Monday, November 10, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Η DinMo συγκεντρώνει 1,6 εκατ. ευρώ για να βοηθήσει τις ομάδες να λάβουν μεγαλύτερη αξία από τα δεδομένα πελατών

in HIGHLIGHTS, SLIDER, STARTUPS, ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
0
Η DinMo συγκεντρώνει 1,6 εκατ. ευρώ για να βοηθήσει τις ομάδες να λάβουν  μεγαλύτερη αξία από τα δεδομένα πελατών

Οι αποφάσεις με βάση τα δεδομένα είναι γενικά αποδεκτές ως οι καλύτερες όταν πρόκειται για επιχειρήσεις. Ενώ υπάρχουν πλέον πολλά εργαλεία που παρακολουθούν τα δεδομένα, τα συγκεντρώνουν και τα συγκεντρώνουν όλα μαζί, είναι μια άλλη ιστορία όταν πρόκειται για την πραγματική πρόσβαση στα δεδομένα και την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.

 

Η DinMo με έδρα το Παρίσι ιδρύθηκε για να βοηθήσει τις ομάδες μάρκετινγκ να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα πρώτου μέρους και να τα χρησιμοποιούν, χωρίς να χρειάζονται τεχνικές γνώσεις ή κωδικοποίηση. Η startup μόλις εξασφάλισε 1,6 εκατομμύρια ευρώ για να επεκταθεί.

 

Οι λεπτομέρειες:

  • 1,6 εκατ. ευρώ προ-σποράς με επικεφαλής τη Seedcamp
  • Συμμετείχαν επίσης οι Kima Ventures, Motier Ventures και Financière Saint James
  • Επιχειρηματικοί άγγελοι όπως ο Amirhossein Malekzadeh (συνιδρυτής της Logmatic) και ο Stéphane Levy (ιδρυτής και πρόεδρος της Labelium) εντάχθηκαν ως υποστηρικτές.

 

Η DinMo ιδρύθηκε το 2022 από τον Oussama Ghanmi και βασίστηκε στην εμπειρία του Oussama από πρώτο χέρι σε συνεργασία με πελάτες. Η Ousamma εντόπισε ότι οι ομάδες μάρκετινγκ χρειάζονταν όλο και περισσότερο πρόσβαση σε μια εύχρηστη λύση για να μπορούν να έχουν πρόσβαση και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πελατών τους σε όλες τις πλατφόρμες ενεργοποίησης.

 

Η DinMo ξεκινά βοηθώντας τις ομάδες μάρκετινγκ – μια ομάδα που επηρεάζεται περισσότερο από τις αλλαγές στη διαφημιστική βιομηχανία και είναι πιο ευαίσθητη στις αλλαγές των κανονισμών για τα δεδομένα. Στην πραγματικότητα, με το τέλος των cookies τρίτων, οι ομάδες μάρκετινγκ χρειάζονται περισσότερο από ποτέ λύσεις δεδομένων που θα τις βοηθήσουν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα πρώτου μέρους στη βελτιστοποίηση των εκστρατειών τους σε όλες τις πλατφόρμες ενεργοποίησης (διαφήμιση, CRM, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.λπ.).

 

Η DinMo στοχεύει να ξεχωρίσει από τις υπάρχουσες λύσεις πλατφόρμας δεδομένων πελατών (CDP), όπως η Adobe, η mParticle ή η Salesforce, καθώς είναι πιο εύκολη στην εφαρμογή και πιο φιλική προς τις μικρότερες εταιρείες. Η λύση SaaS αξιοποιεί την αποθήκη δεδομένων των εταιρειών ως πηγή δεδομένων για να παρακάμψει την πολυπλοκότητα της ολοκλήρωσης δεδομένων και τα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

 

Περαιτέρω, η DinMo υπόσχεται να είναι σε λειτουργία μέσα σε λίγα λεπτά και να επιτρέπει στις εταιρείες να βλέπουν τα δεδομένα τους να ρέουν άμεσα. Το προϊόν διαθέτει δύο βασικά χαρακτηριστικά: τμηματοποίηση δεδομένων και ενεργοποίηση. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τμήματα πελατών με έναν οπτικό κατασκευαστή κοινού με βάση online και offline δεδομένα και στη συνέχεια να τα συγχρονίσουν σε όλες τις πλατφόρμες μάρκετινγκ με ένα κλικ.

 

Με αυτή τη χρηματοδότηση, η ομάδα της DinMo σχεδιάζει να επιταχύνει την ανάπτυξη του προϊόντος της, προσλαμβάνοντας περισσότερους μηχανικούς στην ομάδα προϊόντων. Η DinMo ξεκίνησε δημόσια στις αρχές Σεπτεμβρίου και έχει αρκετούς πελάτες που χρησιμοποιούν το προϊόν της, όπως η δημόσια γαλλική εταιρεία ακινήτων Nexity ή η γαλλική εταιρεία VOD Salto.

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    168 shares
    Share 67 Tweet 42
  • Ναυπηγεία Ελευσίνας: Εξασφαλίζουν την ενεργειακή ασφάλεια της Ελλάδας με τη συνδρομή των ΗΠΑ

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Το 45% των καταναλωτών αλλάζει μάρκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Κινδυνεύει το δολάριο από τον πόλεμο των νομισμάτων που κήρυξαν οι BRICS; (πίνακας)

    4 shares
    Share 2 Tweet 1
  • ΔΝΤ: Ακόμη βαθύτερη ύφεση για τις οικονομίες που εξαρτώνται από τον τουρισμό

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    168 shares
    Share 67 Tweet 42
  • Θεοχάρης: Οι στόχοι για το καλοκαίρι του 2021

    23 shares
    Share 9 Tweet 6
  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    440 shares
    Share 176 Tweet 110
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ