τρίμηνο. Αυτή η αγορά ήταν μόνο ένα από τα πρώτα βήματα που κάνει η CoverManager προς τη διεθνοποίησή της μέσω της ανόργανης ανάπτυξης.

 

Τα φρέσκα κεφάλαια θα επιτρέψουν στην CoverManager να αναπτύξει περαιτέρω το ισχυρό δίκτυο των χιλιάδων συνεργατών της σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων κορυφαίων εστιατορίων (οι Ισπανοί σεφ Dabiz Muñoz ή Dani García είναι δύο από τις κύριες εταιρείες που βασίζονται στην CoverManager).

Exit mobile version