Υπολογίζεται ότι περίπου 54 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρώπη χρησιμοποιούν ένα smartphone για την εργασία τους. Πράγματι, τα smartphones είναι δεύτερη φύση για να τα έχει κανείς και αποτελούν κρίσιμο μέρος τόσο της επαγγελματικής όσο και της προσωπικής ζωής. για τις επιχειρήσεις, τα smartphones βοηθούν στη διατήρηση της σύνδεσης των ομάδων – κάτι που γίνεται όλο και πιο σημαντικό καθώς οι ομάδες αυξάνονται διεθνώς.
Πρόκειται επίσης για μια μεγάλη αγορά, καθώς η παροχή αυτών των τηλεφώνων κοστίζει στις επιχειρήσεις δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο. Παρόλα αυτά, ο χώρος έχει αργήσει να καινοτομήσει, με τον κόσμο αυτό να εξακολουθεί να είναι δαπανηρός και περίπλοκος για να περιηγηθεί κανείς.
Με στόχο να το κάνει απλό, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να συνδέονται χρησιμοποιώντας τα τηλέφωνά τους μέσω WiFi ή δεδομένων κινητής τηλεφωνίας, η Devyce μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση για να επεκταθεί.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- Περίπου 2,5 εκατ. ευρώ (2,7 εκατ. δολάρια) συγκεντρώθηκαν σε ένα γύρο χρηματοδότησης σποράς
- Επικεφαλής της χρηματοδότησης ήταν η Y Combinator μαζί με την Garage Capital και την FoundersX Ventures
- Στο γύρο συμμετείχαν επίσης μεμονωμένοι επενδυτές, όπως ο John Kim, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Sendbird, και ο Ryan Chan, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της UpKeep.
Η Devyce, που ιδρύθηκε το 2020, προμηθεύει επιχειρήσεις όλων των κλάδων και μεγεθών με ψηφιακούς αριθμούς τηλεφώνου – πράγμα που σημαίνει ότι τα επαγγελματικά κινητά μπορούν να χρησιμοποιηθούν οπουδήποτε στον κόσμο χρησιμοποιώντας WiFi ή δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
Ένας ψηφιακός αριθμός τηλεφώνου σημαίνει ότι δεν απαιτείται ούτε μεμονωμένη κάρτα SIM ούτε ακουστικό για τη λειτουργία του. Αντ’ αυτού, η Devyce εκχωρεί έναν αριθμό τηλεφώνου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προσωπικά ακουστικά – μειώνοντας το βάρος της διαχείρισης πολλαπλών αριθμών τηλεφώνου εργασίας, συμβολαίων και ακουστικών για υπαλλήλους που μπορεί να βρίσκονται σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βλέπουν στατιστικά στοιχεία κλήσεων, να αναλύουν την απόδοση του προσωπικού και να ενσωματώνουν περιλήψεις κλήσεων που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη στα CRM τους.
Οι τηλεφωνικοί αριθμοί της Devyce μπορούν να σιωπούν εκτός ωραρίου εργασίας και να διαθέτουν τα δικά τους συστήματα φωνητικού ταχυδρομείου, βοηθώντας τους υπαλλήλους να διατηρούν την προσωπική και την επαγγελματική τους ζωή χωριστά, χωρίς να χρειάζεται να φορτίζουν και να μεταφέρουν δύο ακουστικά.
Ενώ η τεχνολογία VoIP (Voice over Internet Protocol) έχει μεταμορφώσει τον κλάδο της προσωπικής κινητής τηλεφωνίας, ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας για επιχειρήσεις έχει αργήσει να καινοτομήσει – χάρη στο κόστος πρόσβασης στα τηλεφωνικά δίκτυα. Επί του παρόντος, οι πάροχοι υπηρεσιών VoIP απαιτούν πρόσβαση σε φορέα εκμετάλλευσης τηλεφωνικού δικτύου ή πλατφόρμα στην οποία μπορούν να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες τους. Για κάθε αριθμό που μισθώνουν από αυτό το δίκτυο, πληρώνουν στο δίκτυο ένα τέλος σύνδεσης και στη συνέχεια συνεχίζουν να πληρώνουν για τις κλήσεις και τα μηνύματα που πραγματοποιούν ή λαμβάνουν οι πελάτες τους.
Σε αυτό το σημείο η Devyce ξεχωρίζει. Αξιοποιώντας το δικό της παγκόσμιο δίκτυο, η Devyce είναι σε θέση να μειώσει το κόστος για τους πελάτες κατά 70%.
Με έδρα το Λονδίνο, η startup σχεδιάζει τώρα να επεκταθεί σε νέες αγορές. Η εταιρεία κατέγραψε αύξηση των μηνιαίων επαναλαμβανόμενων εσόδων κατά 144% το 2022.