Η Ctrl συγκεντρώνει πάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ για να ενισχύσει τις ροές εργασίας CRM με τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση

Η ύπαρξη ενός πλήρως ενημερωμένου CRM είναι ζωτικής σημασίας για μια καλή επιχείρηση. Παρέχει στις ομάδες τις πληροφορίες και τις γνώσεις που χρειάζονται για τη λήψη αποφάσεων, την παροχή ποιοτικών εμπειριών στους πελάτες και τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής. Παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε σταθερά στην ψηφιακή εποχή, οι επαγγελματίες πωλήσεων εξακολουθούν να ξοδεύουν περίπου το 40% του χρόνου τους για την ενημέρωση των αρχείων CRM, την καταγραφή κλήσεων, τη διαχείριση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ολοκλήρωση των διαχειριστικών εργασιών.

 

Στοχεύοντας στον εξορθολογισμό της διαδικασίας και βοηθώντας τις ομάδες να απομακρυνθούν από τα χειροκίνητα και κουραστικά καθήκοντα, η Ctrl μόλις εξασφάλισε πάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ (9 εκατομμύρια δολάρια) σε ένα νέο γύρο χρηματοδότησης.

 

Της χρηματοδότησης ηγήθηκαν η LocalGlobe και η Earlybird. Συμμετείχαν επίσης η Dig Ventures και η Jibe Ventures, μαζί με αγγέλους, συμπεριλαμβανομένων ηγετών πωλήσεων από τις Slack, Intercom, Personio και Celonis.

 

Η πλατφόρμα της Ctrl, που ιδρύθηκε από τον Omri Sagzan, 33 ετών, και τον Aviv Nahum, 26 ετών, το 2021, βελτιστοποιεί τις εργασίες που σχετίζονται με τους πελάτες για τις ομάδες πωλήσεων. Η εταιρεία δηλώνει ότι ο χώρος εργασίας της δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες να διεκπεραιώνουν τις εργασίες τους σε δευτερόλεπτα αντί για ώρες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε κρίσιμες εργασίες, όπως η αναζήτηση προοπτικών, η οικοδόμηση σχέσεων και το κλείσιμο συμφωνιών.

 

Aviv Nahum: “Είδαμε πολλούς αυτοματισμούς στο back-end, αλλά ο εργαζόμενος εξακολουθεί να κάθεται για ώρες στον υπολογιστή, κάνοντας επαναλαμβανόμενες και μη ανταποδοτικές εργασίες. Το είχαμε νιώσει και οι δύο αυτό στις δικές μας δουλειές και σκεφτήκαμε ότι έπρεπε να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος”.

 

Omri Sagzan: “Οραματιζόμαστε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι δεν θα χρειάζεται να ξοδεύουν αμέτρητες ώρες κοιτάζοντας ένα περιβάλλον εργασίας υπολογιστή, καθηλωμένοι από χειρωνακτικές εργασίες που εξαντλούν την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητά τους. Πιστεύουμε ότι η πλειονότητα αυτών των εργασιών θα είναι αυτοματοποιημένες και θα χρειάζονται μόλις δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθούν. Η ομάδα μας βρίσκεται σε αποστολή να κάνει αυτό το όραμα πραγματικότητα και με την υποστήριξη των επενδυτών μας, είμαστε έτοιμοι να φέρουμε επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι εργάζονται”.

 

Η εταιρεία στοχεύει επίσης να αντιμετωπίσει την ολοένα αυξανόμενη τεχνολογική εξάπλωση, η οποία κατακλύζει τις επιχειρήσεις σε όλες τις αγορές. Σήμερα, οι ομάδες που απευθύνονται στον πελάτη εξαρτώνται όλο και περισσότερο από μια πληθώρα διαδικασιών σε απομονωμένο λογισμικό σε κάθε στάδιο της διαδικασίας πωλήσεων. Αυτές οι σπασμένες ροές εργασίας προκαλούν διασπορά ή απώλεια δεδομένων, γεγονός που οδηγεί σε κακές προβλέψεις, χαμένες συμφωνίες και δυσαρεστημένους πελάτες.

 

Το Ctrl ενσωματώνεται με δημοφιλή CRM και εργαλεία, όπως το Salesforce έως το Hubspot, το G-Suite, το Slack και το Jira. Με την ενοποίηση αυτών των ροών εργασίας σε ένα ενιαίο UI, οι ομάδες μπορούν να έχουν ευκολότερη πρόσβαση σε ζωτικής σημασίας δεδομένα πελατών, σημειώσεις κλήσεων, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πληροφορίες.

 

Επί του παρόντος, η εταιρεία εδρεύει μεταξύ Λονδίνου και Τελ Αβίβ και λειτουργεί με το μοντέλο freemium. Με τη νέα χρηματοδότηση, το σχέδιο είναι να ξεκινήσει μια πλήρη έκδοση Beta και να επιταχύνει τις προσπάθειες κλιμάκωσης και επέκτασης.

Exit mobile version