Η Creative Force συγκεντρώνει 8,9 εκατ. δολάρια για να ενσωματώσει την AI στην πλατφόρμα περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου και να κλιμακώσει το αρχηγείο της

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε εμπόρους λιανικής πώλησης, εμπορικά σήματα και στούντιο να παρέχουν εικόνες, βίντεο και κείμενα υψηλής ποιότητας και συνοχής για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη σύνταξη σε κλίμακα.

Αυτή την εβδομάδα η Creative Force, η δανέζικη εταιρεία που κατασκευάζει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ροής εργασιών δημιουργικών εργασιών για εμπόρους λιανικού εμπορίου και εμπορικά σήματα, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 8,9 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση Σειράς Α από το Export and Investment Fund of Denmark (EIFO) και τη Hearst Ventures, το παγκόσμιο τμήμα επιχειρηματικών κεφαλαίων της Hearst. Η νέα χρηματοδότηση ανεβάζει τη συνολική χρηματοδότηση της εταιρείας στα 17,9 εκατομμύρια δολάρια.

Η πλατφόρμα ροής εργασιών της Creative Force για τη δημιουργία περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2019, δίνει τη δυνατότητα σε εμπόρους λιανικής πώλησης, εμπορικά σήματα και εμπορικά στούντιο να παρέχουν υψηλής ποιότητας και σταθερές εικόνες, βίντεο και αντίγραφα ηλεκτρονικού εμπορίου και εκδόσεων σε κλίμακα.

Το λογισμικό ενσωματώνεται με κοινά εργαλεία όπως το Capture One, το Adobe Creative Cloud και το Adobe Workfront. Στους πελάτες της εταιρείας περιλαμβάνονται οι Columbia Sportswear, Bestseller, ALDO, Tommy Bahama, boohoo, OTTO, David Yurman και άλλοι.

Η Creative Force θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να επεκτείνει την έδρα της στη Δανία και το νέο γραφείο της στις ΗΠΑ στη Βοστώνη και να ενσωματώσει τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη στην πλατφόρμα της.

Ο Thomas Kragelund, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Creative Force, μοιράστηκε:

“Η Creative Force θα βοηθήσει τους λιανοπωλητές και τις μάρκες να δεκαπλασιάσουν τη δημιουργική τους παραγωγή.

Προσφέρουμε τη μοναδική πλατφόρμα που διαχειρίζεται ολόκληρη τη ροή εργασίας παραγωγής περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου από άκρη σε άκρη, οπότε είμαστε σε μοναδική θέση να αξιοποιήσουμε τη γενεσιουργό AI για να προωθήσουμε την καινοτομία σε όλα τα στάδια της παραγωγής, από τον σχεδιασμό έως την παράδοση του τελικού αρχείου.

Η επένδυση από την Hearst Ventures και την EIFO θα μας επιτρέψει να επεκταθούμε και να λύσουμε ολιστικά μια πολυετή πρόκληση παραγωγής περιεχομένου, επιτρέποντας στις μάρκες να επικεντρωθούν περισσότερο στη δημιουργικότητα και τους επιχειρηματικούς στόχους”.

“Η Creative Force είναι έτοιμη να αναδιαμορφώσει το τοπίο της δημιουργίας περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο στόχος της εταιρείας να ενδυναμώσει τις δημιουργικές ομάδες ώστε να μετατραπούν από κέντρα κόστους σε συντελεστές προστιθέμενης αξίας εντός των επιχειρήσεών τους, ενισχυμένος από την καινοτομία της τεχνητής νοημοσύνης που λαμβάνει υπόψη τα δικαιώματα των κατόχων πνευματικής ιδιοκτησίας, υπόσχεται ένα συναρπαστικό μέλλον όπου οι μάρκες και οι λιανοπωλητές μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό κόσμο”, δήλωσε η Megumi Ikeda, διευθύνουσα σύμβουλος της Hearst Ventures.

Exit mobile version