Η Dema.ai συγκεντρώνει 4 εκατ. ευρώ για το εργαλείο της χωρίς κώδικα που κάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδοφόρο

Η επίτευξη κερδοφόρας ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μέρος του προβλήματος; Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου – έχει μια παραπλανητική εστίαση στην κορυφή της γραμμής για τη βελτίωση των μετρήσεων υψηλού επιπέδου γύρω από την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις. Αντ’ αυτού, οι παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να επικεντρωθούν στη στόχευση του σωστού πελάτη, στην πώληση του σωστού αποθέματος και στον σωστό χρόνο, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τη λειτουργική κερδοφορία.

 

Αυτό απαιτεί μια ολοκληρωμένη και καλά σχεδιασμένη στρατηγική προσέγγισης σε όλες τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και προσεκτική πλοήγηση στην ψηφιακή διαφήμιση. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, οι σημαντικές αλλαγές στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης έχουν οδηγήσει σε χειρότερη αποτελεσματικότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ με υψηλότερο κόστος διαφήμισης, μειωμένη κερδοφορία και λιγότερη διαφάνεια για τις εταιρείες που εξαρτώνται από δεδομένα 3ου μέρους.

 

Στόχος της Dema.ai είναι να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, διευκολύνοντας τις εταιρείες να αξιολογούν, να σχεδιάζουν και να εκτελούν αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετινγκ. Η startup που ιδρύθηκε νωρίτερα φέτος, μόλις πήρε χρηματοδότηση προ-σποράς για να επεκταθεί.

 

Οι λεπτομέρειες:

 

Η Dema.ai, που ιδρύθηκε από τους Marcus Tagesson, Henrik Hoffman και David Feldell, κατασκευάζει εργαλεία ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο για μικρές και μεσαίες μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου και DTC με στόχο να μεταμορφώσει τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, δίνοντας στις μικρότερες μάρκες περισσότερες ευκαιρίες να ευδοκιμήσουν.

 

Με έδρα τη Στοκχόλμη, η ομάδα έχει δημιουργήσει ένα εργαλείο χωρίς κώδικα που βοηθά στη συλλογή όλων των εμπορικών δεδομένων, την εκκαθάριση και τη δόμησή τους. Μόλις τα δεδομένα επεξεργαστούν και καθαριστούν, το Dema.ai εφαρμόζει μοντέλα μηχανικής μάθησης και τα αναλύει για να δώσει αξιοποιήσιμες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στην επίτευξη κερδοφόρας ανάπτυξης σε πραγματικό χρόνο.

 

Με τα δεδομένα να γίνονται ένα μαύρο κουτί, είναι όλο και πιο δύσκολο να βρεθούν όλοι στην ίδια σελίδα για να δημιουργήσουν μια κοινή αντίληψη για το τι οδηγεί στην κερδοφορία. Οι ομάδες μάρκετινγκ πασχίζουν να μειώσουν το κόστος απόκτησης χρηστών, η οικονομική ομάδα δεν μπορεί να κάνει προβλέψεις με αρκετή ακρίβεια και το τμήμα αγορών δεν λαμβάνει στρατηγικές αποφάσεις λόγω έλλειψης διορατικότητας.

 

Με το εργαλείο no-code της Dema.ai, οι πληροφορίες που ήταν προηγουμένως διαθέσιμες μόνο για μεγαλύτερες επιχειρήσεις με τεράστιους πόρους θα είναι πλέον προσβάσιμες σε εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου οποιουδήποτε μεγέθους, εκδημοκρατίζοντας αυτόν τον χώρο. Στόχος είναι να επηρεαστεί θετικά ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αξιολογούν τις εκστρατείες μάρκετινγκ, τους πελάτες, τα αποθέματα, τις παραγγελίες και τους ιστότοπους τους.

 

Η νέα χρηματοδότηση θα βοηθήσει τη νεαρή εταιρεία να επιταχύνει την εμπορική της επέκταση, την ανάπτυξη προϊόντων και την πρόσληψη κορυφαίων ταλέντων μηχανικής, δεδομένων και μηχανικής μάθησης. Επί του παρόντος, η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε Beta.

Exit mobile version