Η αυξανόμενη επιθυμία για αυτοματοποίηση στα κέντρα επαφής οδηγεί σε σημαντική ζήτηση για νέες τεχνολογίες που θα αναλάβουν δράση. Και με την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση να βρίσκονται παντού, ήταν θέμα χρόνου να προλάβει η εξυπηρέτηση πελατών.
Η ιρλανδική εταιρεία EdgeTier, η οποία βοηθά τα κέντρα επαφής πελατών να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών με τη χρήση AI, ανακοινώνει σήμερα ότι συγκέντρωσε 6 εκατ. ευρώ σε χρηματοδότηση Σειράς Α σε έναν γύρο υπό την ηγεσία της Smedvig Capital, με τη συμμετοχή των Episode 1 και Act Venture Capital.
Η χρηματοδότηση αυτή θα επιτρέψει στην EdgeTier να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για την πλατφόρμα ανάλυσης AI σε πραγματικό χρόνο, η οποία βοηθά τις εταιρείες να προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία πελατών χρησιμοποιώντας τα δεδομένα των συνομιλιών τους.
Ο Dr. Shane Lynn, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της EdgeTier, σχολιάζει: “Οι εταιρείες απλώς δεν θα είναι σε θέση να ανταγωνιστούν χωρίς την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση που ενισχύουν την ικανότητά τους να κατανοούν και να υποστηρίζουν τους πελάτες τους σε κλίμακα. Θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερα κέντρα επαφών και επαγγελματίες της εμπειρίας πελατών να ανακτήσουν τις χαμένες γνώσεις στις συζητήσεις τους, να αντιδρούν ταχύτερα στις αλλαγές και να έχουν τα δεδομένα που χρειάζονται στη διάθεσή τους για να λαμβάνουν αποφάσεις. Κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης κεφαλαίων, έχουμε εντυπωσιαστεί πραγματικά από την ομάδα της Smedvig- ο Joe και η Maeve προσφέρουν ήδη μεγάλη αξία στην επιχείρηση και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα συνεργαστώ μαζί τους τώρα στο ταξίδι που ακολουθεί”.
Η πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης της EdgeTier εγκαινιάζει μια νέα εποχή στη διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη, παρέχοντας απεριόριστη πρόσβαση και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τα δεδομένα συνομιλιών πελατών για την υποστήριξη μιας ποιοτικότερης εμπειρίας του πελάτη και, με τη σειρά της, την προώθηση της απόκτησης και διατήρησης πελατών. Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο, καθώς τα υπάρχοντα σύνολα εργαλείων είναι πολύπλοκα στη λειτουργία, δεν εστιάζουν σε πραγματικό χρόνο και δεν διαθέτουν δυνατότητες μηχανικής μάθησης για την υποστήριξη προηγμένης ανάλυσης.
Με την EdgeTier, τα κέντρα επαφής αποκτούν βαθιά κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και μπορούν να εντοπίζουν ακόμη και λεπτά ζητήματα σε πραγματικό χρόνο, τα οποία διαφορετικά θα μπορούσαν να μην έχουν αναγνωριστεί και να μην έχουν αντιμετωπιστεί. Η πλατφόρμα SaaS αξιοποιεί την επεξεργασία φυσικής γλώσσας για την παρακολούθηση των συνομιλιών των πελατών σε όλα τα κανάλια, 24 ώρες το 24ωρο, σε πολύγλωσσα περιβάλλοντα.
H EdgeTier ιδρύθηκε το 2015 και λειτουργεί “out of the box” με μόλις μία ώρα εγκατάστασης και μπορεί εύκολα να συνδεθεί με το υπάρχον λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών ενός κέντρου επαφών, όπως το Zendesk, το Kustomer, το Intercom, το Salesforce, το LivePerson και άλλα. Το EdgeTier εφαρμόζει ιδιόκτητες τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης για να εξάγει πληροφορίες από κάθε συνομιλία με τον πελάτη σε πραγματικό χρόνο.
Έχοντας ήδη επιτύχει μια εντυπωσιακή ανάπτυξη 3,5X μέχρι το 2022, η νέα χρηματοδότηση θα επιτρέψει στην EdgeTier να αυξήσει τον αριθμό των εργαζομένων της από 22 άτομα σε 70 σε όλη την ιρλανδική και ισπανική βάση της κατά τους επόμενους 24 μήνες. Η ομάδα κάνει προσλήψεις σε όλες τις λειτουργίες προϊόντων, εμπορικών και επιχειρησιακών λειτουργιών για να ανταποκριθεί σε έναν φιλόδοξο οδικό χάρτη προϊόντων.
Με 100% διατήρηση πελατών, την EdgeTier εμπιστεύονται μερικές από τις κορυφαίες πελατοκεντρικές μάρκες παγκοσμίως στον τομέα του λιανικού εμπορίου, των ταξιδιών, των τυχερών παιχνιδιών και της fintech. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 20 χώρες στην Ευρώπη και την Αμερική, επεξεργάζεται δισεκατομμύρια μηνύματα μέσω των συστημάτων της για πελάτες με οικεία ονόματα, όπως οι Abercrombie & Fitch, LoveHolidays, Holiday Extras, CarTrawler, RyanAir, TUI Travel, Electric Ireland, Tipico και Betclic.