Η DataOps.live, μια κορυφαία εταιρεία προϊόντων δεδομένων που ιδρύθηκε το 2020, ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση ενός γύρου χρηματοδότησης Σειράς Α, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 16 εκατ. ευρώ. Του γύρου ηγήθηκε ο νέος επενδυτής Notion Capital, με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών Anthos Capital και Snowflake Ventures. Η επένδυση αυτή θα τροφοδοτήσει την επέκταση της DataOps.live, καθώς συνεχίζει να ενδυναμώνει τους οργανισμούς στη δημιουργία, δοκιμή και ανάπτυξη προϊόντων και εφαρμογών δεδομένων στην πλατφόρμα Snowflake.
Η καινοτόμος νεοφυής επιχείρηση έχει σημειώσει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακή αύξηση 400% των ετήσιων επαναλαμβανόμενων εσόδων (ARR) κατά το οικονομικό έτος 23. Η αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα της έχει ωθήσει την εταιρεία προς τα εμπρός, εδραιώνοντας τη θέση της. Μόνο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η πλατφόρμα Software-as-a-Service (SaaS) της DataOps.live διευκόλυνε περισσότερες από 1 εκατομμύριο εκτελέσεις αγωγών, ενορχήστρωσε πάνω από 10 εκατομμύρια εργασίες και πραγματοποίησε πάνω από 50 εκατομμύρια δοκιμές. Με μια ταχέως αναπτυσσόμενη πελατειακή βάση, η DataOps.live αναμένει συνεχή δυναμική καθώς επεκτείνει τις προσφορές των προϊόντων της και αυξάνει το μερίδιο αγοράς.
Ο διευθύνων σύμβουλος Justin Mullen εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τον νέο επενδυτή και δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε την Notion Capital στην οικογένεια της DataOps.live. Η επένδυσή τους αποτελεί επιβεβαίωση του οράματός μας να κάνουμε το DataOps πιο αποτελεσματικό, επεκτάσιμο και ασφαλές για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους”.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία παρέχει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που εξορθολογίζει και αυτοματοποιεί τις λειτουργίες δεδομένων (DataOps), δίνοντας τη δυνατότητα στους οργανισμούς να διαχειρίζονται και να αναλύουν αποτελεσματικά τεράστιες ποσότητες δεδομένων. Με την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών, την αύξηση της αποδοτικότητας και τη βελτίωση της ασφάλειας, έχουν επιτύχει σταθερά σημαντικές μειώσεις κόστους για τους πελάτες της, που κατά μέσο όρο ξεπερνούν το 30% και συχνά ξεπερνούν το ποσοστό αυτό.
Η αγορά των προϊόντων δεδομένων επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς, με την Gartner να προβλέπει ότι οι ομάδες μηχανικών δεδομένων που καθοδηγούνται από πρακτικές και εργαλεία DataOps θα είναι δέκα φορές πιο παραγωγικές από εκείνες που δεν διαθέτουν. Στον “Οδηγό αγοράς για τα εργαλεία DataOps”, η Gartner εκτίμησε ότι το δυναμικό της αγοράς DataOps θα ξεπεράσει τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025. Αυτές οι προβλέψεις υπογραμμίζουν τις τεράστιες ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά μας για το DataOps.live, καθώς συνεχίζει να διαμορφώνει την κατηγορία DataOps.